X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניב אסרף נדון לשישה חודשי עבודות שירות על הודעת שווא כאילו נחטף בידי מחבלים במאי 2015 ערן נגאוקר שסייע לו נדון לשלושה חודשי עבודות שירות
▪  ▪  ▪
אסרף. לברוח מהנושים [צילום: פלאש 90]

ניב אסרף, חייל משמר הגבול שבדה חטיפה בידי מחבלים, נדון לשישה חודשי עבודות שירות. חברו ערן נגאוקר, שסייע לו, נדון לשלושה חודשי עבודות שירות.
השניים ביימו את החטיפה במאי 2015, פחות משנה אחרי רצח שלושת הנערים. אסרף הסתבך בחובות הימורים וביקש לגרום לנושיו להאמין שנחטף, אם כי גרסתו באוזניו של נגאוקר הייתה שברצונו לגרום לחברתו-לשעבר לשוב אליו. השניים הודו שנסעו יחדיו לקריית ארבע, אסרף הסתתר בסמוך לכניסה ליישוב ונגאוקר דיווח שהוא נעלם כאשר הלך לעבר כפר ערבי בעקבות תקלה ברכבם.
בעקבות הדיווח הופעל נוהל חרום מחשש לחטיפה ולאזור הוקפצו אלפי חיילים, כוחות מיוחדים וכלי טיס. רק כאשר נחקר נגאוקר כעבור מספר שעות בידי השב"כ, הוא הודה שמדובר בשקר והוביל את החוקרים למקום מחבואו של אסרף. השניים הודו במסירת ידיעה כוזבת ובקבלה ונסיון קבלה של דבר בתחבולה, במסגרת הסדר טיעון שלא כלל הסכמה לגבי העונש. המדינה תובעת מהם במקביל 625,000 שקל בהליך אזרחי.
שופט בית משפט השלום בירושלים, אוהד גורדון, אומר בגזר הדין (יום א', 24.6.18), כי השניים ניצלו שניים מערכיה הבולטים של המדינה: הסיכון הביטחוני המתמיד והערבות ההדדית. הם ידעו מה יהיו תוצאות מעשיהם ורצו שזה בדיוק מה שיתרחש, תוך שהם גורמים למדינה נזק ניכר. הוא זוקף לזכותם את גילם הצעיר בעת ביצוע העבירות (21), את המחיר ששילמו עקב פרסום מעשיהם ואת הנזק הצפוי להם בעתיד. לצד זאת אומר גורדון, כי ההודאות באו בשלב מאוחר יחסית וכי יש צורך להרתיע את הרבים.
על נגאוקר אומר גורדון, כי זו הרשעתו היחידה וכי הוא הפנים בסופו של דבר את הפסול שבמעשיו. לעומתו, אסרף כבר ביצע עבירה דומה של דיווח כוזב, ואת החטיפה ביים בעיצומו של ההליך בגין אותה עבירה. עם זאת, בשל ההשלכות בעבר ובעתיד של המעשה, ולנוכח העובדה שמאז לא הסתבך אסרף בפלילים - קבע גורדון שניתן להסתפק בעבודות שירות. אסרף נקנס ב-5,000 שקל, וגואנקר - ב-2,500 שקל.

תאריך:  24/06/2018   |   עודכן:  24/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבודות שירות למביימי ה"חטיפה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איך אמר בגין ?
ארי כספי  |  24/06/18 18:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
עזריה מצטרפת לרשימה ארוכה של מתמודדים על ראשות העיר    תנסה לעשות היסטוריה ולהיבחר בפעם הראשונה לראשת עיר הבירה
איתמר לוין
ככה ייעשה למטיילת שהתלוננה על ליקויים של דיסקברי, ללקוחה שביקשה מנספרסו סיוע באיתור פלאפון גנוב ולאם שכולה שהגיעה למיסטיקנית סימונה אברג'ל
עידן יוסף
משאית פלשתינית דרסה את השלושה בכפר חוסאן, הם נפגעו בגפיים - חיילת נפצעה בינוני ושני חיילים קל    סריקות אחר הנהג החשוד שהצליח להימלט מהמקום
עומר כרמון
שרה האקבי סנדרס: "מעשיה של בעלת המסעדה מעידים יותר עליה מאשר עלי"    רעיית הנשיא, מלניה טראמפ, פנתה לשירות החשאי לאחר שהשחקן פיטר פונדה איים על בנה בן ה-12: "עלינו לתלוש את בארון טראמפ מזרועות אמו ולשים אותו בכלוב עם פדופילים ואז נראה אם אמו תתייצב נגד הזבל הענק שהיא נשואה לו"    דונלד טראמפ: "התקשורת מדווחת לציבור סיפורים מזויפים של עצב ואבל"
עומר כרמון
מפקד המבצעים של משמרות המהפכה במחוז חאלב בסוריה נהרג ביום שישי יחד עם 15 נוספים בעמדה אירנית ששומרת על הדרך האירנית לביירות    אימן את צבא סוריה והחיזבאללה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il