X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת תוכנית משרד הכלכלה יינתן מענק של עד 3 מלש"ח למפעלים תעשייתיים שמחזור המכירות שלהם עד 200 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
נחום איצקוביץ'. צו השעה [צילום: פלאש 90]

הרשות להשקעות ולפיתוח התעשיה והכלכלה במשרד הכלכלה משיקה (יום ג', 19.6.18) במסלול חדש בהיקף של 110 מלש"ח, לסיוע לתעשיה הישראלית, בהעלאת פריון העבודה בענפיה השונים, באזורי עדיפות לאומית ובירושלים. במסגרת מספר החלטות ממשלה אשר התקבלו לאחרונה, נועד הסיוע להגביר את קצב צמיחת הפריון ולאפשר למשק הישראלי להקטין חסמים ולשפר את התחרות מול מדינות ה-OECD.
על המסלול
התוכנית מיועדת לתאגידים המעוניינים להתייעל ולהעלות את רמת הפריון שלהם בתאגיד בכללותו, או במפעל ספציפי בתאגיד, או בקו ייצור כלשהו, ובלבד שעיקר העיסוק של המפעל הוא באחד מענפי התעשיה והכנסותיו של המפעל בישראל לא עלו על 200 מיליון ש"ח וכן שפעילות המפעל לא עומדת בתנאי החוק לעידוד השקעות הון לעניין מסלול מענקים.
מפעל תעשייתי שתוכניותו תאושר, יזכה הן לסיוע בעבור ביצוע תוכניתו להעלאת פריון העבודה (התוכנית כוללת גם את התוכנית העסקית) וכן, סיוע עבור עלות הכנת התוכנית, בנוסף להשקעות המזכות.
עקרונות התוכנית:
במסגרת הוראה זו, על מבקש הסיוע לגבש "תוכנית להעלאת פריון העבודה" המתייחסת, לכל הפחות, ל-2 מרכיבים מתוך 5 המרכיבים, כאשר מרכיבים 1 ו- 2 הם מרכיבי חובה ואילו מרכיבים 3-5 הם מרכיבי רשות:
  • מרכיב 1: השקעה ו/או שדרוג בציוד טכנולוגי של ציוד ומערכות הקשורות לשרשרת האספקה, על-מנת לשפר מדדים תפעוליים כדוגמת OEE - Overall Equipment Effectiveness, פוטנציאל ייצור קיים לשעת עבודה ומדדים תפעוליים שונים לשיפור אפקטיביות הייצור במפעל בהתאם לציוד בו (מרכיב חובה);
  • מרכיב 2: שיפור המצוינות התפעולית הצפוי למפעל -operating expenses (OPEX) (מרכיב חובה);
  • מרכיב 3: שדרוג, השבחה והעצמת ההון האנושי לתפעול ציוד ומערכות מתקדמות, על-מנת להעלות את יכולותיהם המקצועיות והטכנולוגיות של העובדים (מרכיב רשות);
  • מרכיב 4: קידום חדשנות תהליכית, חדשנות במוצרים, חדשנות במודלים עסקיים, חדשנות בחווית הלקוח, חדשנות דרך חשיבה עיצובית (חדשנות עיצובית) או שילוב ביניהם, ובלבד שיש בהן הגדלת ערך המוסף (מרכיב רשות).
  • מרכיב 5: התייעלות במשאבים וחומרי גלם - שורה של מהלכים ופעולות, שעיקרן הפחתה במקור, שמטרתן לגרום למפעל לייצר יותר תפוקות בפחות משאבים וחומרי גלם, ובלבד שיש בהן הגדלת ערך המוסף ( מרכיב רשות). לעניין זה - "הפחתה במקור", כל פעולה הקשורה בעיצוב, ייצור, רכישה או שימוש בחומרים, משאבים או מוצרים המובילה להפחתת בכמות או ברעילות של הפסולת הנוצרת בתהליך הייצור במפעל.
סכום הסיוע:
עבור מפעל שמחזורו עד 10 מיליון שקלים, תקרת ההשקעות המזכות לא תעלה על 1 מיליון שקלים, כאשר שיעור הסיוע הינו 30% - עד 300 אלף שקלים.
עבור מפעל שמחזורו 10-75 מיליון שקלים, תקרת ההשקעות המזכות לא תעלה על 5 מיליון שקלים, כאשר שיעור הסיוע הינו 30% - עד 1.5 מיליון שקלים.
עבור מפעל שמחזורו 75-200 מיליון שקלים, תקרת ההשקעות המזכות לא תעלה על 10 מיליון שקלים, כאשר שיעור הסיוע הינו 30% - עד 3 מיליון שקלים.
הסיוע יינתן באמצעות השקעות הון וכן באמצעות תמיכה בהשקעות רכות.

תאריך:  19/06/2018   |   עודכן:  19/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 OECD
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
110 מיליון להעלאת הפריון בענפי התעשיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אבן פינה להסכם ם-גג לבניית 8,000 דירות ואזור תעשיה בנהריה    הממשלה תיתן לנהריה 600 מיליון שקל, כולל הקצבה לבניית אצטדיון כדורגל    דיון בוועדה המחוזית בבניית 5,000 דירות בירושלים
אלעזר לוין
תשלם 66 מיליון שקל    בעלי 43% הנותרים בנכס מחזיקים בזכות סירוב ראשונה לרכישת חלקה של יורוקום    ישראל-קנדה גם מנהלת מו"מ לרכוש מיורוקום 37.5% ממגדל המשרדים ודירות היוקרה מידטאון בתל אביב
יצחק דנון
אקו לוגי טכנולוגיות עתידיות תובעת 5.4 מיליון שקל מחברת פארק אריאל שרון, בטענה שלא קיבלה את התמורה על מכירת 700,000 טון של חומרי גלם
יצחק דנון
עיריית קרית אונו ומועצת סביון מבקשות לבטל את התוכנית לבניית 4,100 דירות ו-300 יחידות לדיור מוגן מדרום לגני יהודה
אלעזר לוין
תשלם לבירם-פישר 60 מיליון שקל בעד 27% מהחניון    התושבים מתנגדים, מחשש שהתוכנית היא למכור את המגרש לבניית מגדלים    המחלוקת נדונה בבית המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il