X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מנתוני האגודה למלחמה בסרטן בשנת 2015 אובחנו בישראל 1,674 חולים חדשים עם מלנומה של העור מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "אני קוראת לציבור להיות חכמים בשמש בכל ימות השנה ולהיבדק"
▪  ▪  ▪
היזהרו מהשמש [צילום: קורינה קרן/פלאש 90]

כ-15 ישראלים מתים מדי חודש מסרטן העור הממאיר (מלנומה) וכ-140 חולי מלנומה חדשים מתגלים מדי חודש. כך עולה מנתונים שמפרסמים האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות, לקראת שבוע המודעות למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם 2018.
על-פי הנתונים, בשנת 2015 אובחנו בישראל 1,674 חולים חדשים עם מלנומה של העור, רובם יהודים ילידי ישראל, אירופה ואמריקה. בשנת 2015 נפטרו בישראל 185 אנשים ממלנומה חודרנית ממאירה של העור.
עוד עולה, כי ל-1,115 מהחולים החדשים היה גידול חודרני, כשליש (559) אובחנו עם גידול ממוקד. הן עבור מלנומה חודרנית והן עבור מלנומה ממוקדת של העור, שיעורי התחלואה הגבוהים ביותר נצפים בגיל המבוגר. ביהודים ילידי ישראל וכן ילידי אירופה-אמריקה נצפו שיעורי התחלואה הגבוהים ביותר.
על-פי הנתונים, ישראל מדורגת במקום השמיני בעולם בתמותה של גברים מסרטן העור, במקום ה-10 בעולם בתמותה של נשים, במקום ה-13 בעולם בתחלואה בקרב גברים ובמקום ה-20 בעולם בתחלואה בקרב נשים. בעבר ישראל הייתה במקום השלישי בעולם.
בזכות הפעילות שיזמה האגודה למלחמה בסרטן, 91% מהחולים התגלו בשלב מוקדם וחל שיפור בשיעורי הריפוי המגיעים כיום ל-88% בגברים ול-91% בנשים.
מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו מסרה: "אני קוראת לציבור להיות חכמים בשמש בכל ימות השנה ולהיבדק. יש לזכור, כי אבחון מוקדם מציל חיים ובכל מקרה של ספק מומלץ לגשת ולהיבדק, לא רק במסגרת המבצע, אלא בכל השנה".
במסגרת שבוע המודעות, ייפתחו מאות תחנות לבדיקה ללא תשלום בין התאריכים 18 עד ה-24 ביוני בסניפי קופות-החולים בכל רחבי הארץ.

תאריך:  13/06/2018   |   עודכן:  13/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כ-140 חולי סרטן העור מתגלים מדי חודש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השירות למען הילד במשרד הרווחה ימליץ למאומצים מפרשת ילדי תימן להיחשף    יתאפשר עיון של נציג מטעם צוות הוועדה המיוחדת בתיקי אימוץ שהילדים בהם נרשמו כ'אלמונים'
יונתן כיתאין
שתי החברות אמורות להגיש היום לממונה על ההגבלים העסקיים את מזכר ההבנות    לפיו, כך נודע ל"גלובס", מסתמן כי רשת תחזיק ב-60% מהחברה הממוזגת ו-RGE תחזיק ב-40%
מחלקה ראשונה
בהודעה לבורסה מסרה החברה כי מנהל הכספים, חשה החברה ועובדות נוספת נעצרו לחקירה    תגובת הרשת: "הדרישה היא כחלק מביקורת ביחס לחיוב מע"מ של תיירים"
מירב ארד
תפקיד הוועדה יהיה להמליץ על דרכים להחמרת תנאי ההחזקה של אסירים ביטחוניים, עד למינימום המתחייב בדין    בראש הוועדה יעמדו במשותף - ניצב בדימוס שלמה קעטבי וגונדר בדימוס אבי וקנין    הוועדה תסיים את פעילותה בתוך 90 יום
עידן יוסף
שר האנרגיה לשעבר הציג עיקרי חוות דעת שכתב בעבר לפיה כל מחלוקת עם סוריה, טורקיה ולבנון תגיע לטריבונל בינ"ל, חמאס ישלוט בגז הטבעי מול חופי עזה וישראל תאבד נכסים - פרשת המשחק עם ארגנטינה תהיה כאין וכאפס    משרד המשפטים: לא מצטרפים לאמנת הים ולא נהיה כפופים לטריבונל בינ"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il