X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבהיר: חמאס מנצל בצורה צינית את המערך הרפואי בעזה להצתת שדות בדרום סירב להתייחס לאי מינויו של תא"ל עופר וינטר וכינה את הפסגה בסינגפור "פריצת הדרך המשמעותית ביותר שראינו בשנים האחרונות"
▪  ▪  ▪
ליברמן באגודת עזה [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]

שר הביטחון, אביגדור ליברמן פנה במסגרת ביקורו (יום ג', 12.6.18) באגודת עזה לתושבי עזה וקרא להם להעיף את שלטון חמאס מהרצועה. "הפכתם לבני ערובה של שלטון החמאס. אתם יכולים לבנות עתיד הרבה יותר טוב עבור הילדים שלכם, אתם יכולים לקבל את כל הסיוע ההומניטרי, הכלכלי, האזרחי, אבל דבר ראשון תעיפו את שלטון החמאס", הבהיר ליברמן.
הוא האשים את אבו-מאזן כאחראי להידרדרות המצב והבהיר כי הוא משחק משחק כפול. "עד היום אבו מאזן בקושי שילם חצי משכורת של חודש אפריל, לא לדבר על החצי השני של חודש אפריל, לא לדבר על חודש מאי, על כל הקיצוצים שהוא ממשיך למערכת הרווחה, למערכת הבריאות של תושבי עזה, ומצד שני הוא זה שרץ ל-ICC, למועצת הביטחון ולעצרת הכללית ומאשים את ישראל", הוסיף ליברמן.
ליברמן הבהיר כי ישראל לא מתנגדת למתן סיוע הומניטרי לעזה, אבל מנגד מבקשת מחווה הומניטרית - לתת לצלב האדום לראות את השבויים והנעדרים. "אנו מבקשים קודם כל סידור עבור שבויים ונעדרים, אני חושב שזו דרישה הומניטרית מתבקשת. אחרי זה יהיה הרבה יותר קל, לא להגיע איתם לשום הודנה ארוכת טווח אבל להעניק סיוע הומניטרי לתושבי עזה" אמר.
הוא התייחס לתופעת טרור העפיפונים וציין כי שני שלישים מכל העפיפונים והרחפנים מצליחים ליירט. "חמאס מנצל בצורה הכי נבזית וצינית את המערך הרפואי של רצועת עזה. אותו הליום שאנחנו מספקים לבתי חולים, לציוד רפואי, לשימוש בעיקר ב-MRI, במקום שההליום הזה ילך אכן לאותם חולים שזקוקים לשירות MRI הם משתמשים בו לרחפנים כדי לשגר ולהצית שדות פה בדרום. לכן אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק, אנחנו מכינים תשובה גם לאותו שליש של אותם מעופפים שמשגרים לכאן", אמר ליברמן.
באשר לאי מינוי של עופר וינטר למפקד אוגדה, השיב שר הביטחון: "אנחנו לא דנים במינויים בתוך הצבא מעל מרקע הטלוויזיה ולא בתקשורת, כל מה שצריך לומר יאמר ואני לא מתכוון להמשיך בדיון הזה בתקשורת."
ליברמן התייחס למפגש הפסגה בין הנשיא טרמפ לשליט הצפון קוריאני וציין כי "זהו הישג ופריצת הדרך המשמעותית ביותר שראינו בשנים האחרונות". הוסיף: אני מקווה שמעבר לחתימה על ההסכם גם השלמת ההסכם בפועל ויישומו זה המבחן האמיתי, ואני בטוח כמו שארה"ב והנשיא טראמפ נחוש היה להגיע להסדר, אני בטוח שהם כמובן יפקחו גם על יישום ההסכם וזו תהיה הדוגמה הכי טובה גם למדינות אחרות ולאנשים אחרים".

תאריך:  12/06/2018   |   עודכן:  12/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן לתושבי עזה: "העיפו את שלטון חמאס"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מנמיכים את הציפיות לזכייה במכרז 2 מיליארד שקל של משרד הביטחון לבניית קריית התקשוב בבאר שבע
אלעזר לוין
שר השיכון, יואב גלנט, הציג את ששת מרכיבי התוכנית, כולל גיוס כספים מעמידר ומרשות מקרקעי ישראל ומתן הקלות מס למשקיעים בדיור ציבורי שיושכר לנזקקים
מירב ארד
במהלך הדיון נמתחה ביקורת על עצם הקיצוץ נוכח עודפי הכנסות המדינה ממיסים    שיטת הקיצוץ - האוצר הוא שמכתיב בפועל למשרדים באילו סעיפים יקוצצו הסכומים השונים    גפני: למה צריך כזה קיצוץ שפוגע בבשר החי?    ח"כ בירן: שרוצים לתת הטבות זה על שלטי חוצות אבל שמקצצים זה בדלת האחורית
מירב ארד
התקנה תיכנס לתוקף בתקופה הקרובה, לאחר פרסומה ברשומות    תחול בשנה הראשונה רק על נהגים ברכבים פרטיים שמשקלם מתחת ל-3,500 ק"ג - בעוד שנה תחול התקנה גם על הרכבים הכבדים והמסחריים שמשקלם מעל 3,500 ק"ג
גד פרץ
כפי שנחשף ב"גלובס", הטריפל הראשון בקבוצת בזק ישווק ע"י בזק בינלאומי בשילוב הסטינג TV מבית yes    בחודשיים הראשונים לרגל ההשקה המחיר יעמוד על 99 שקל בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il