X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ועדת הכנסת: אני לא מפחד מכתבים. למה שהיועץ המשפטי לכנסת יקופח? ורבין: הדיון פרסונלי ולי מה שחשוב זה שהיועמ"ש לא יהיה בתוך זה פולקמן: לא מתקנים עוול בעוול
▪  ▪  ▪
איל ינון. לא חוק פרסונלי [צילום: יצחק הררי]

לאחר ויכוח סוער, אישרה (יום ב', 4.6.18) ועדת הכנסת לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 46), התשע"ח-2018. שישה חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת חמישה שהתנגדו לה. במוקד המחלוקת בדיון הוועדה, עמד תיקון לסעיף 25 לחוק הכנסת שעניינו שכרו וגמלתו של היועץ המשפטי לכנסת.
כיום קובע החוק כי שכרו של היועץ המשפטי לכנסת ייקבע על ידי יושב ראש הכנסת, באישור ועדת הכנסת. בהתאם לכך, בשנת 2001 הושווה שכרו לשכר של שופט בית המשפט העליון, בדומה ליועץ המשפטי לממשלה. על פי הנוסח שאושר, גם גמלתו של היועץ המשפטי לכנסת שמבוטח בפנסיה תקציבית, תהיה כשל שופט, כפי שהממשלה קבעה לגבי היועץ המשפטי לממשלה. כמו כן על פי הנוסח החדש, אין שיקול דעת ליו"ר כמו בקביעת הגמלה, ויועץ משפטי שיסיים קדנציה יקבל גמלה עם פרישתו.
יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר תקף את המתנגדים להצעה: "אם למישהו לא היה ברור, אני לא מפחד מכתבים. למה שהיועץ המשפטי לכנסת יקופח? למה הגמלה שלו צריכה להיות פחותה? מה שאתם עושים זה פופוליזם, אתם רוצים להיות יפי-נפש. אנחנו יודעים שיועמ"ש הכנסת הוא בפנסיה תקציבית, והוא זכאי לכך בדין. אנחנו לא עושים לו טובה. שכרו מוצמד לשופט עליון וגמלתו לא. האם יש סיבה מיוחדת לכך שיועמ"ש הכנסת מקופח בגמלתו לעומת שופט עליון?"
ח"כ איילת נחמיאס ורבין התנגדה בחריפות: "מפריע לי האופן שבו מתנהל הדיון הזה, יש נוסח חדש שפתאום שמתם אותו על שולחן ועדת הכנסת. יו"ר הוועדה מתעקש להביא את זה היום, אומר שהדיון פרסונלי ולי מה שחשוב זה שהיועמ"ש לא יהיה בתוך זה. ח"כ זוהר עושה על הגב של היועץ המשפטי סיבוב מזעזע".
ח"כ פולקמן: "כל הסוגיה בוודאי במה שקשור בפנסיה תקציבית, זה עיוות של המדינה. זה היה פתח לאין סוף קומבינות. לא מתקנים עוול בעוול. נעשה כאן עוול ליועץ המשפטי ואנחנו לא צריכים לנהל דיון פרסונלי עליו. זה לא הגיוני שאנחנו ועדת הכנסת, בטח בצורה הזו, סוגרים את זה בנינו. צריך שיבוא גורם לא מתוך הכנסת וייתן לנו חוות דעת. זה כמו שלשכר חברי הכנסת יש ועדה מקצועית. גם היועץ המשפטי חושב שזה לא נכון שיהיה משהו פרסונלי".
