X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה טוענת שהקופה ביטלה את הסכם הפשרה ביניהן, לפיה חזרה להעניק לה שירותים, ואף מעכבת תשלומים - בעקבות מכתב עוקצני של בעליה לקופה
▪  ▪  ▪
טענה לשחיתות

חברת קר שירותי רפואה מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאכוף על שירותי בריאות כללית לצרף אותה לרשימת הספקים שלה. הרשת מעניקה שירותי רפואה ואסתטיקה ב-45 סניפים.
בפנייה לבית המשפט נאמר (12.6.18), כי בעלי הרשת והיו"ר שלה, גור מינצר, התלונן במשך שנים על מעשי שחיתות והפרת כללי מינהל תקין מצד בכירים בכללית. מינצר טען, כי מעשים אלו באו לידי ביטוי במתן העדפה פסולה למקורבים - לחברת פרופורציה בתחום האסתטיקה (ניתוחים פלסטיים והסרת שיער בלייזר) ולחברות עיניים והדסה אופטימל בתחום תיקון הראיה בלייזר.
לדברי קר, תלונותיה ודרישתה להיכלל במאגר הספקים של הכללית נדחו במשך שנים. רק לאחר שהגישה תביעה ותלונה במשטרה נגד הכללית, נאותה הקופה לחתום עימה על הסכם פשרה שבו נענתה למרבית דרישותיה. אולם הכללית סרבה לקיים את מרבית סעיפי הסכם הפשרה ואף הודיעה על השעיית הסכם התקשרות שבין הצדדים, לאספקת שירותי אסתטיקה באופן מסובסד למבוטחי הכללית.
בתביעה נטען, כי הכללית התנתה את המשכו של הסכם ההתקשרות עם קר בהתנצלותו של מינצר. הלה פרסם מכתב התנצלות בעיתון הארץ בו כתב: "באפסותי, יהירותי וטיפשותי העזתי להטיל ספק או אף דופי ביושרתכם ומנהיגותכם האמיצה ולפגוע בכבודכם, משרתי ציבור נאמנים עטורי מעוף המקדישים את חייהם כדי להנהיג ולשרת כ-5 מיליון מבוטחים, אנשים נאצלים העושים לילות כימים בשירות הציבור. אינני ישן בלילות בשל העוול שגרמתי לאנשים מוכשרים ואמיצים שבמו ידיהם הביאו את הקופה עד הלום".
ואולם, הכללית טענה שאין המדובר בהתנצלות והודיעה על ביטול מיידי של הסכם הפשרה. עוד טוענת קר, כי בכירי הכללית הורו לעכב תשלומים המגיעים לה מהקופה ואינם שנויים במחלוקת תמורת שירותים שסיפקה. עוד החליטו בכירי הכללית לבטל הסכם בן 23 שנים, במסגרתו מעניקה קר שירותיםשל מיפוי לב ובדיקות איזוטופים לחולי לב וסרטן במרחב שרון-שומרון. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד נועה מנחמוב וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/06/2018   |   עודכן:  13/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז שהוציאה העירייה    תבנה מגדל משרדים בן 52,600 מ"ר ב"מתחם ה-1000", שהוא מרכז העסקים החדש של העיר    פרשקובסקי נכנסת לתחום עסקי חדש
עידן יוסף
המשרד לנושאים אסטרטגיים: "בחנו את פעילות מר שאקיר. עולה תמונה שהוא תומך ומקדם חרמות נגד המדינה באופן מתמשך"    יו"ר ועדת הפנים: שרי הפנים הביטחון הפנים הכריעו לטובת הציבור כשהוחלט לא לחדש רישיון עבודה של פעיל ה-BDS
עידן יוסף
במהלך דיון בחוק להסדרת תחום הגמ"חים, הציגה ועדת הכספים נוסח חוק חלופי לחוק המסגרת אליו ביקשה רשות שוק ההון להכפיף את פעילות הגמ"חים ולאחר דין ודברים הודיעו ברשות כי הם מבקשים לבחון את הדברים בממשלה    "ייתכן שהחקיקה בלתי רלוונטית לגוף המפוקח"
עידן יוסף
בצל ביטול משחק הידידות בין נבחרות ישראל וארגנטינה, קיימה הוועדה לביקורת המדינה דיון שעסק בחשש באשר לקיום האירוויזיון בארץ    יו"ר הוועדה: יש תחושת צריבה תודעתית בגלל ביטול המשחק"    מנכ"ל משרד התרבות: "למשרד התרבות אין שום חלק פרקטי"    ראש המשלחת לאירוויזיון: "כשהאירוויזיון התקיים באוקראינה, פוליטיקאים רצו לנאום ובהנהלת האירוויזיון אמרו שיחתכו את השידור"
עידן יוסף
מהחקירה עלה כי ההחלטות בנוגע לרכש בקבינט התקבלו ממניעים מקצועיים    על-פי הממצאים, השחיתות התגלתה רק בדרג הביניים, בין היתר בקרב המשנה לראש המל"ל ומנהל לשכת רה"מ דוד שרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il