1 |
|
|
מביטוח ישיר לא כולם מרוצים, אבל יש לפחות עם מי לדבר, ביטוח דיגיטלי יתברר שאין עם מי לדבר ולקבל עצה ותשובה לשאלה לא ברורה. בדרך זו, אמנם חוסכים בכספי עמלות הסוכנים, ובחדשות גם בצוות העובדים, אבל יגיע הרגע שכל מי שמבטח בהברה דיגיטלית יבכה על הכסף ששילם ולא קבל תמורה במקרה נזק.
נכון, דבר ראשון יספרו על טיפול מהיר הכל פניה כולל תביעות, אבל אף פעם לא יספרו על מתלוננים וכאלה שנפגעו והיו צריכים לדבר לכותל (למסך המחשב).
תיזהרו, אחר כך זה מאוחר מידי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מושון |
|