ח"כ פנינה תמנו שטה: "אני מתקשה להבין איך אנחנו מתנהלים בדיון כשמדובר בו בכספי ציבור שיכולים להגיע למיליונים. הדיון חייב להיות עקרוני וערכי ובגלל שהוא גלש למקום לא עקרוני וכל הדיון הזה פופוליסטי, הנושא צריך לרדת מסדר היום. לא הבאתם לכאן מומחים שיסבירו את ההשלכות. זה שהיועץ המשפטי מבקש שיוציאו אותו מהחוק זה רמז לוועדה. צריך לשמור על כבודה של הכנסת".
ח"כ יואב בן צור: "באף מקום לא עושים הפרדה בין השכר לבין הגמלאות. אין צודק מההחלטה הזו בלי שום קשר למי שנמצא בתפקיד".
עו"ד אסי מסינג, היועץ המשפטי לאוצר: "יש לי יחסי עבודה מצוינים עם יועמ"ש הכנסת, אבל הניסיון לייחס כאן עניינים אישיים מוטב היה שלא ייעשה. העמדה שאני מציג היא לא אישית שלי אלא של משרד האוצר על כל אגפיו. יש כאן חוק מאוד בעייתי.
"לגבי מה שנאמר על חקיקה פרסונלית, תפקיד המחוקק הוא לקבוע נורמות כלליות ולא ליחידים ובודדים. זה עקרון ייסוד והלכה מימים ימימה. בחוק הכנסת יש סעיפים הנוגעים ליועמ"ש הכנסת ויחולו על כל מי שימונה לתפקיד בעתיד. מה שמבקשים כאן זה להתייחס באופן ספציפי לעובדים בעלי פנסיה תקציבית שימונו לתפקיד יועמ"ש הכנסת.
"החלק השני שמוצע והוא חדש שהוא לא פחות שווה כסף, זה לקבוע שיועמ"ש הכנסת אם יסיים את עבודתו בדרך של התפטרות לאחר סיום קדנציה אחת לפחות יקבל את הקצבה מידית.
"לגבי ההקבלה בין שכר לקצבה, יש עובדים ששכרם מוקבל לשכר שופטים ולא תנאי הקצבה כמו מפכ"ל, ראש שב"כ, ראש מוסד, בכירים במשרד המשפטים ועוד. זכויות שנקבעות בחוק אינן ניתנות לוויתור. אדם יכול לוותר על הקצבה, אבל לא יכול לקבל חלק מההסדר", דברי מסינג.
ח"כ דוד ביטן עזב את הישיבה בטענה שלא נותנים ליועמ"ש האוצר לענות על שאלותיו, האם הרפורמה בחברת החשמל היא לא פרסונלית. ח"כ דוד אמסלם הוסיף:" אם הכנסת רוצה לשנות משהו בתנאיו של נשיא המדינה או ראש הממשלה זה גם פרסונלי?".
היועצת המשפטית לוועדת הכנסת, ארבל אסטרחן, הדפה את הטענות שמדובר בחקיקה מזורזת, פרסונלית ורטרואקטיבית: "ההצעה הזו הייתה מונחת על שולחן הכנסת שלושה שבועות לפני ההצבעה. לגבי הטענות לחקיקה פרסונלית יש מכתב של היועמ"ש שמבקש במפורש שההצעה לא תחול עליו. לגבי הטענות לרטרואקטיביות, הכוונה מלכתחילה היתה שזה יחול מכאן ואילך ולא אחורנית".
בתוך כך אישרה הוועדה את המלצות הוועדה הציבורית לממן יועץ פרלמנטרי רביעי ליו"ר הקואליציה ולמרכז סיעות האופוזיציה.

