X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעון רה"מ ברחוב בלפור בי-ם [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
ההלצות של נתניהו וטראמפ?
מעון רה"מ בירושלים ישמש כשגרירות צ'כיה
נשיא צ'כיה: "ביבי אמר לי, אם תעבירו את השגרירות לירושלים אתן לך את הבית שלי. אני מקווה שההצעה עדיין בתוקף" דונלד טראמפ: "כשקים ג'ונג און מדבר, עמו נמתח לעמידת דום. אני רוצה שעמי יעשה את אותו הדבר"

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ, התבדחו ככל הנראה, אבל הלצותיהם הפכו (יום ו', 15.6.18) לכותרות ברחבי העולם.
נשיא צ'כיה, מילוש זמאן, אמר בנאום בפראג לכבוד חברי השדולה היהודית בוושינגטון - איפאק, כי ראש ממשלת ישראל הציע לתת לו את מעון ראש הממשלה בירושלים, כדי שישמש את שגרירות צ'כיה. "ביבי אמר לי, אם תעבירו את השגרירות לירושלים אתן לך את הבית שלי", אמר זמאן. "אני מקווה מאוד שההצעה עדיין בתוקף, כי זה יכול לחסוך לנו את עלויות המעבר".
זמאן נמצא בעימות עם ממשלתו על-רקע העברת השגרירות לירושלים. בעוד הוא תומך במהלך בהתלהבות, ממשלתו מהססת. "לצערי רק עשרה אחוזים מהתושבים אמיצים, אולי פחות", אמר זמאן בנאומו. "אסיים ברשותכם במשפט מתפילה יהודית עתיקה: בשנה הבאה בירושלים".
רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, התלוננה מספר פעמים על מצבו הקשה לכאורה של המעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים. היא חזרה על הדברים גם במהלך ביקורו במעון של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמר (יום ו') בראיון לרשת פוקס, כי הוא מתקנא בשליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. "כשהוא מדבר, עמו נמתח לעמידת דום", אמר הנשיא האמריקני. "אני רוצה שעמי יעשה את אותו הדבר". כשנשאל מאוחר יותר לפשר דבריו השיב: "התבדחתי. אתם לא מבינים סרקזם".
כזכור, בראשית השנה כינה טראמפ חברי קונגרס דמוקרטים בתואר "בוגדים", משום שלא מחאו לו כפיים במהלך נאומו. לפני שלושה חודשים אמר על נשיא סין: "הוא נשיא לכל החיים. זה נשמע טוב. אולי אנחנו צריכים לנסות את זה כאן".

תאריך:  15/06/2018   |   עודכן:  15/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  איוונקה טראמפ / Ivanka  Trump  אלי כהן / Eli Cohen  אנתוני  סקרמוצ'י / Anthony Scaramucci  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'וזף  דנפורד  ג'יימס  מאטיס / James Mattis  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  דוד אזולאי / David Azulai  דוד אמסלם / David Amsalem  דונלד ג'ון טראמפ / Donald John Trump  דייוויד  שולקין  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הרברט מקמאסטר  חיים כץ / Haim Katz  יואב גלנט / Yoav Galant  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  מייק  פומפאו  מייק פנס  מילוש  זמאן / Miloš  Zeman  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלאניה טראמפ  משה כחלון / Moshe Kahlon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סוני פרדו  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סטיב בנון  סילבן שלום / Silvan  Shalom  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קוריאה הצפונית  קלייאן קונוויי  ראיין זינקי  ריינס פריבוס  רקס טילרסון / Rex W. Tillerson  שון ספייסר  שרה נתניהו / Sara Netanyahu  שרה סנדרס-האקבי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעון רה"מ בירושלים ישמש כשגרירות צ'כיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עדיף להתיחס לפועלו של טראמפ
דן ה  |  16/06/18 03:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
עומר כרמון
דן גרטלר זוכה לבלעדיות בייצוא היהלומים של קונגו    משרד האוצר האמריקני: "עוסק בביזה של משאבי טבע, פוגע בזכויות אדם ומנצל את תמימותם של אנשים לטובת רווחיו האישיים"    יועץ התקשורת של דן גרטלר: "הקרן של משפחת גרטלר משקיעה הון הנאמד במיליארדי דולרים בקונגו באופן אישי, משלמת מיסים בהיקף של מאות מיליונים, ויצרה אלפי מקומות עבודה ושיקום"
איתמר לוין
דוחה את טענות הקונספירציה של טראמפ לגבי ההחלטה שלא להעמיד את הילרי קלינטון לדין בפרשת הדוא"ל    ביקורת חריפה על קומי: התנהל בצורה סוררת
איתמר לוין
התובעת הכללית מבקשת מבית המשפט לפרק את הקרן, בטענה שהיא שימשה למטרות אישיות, עסקיות ופוליטיות של טראמפ - כולל להעברת כספים ערב הפריימריז במדינת אייווה
איתמר לוין
בתו וחתנו של נשיא ארה"ב ממשיכים ליהנות מזרם של הכנסות מנכסיהם, אותם לא העבירו לנאמנות כמקובל    מומחי אתיקה מזהירים מפני ניגוד עניינים; אביו של קושניר מגיב: טמבלים
איתמר לוין
במאמר בניוזוויק טוען רייך, כי מדיניות החוץ האמריקנית מיועדת לשרת אך ורק את האינטרסים של טראמפ ואת האגו שלו: מאירן ועד רוסיה, מסין ועד האקלים
רשימות נוספות
פגישת פסגה טראמפ-רוחאני?  /  עומר כרמון
טראמפ חלש מול פוטין  /  עומר כרמון
מי ישלם עבור הסוויטה של קים ג'ונג און  /  עומר כרמון
איפה הגברת הראשונה  /  איתמר לוין
השיח הליברלי  /  איתמר לוין
יד נעלמה? יד טראמפ!  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il