X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל ימשיך לעמוד על עקרון אי-המעורבות בנעשה בסוריה, לצד מדיניות של תגובה נחרצת למול פגיעה בריבונות נתניהו: לא נאפשר כניסה לשטחנו
▪  ▪  ▪
צה"ל בגבול סוריה [צילום: AP]

אור הערכת מצב שהתקיימה בפיקוד הצפון, הוחלט על תגבור ״עוצבת הבשן״ בכוחות שיריון וארטילריה. הכוחות נפרסו הבוקר (יום א', 1.7.18) כחלק מההיערכות ומוכנות צה״ל למול ההתפתחויות ברמת הגולן הסורית בסמוך לגבול.
מדובר צה"ל נמסר כי "צה״ל רואה חשיבות רבה בשמירה הסכם הפרדת הכוחות בין ישראל לסוריה משנת 1974. כמו-כן, ימשיך צה"ל לעמוד על עקרון אי-המעורבות בנעשה בסוריה, לצד מדיניות של תגובה נחרצת למול פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ויצירת סיכון לתושביה. סיוע הומניטרי מצד ישראל ניתן מזה שנים ונמשך בימים אלה, לאור הצורך הקיים בו".
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למצב בגבול הצפון ואמר בפתח ישיבת הממשלה אמר כי "ביחס לדרום סוריה - אנחנו נמשיך להגן על גבולותינו, אנחנו נסייע הומניטרית ככל יכולתנו, לא נאפשר כניסה לשטחנו ונדרוש קיום קפדני של הסכמי ההפרדה מ-1974 עם צבא סוריה", עוד הדגיש ראש הממשלה. "אני עומד בקשר רצוף עם הבית הלבן והקרמלין בעניין זה, ושר הביטחון והרמטכ"ל עומדים בקשר דומה עם מקביליהם, גם בארה"ב וגם ברוסיה".
נתניהו התייחס גם למצב באירן ואמר כי "המשטר באירן מרגיש היטב את החידוש המתקרב של משטר הסנקציות הכלכליות נגדו. הכלכלה האירנית נמצאת בשפל. צריך לראות את הנתונים כדי להאמין. אירן משקיעה מיליארדי דולרים במימון טרור באזור ובעולם ובתוקפנות באזור, במקום להשקיע אותם באזרחי אירן, ואזרחי אירן מוחים על כך, ובצדק".
"השינוי בעמדת ארה״ב כלפי אירן הוא היפוך אסטרטגי במצבה של ישראל. אני האמנתי שהשינוי הזה אפשרי כשהתייצבתי מול העולם כולו כדי לבטל את ההסכם הרע הזה. המטרה שלנו נשארה כפי שהייתה: למנוע מאירן להשיג נשק גרעיני ולשבור את מכונת המזומנים שההסכם נתן לאירן, המממן את התוקפנות שלה באזור כולל בסוריה.
בשעה שארה״ב מכה כלכלית במשטר האירני, אנחנו פועלים למנוע מכוחות אירן וגרורותיה להתבסס צבאית בחלק כלשהו של סוריה, וכך נמשיך לפעול".

תאריך:  01/07/2018   |   עודכן:  01/07/2018
+ליברמן לרוסים: יעדנו - להוציא את אירן וחיזבאללה מסוריה
19:13 01/07/18  |  עידן יוסף

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, שוחח בסוף השבוע עם שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו. ליברמן ועמיתו החליפו דעות על המצב בסוריה, בדגש על האירועים בדרום סוריה ונסיונות ההתבססות האירניים בה. ליברמן שב והדגיש כי היעד של ישראל הוא הוצאת כוחות אירן וחיזבאללה מכל סוריה וכי ישראל תפעל מייד בכל מקרה שבו תזהה ניסיון התבססות אירני.

+כעת נדע מי השתמש בגז
18:58 01/07/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ג'ונסון מתאר בדיילי טלגרף הישג בריטי: הארגון למניעת הפצת נשק כימי יוכל לקבוע מי הפעיל אותו בסוריה. רוסיה ואירן לא הצליחו להגן על אסד

תינוקות שנהרגו בחאן שייחון [צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
עומר כרמון
לאחר שצה"ל העביר סיוע הומניטרי לפליטים סורים, קוראים לראשונה מורדים לסיוע ישראלי במלחמתם מול בשאר אסד    חבר הכנסת הדרוזי מהמחנה הציוני, סאלח סעד: "מדינת ישראל לא יכולה להישאר אדישה למצבם של אזרחים נרדפים"
עומר כרמון
בכיר המפלגה הרפובליקנית וידיד ישראל, הסנאטור לינדזי גרהאם: "טראמפ ממשיך בסוריה את מדיניות אובמה"    דובר המורדים בסוריה: "עסקה זדונית בין טראמפ לפוטין"    נסראללה: " הקרב על סוריה הוא קרב על עתיד האזור כולו"
מחלקה ראשונה
הטלוויזיה הסורית דיווחה כי שני טילים ישראלים נפלו סמוך לשדה התעופה הבינלאומי בדמשק    הארגון הסורי לזכויות אדם: מערכת ההגנה האוורית של סוריה כשלה ביירוט הטילים
עומר כרמון
מפקד המבצעים של משמרות המהפכה במחוז חאלב בסוריה נהרג ביום שישי יחד עם 15 נוספים בעמדה אירנית ששומרת על הדרך האירנית לביירות    אימן את צבא סוריה והחיזבאללה
עומר כרמון
מיליוני הפליטים הסורים שהציפו את אירופה גורמים לרעידת אדמה ביבשת ▪ ארדואן עשוי להפסיד מחר בבחירות למועמד אנטי-ישראלי קיצוני ממנו ▪ קנצלרית גרמניה מנסה להציל את ממשלתה. הגיעה לביקור בלבנון ובירדן והבטיחה לסייע בקליטת הפליטים הסורים בשטחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il