תאריך:  04/06/2018   |   עודכן:  04/06/2018
+"המתפ"ס שולט במקום המתפ"ש"
10:39 05/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ מוטי יוגב בדיון על השתלטות הרשות הפלשתינית על שטחי C: "המתפ"ש לא עושים כלום בשטח ומי ששולט הוא המתפ"ס - משרד תיאום הפעילות הפלשתינית"  ▪  הריסת בתים יזומה אינה מתבצעת בחודש רמדאן

ח"כ מוטי יוגב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+יימשך המעקב אחרי הוצאת הצווים שיאפשרו רפורמה בשוק האשראי
23:09 04/06/18  |  

וועדת הרפורמות דנה בצווים שאמורה להוציא רשות שוק ההון, כדי לאפשר את הרפורמה. יואב גפני, סגן הממונה על שוק ההון באוצר הדגיש כי "פרסמנו צו איסור הלבנת הון לנותני שירותים נכס פיננסי, ואנו נפעל שהוא יקודם מהר ככל האפשר. במשך שלושה שבועות הגופים הרלוונטיים מעירים את הערותיהם, והצו המתוקן מועברים לדיון ועדת הכלכלה. אך איננו שולטים בלוח הזמנים של הועדה. בעניין הצו השני, עד השבוע הבא ניתן להעיר הערות לגביו, ונעשה כל מאמץ לסיימו עד סוף חודש יוני ולהעבירו להערות המשרד לביטחון פנים. את הצו בעניין הלוואות חברתיות העברנו לעיון השרים הרלוונטיים, וגם זה לוקח זמן. מצידנו נעשה את כל המאמץ לבקשת היו״ר שהצווים יעברו עד לתום מהמושב". ח״כ רחל עזריה, יו״ר ועדת הרפורמות: ״חבל שהבנקים לא טרחו להגיע לדיון. יודעים להגיע בהמוניהם כשהם צריכים משהו ועכשיו הם לא טורחים להגיע ונדע איך להתייחס לזה ברגע האמת. אם רשות שוק ההון יצליחו כמו שדרשתי להביא את שני הצווים עד סוף המושב הצעת החוק מתייתרת, אם לא נצליח אנחנו בבעיה. נמשיך לעקוב אחר הנושא במלוא תשומת הלב״.

+יועץ פרלמנטרי רביעי לח"כ שהיועץ שלו חולה במחלה קשה
22:57 04/06/18  |  

ועדת הכנסת אישרה את המלצות הוועדה הציבורית בדבר מימון יועץ פרלמנטרי רביעי לח"כ שהיועץ שלו חולה במחלה קשה. ההמלצות הגיעו בעקבות פנייה לוועדה הציבורית, שהגיעה מח"כ אורלי לוי אבקסיס, לאחר שאחת העוזרות שלה חלתה בסרטן. בהחלטת הוועדה הציבורית נכתב כי "הוועדה מצאה כי מדובר בסוגיה רגישה וחריגה, המחייבת פתרון אנושי החורג מהכללים הרגילים". חברי הוועדה כתבו בהמלצתם כי "נוכח העובדה שכיום לא ניתן לאשר בקשה שכזו באופן פרטני, ממליצה הוועדה הציבורית לתקן את החלטת שכר חברי הכנסת (הענקות ותשלומים), כהוראת שעה לכנסת הנוכחית בלבד, ולקבוע כי אם יועץ פרלמנטרי חלה במחלה קשה ומתקשה לבצע את עבודתו באופן הרגיל אך ממשיך להיות מועסק על ידי חבר הכנסת, חבר הכנסת יהיה זכאי להעסיק יועץ פרלמנטרי רביעי לאחר שקיבל אישור חריג מאת הוועדה הציבורית, לתקופה שתקבע. כל בקשה פרטנית תובא בפני הוועדה הציבורית לאישורה".

+לא בטוח שנמשיך לשלם לוועדת המדרוג בלי יכולת להשפיע עליה
22:55 04/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שמאלוב ברקוביץ' אמרה את הדברים בדיון ראשון של ועדת המשנה להסרת חסמים בתקשורת הערבית - בתגובה לדרישת יו"ר הוועדה לטפל בעיוות שמוציא את החברה הערבית ממדידת הרייטינג לצורך חישוב עלות הפרסום  ▪  מנכ"ל ועדת המדרוג: "רק מי שמשלם ומצטרף לוועדה מקבל נתונים"

שמאלוב-ברקוביץ. לשקול רפורמה במדידת הרייטינג [צילום: יח"צ]
+בקריאה ראשונה: הקמת ועדה לשחרור ממאסרים קצרים
22:46 04/06/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שחרור על תנאי ממאסר (תיקון מס' 18) (היחידה לשחרור ממאסרים קצרים), התשע"ח-2018. מוצע בה להקים יחידה מנהלית ייעודית בשירות בתי הסוהר שתשמש ועדה לשחרור ממאסרים קצרים ובסמכותה יהיה לשחרר על-תנאי אסירים שנשפטו לתקופת מאסר שבין שלושה חודשים לשנה, למעט אסירים שנדרשת בעניינם חוות דעת מיוחדת, ולמעט קטינים שנגזרו עליהם למעלה משישה חודשי מאסר. מוצע שוועדה זו תקבל, ככלל, את החלטותיה על בסיס בקשה בכתב של האסיר ומסמכים שיונחו בפניה. מוצע שוועדה זו תוסמך במקום נציב שירות בתי הסוהר לעניין שחרור על-תנאי של אסירים שנשפטו לתקופות שבין שלושה לשישה חודשים, ובמקום ועדת השחרורים הקיימת לעניין תקופות שבין שישה חודשי מאסר לשנה.

