דרמה בשוק התקשורת: משרד התקשורת הודיע לבזק כי החל מחודש אוגוסט הקרוב היא נדרשת לספק שירות טלפוניה במתכונת סיטונאית ושההסדר לפיו החברה מכרה את שירות הטלפוניה שלה בשיטה של מכירה חוזרת לא יוארך. המשמעות היא פגיעה חמורה שעשויה להגיע לעשרות מיליוני שקלים ואף למעלה מכך - בהתאם לרמת הביקושים לשירות.
נסביר כי שירות הטלפוניה הסיטונאית היה חלק מהרפורמה בשוק התקשורת. משרד התקשורת נכנע ללחצים של בזק ובתקופתו של המנכ"ל הקודם
שלמה פילבר, מצא שיטות שונות על-מנת שלא להכניס את הטלפוניה של בזק לתוך הרפורמה כיוון שמדובר בנזק משמעותי שיכול להיגרם לחברה.
התוצאה היא ויתורים על גבי ויתורים ובסופו של דבר הצליחה בזק להעלות את מחיר הטלפוניה כך שלמתחרותיה לא יהיה שווה כלכלית למכור אותו - וזה מה שאכן קרה. הטלפוניה של בזק נותרה במכירה חוזרת, כלומר פיסית המתחרים לא מתחברים לרשת הטלפוניה של בזק. מכירה חוזרת משמעותה שבזק מוכרת את השירות מקצה לקצה, אך הלקוח הוא של פרטנר או סלקום.