X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה:

86% הרשעות בשנת 2016

נתוני הלמ"ס מוטים כלפי מעלה משום שאינם מבחינים בין הרשעה מלאה לחלקית ואינם מצביעים על הסדרי טיעון 34,200 איש הועמדו לדין לפני שנתיים - ירידה של 27% מאז 2010 38% מכתבי האישום - בעבירות כלפי הסדר הציבורי
▪  ▪  ▪
92.5% מהנאשמים - גברים

86.2% מבין התיקים הפליליים שהוכרעו בשנת 2016 הסתיימו בהרשעה - מוסרת (יום ג', 28.5.18) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. עוד נמסר, כי 34,200 איש הועמדו לדין באותה שנה.
יצוין, כי נתוני הלמ"ס מוטים כלפי מעלה בשל שתי סיבות עיקריות: הלשכה אינה מבחינה בין הרשעה מלאה להרשעה חלקית (די בהרשעה באישום בודד כדי להכניס את התיק לרשימת ההרשעות) והיא אינה מבחינה בין הסדרי טיעון לבין הרשעות לאחר ניהול הוכחות. הנתונים אינם כוללים תיקי תעבורה. יצוין, כי התוצאות מתייחסות לתיקים שחלקם הוגשו בשנים קודמות, בעוד ההעמדות לדין מתייחסות לשנת 2016 לבדה.
על-פי נתוני הלמ"ס, 77% מהנאשמים היו ישראלים והאחרים - אזרחים זרים, כמעט כולם פלשתינים. 92.5% מהנאשמים היו גברים ורק 7.5% נשים; 87% מהגברים הורשעו באותה שנה, לעומת 78% מהנשים). מחצית מבין הנאשמים היו מי שכבר הורשעו בעבר. העבירות הנפוצות ביותר היו כלפי הסדר הציבורי - 38% מבין הנאשמים הואשמו בעבירות כאלו, הכוללות בין היתר עבירות כלפי שוטרים, כניסה לישראל שלא כדין, איומים ושוחד. בחלוקת גילאים, הורשעו 89% מבין הבוגרים ורק 55% מבין הקטינים.
עוד מסרה הלמ"ס, כי בשנים האחרונות ירד משמעותית מספר כתבי האישום. בשנת 2010 הועמדו לדין 47,000 איש, כך ששנת 2016 מהווה ירידה של 27%. מספר תושבי ישראל שהועמדו לדין ירד ב-32% ל-26,200. בקרב אזרחי ישראל נרשמו באותן שש שנים ירידות משמעותיות במיוחד בעבירות על הסדר הציבור (ירידה של 35% במספר הנאשמים), עבירות כלפי המוסר (זנות וסמים, ירידה של 33%), עבירות רכוש (ירידה של 26%) ועבירות כלפי הגוף (בעיקר תקיפה וחבלה, ירידה של 16%).

תאריך:  29/05/2018   |   עודכן:  29/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם ברקת
ללא סעיף הדיור מתקדמת ת"א למקום ה-19, מה שמעיד כי שכר הדירה המקובל בה עדיין נמוך ביחס ל-20 הערים היקרות האחרות    ציריך בשווייץ שמרה גם השנה על מקומה בראש הדירוג    ובאילו מקומות מדורגות לונדון וניו-יורק?
ברקת שמאי
יצחקי, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה לשעבר, בכנס לשכת עוה"ד: "יש הרבה עדי מדינה? ריבוי חקירות מביאה לריבוי עדים"    סנגורו של עד המדינה ניר חפץ: "הוא קיבל חסינות מלאה בגלל התמורה שעדותו עשויה לספק"    נציג הפרקליטות: "אני יכול להבין את הביקורת שאנחנו בעצם 'קונים' עדות"
מירב ארד
הוסיפה: ארבע שנים שתקנו ואני עדיין לא יודעת מה מצבו. מדינת ישראל מעניקה לאנשי חמאס טיפול רפואי, אבל לא דואגת לאזרח ישראלי    ירון בלום: חמאס עושה שימוש ציני בכל אמירה פומבית על החיילים
איתמר לוין
צופה שהצעד יינקט כאשר ממדיו של המטבע הווירטואלי יציבו סיכון של מימון טרור או סחר בסמים    רות רונן: ייתכן שהדרך הנכונה היא למצב את ישראל כמדינה המחמירה עם חברות וכך למשוך את האיכותיות שבהן
מירב ארד
זוהי הרחבה של חוק שאושר בכנסת הקודמת ומבטיח קצבת פנסיה לבני זוג גרושים, גם לאחר פטירת אחד מהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il