+המליאה אישרה להאריך את תוקף הוראת השעה בחוק האזרחות והכניסה לישראל
22:45 04/06/18  |  

מליאת הכנסת אישרה את המלצת הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון וועדת הפנים והגנת הסביבה לדיון בהארכת תוקף חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה), התשס"ג-2003. הוועדה המשותפת המליצה לכנסת לאשר את החלטת הממשלה ולהאריך בצו את תוקפו של החוק בשנה נוספת. 44 תמכו בהמלצות לעומת 15 מתנגדים.

+המרכז לגביית קנסות יוכל לגבות גם קנסות של הרשויות המקומיות
21:29 04/06/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (תיקון מס' 19 והוראת שעה), התשע"ח-2018 של ח"כ מרב מיכאלי. מוצע בה לערוך מספר תיקונים בחוק המרכז לגביית אגרות, קנסות והוצאות, התשנ"ה-1995. ראשית להסמיך בהוראת שעה התקפה לארבע שנים את המרכז לגבות קנסות בעבור רשויות מקומיות שמעוניינות בכך. כמו-כן, מוצע להגדיר את רשות האכיפה והגבייה כיחידה האירגונית המופקדת על ביצועו של חוק המרכז לגביית אגרות, קנסות והוצאות, וכן שינויים נוספים אשר נועדו לייעל ולשפר את עבודת המרכז.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסי מסינג / Asi Mesing  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דוד  ביטן / David Bitan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גמלת יועמ"ש הכנסת שמבוטח בפנסיה תקציבית תהיה כשל שופט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
שמאלוב ברקוביץ' אמרה את הדברים בדיון ראשון של ועדת המשנה להסרת חסמים בתקשורת הערבית - בתגובה לדרישת יו"ר הוועדה לטפל בעיוות שמוציא את החברה הערבית ממדידת הרייטינג לצורך חישוב עלות הפרסום    מנכ"ל ועדת המדרוג: "רק מי שמשלם ומצטרף לוועדה מקבל נתונים"
עידן יוסף
מגיבה להאשמותיו כאילו הליכוד והמחנה הציוני מממנים נגדו קמפיין זגזוג שנועד להכפישו    יחימוביץ': "הוא מתבכיין. פתאום התקשורת נגדו, וכל המפלגות עובדות נגדו בכל הכוח. הוא לא עד כדי כך חשוב"    לפיד: קורא למשטרה ולתקשורת לחקור
עידן יוסף
ממחר: בדיקות כשירות לרשיונות נהיגה לתחבורה ציבורית יבוצעו על-ידי החברה הפרטית "מדיטון"    המהלך אמור לשחרר את צוואר הבקבוק שנוצר במרב"ד ולהכשיר נהגים נוספים לתחבורה הציבורית    משרד הבריאות: "10 אלף מבקשי רישיון מתוך כ-40 אלף נענים בשלילה"    משרד התחבורה: "נוציא כליל את תהליך המיון האישיותי לנהגים מקצועיים מהמרב"ד למשרד התחבורה"
מחלקה ראשונה
מירב ארד
החוק צפוי למנוע עיכוב בשחרור כספי פיצויי פיטורין וכן להביא לשחרור מיליארדי שקלים ש"נתקעו" בקופות הגמל במהלך השנים. בניגוד למצב היום בו עובד יכול למשוך את הכספים רק באישור מעסיק, ישוחררו הכספים בתום תקופה זו באופן אוטומטי, ובמקרים בהם מעסיקם סבור כי אין לעובד זכות לכספים תחול חובת ההוכחה עליו במהלך תקופה זו
רשימות נוספות
סטודנטים לתואר שני יהיו זכאים למועדי ב'  /  מירב ארד
הפרקליטות עומדת על דעתה: לבטל את חוק ההסדרה  /  איתמר לוין
לצמצם או לתקן את חוק ההסדרה  /  איתמר לוין
להסדיר את ההסדרה  /  איתמר לוין
מצעד ההפחדות  /  איתמר לוין
השאלה איננה "התגברות"  /  עו"ד אביעד ויסולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il