X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התחבורה: בתוך 7 שנים, 60% מהאוטובוסים העירוניים יהיו חשמליים בתחנות הרכבת של גוש-דן קיימת חשיפה לזיהום אוויר מהתחבורה באופן החמור ביותר יו"ר ועדת המדע: "התחבורה הציבורית המזהמת, פעילה באזור אוכלוסייה צפוף וזוהי סכנת חיים ממש"
▪  ▪  ▪
מחסור בתחנות טעינה בת"א [צילום: עידן יוסף]

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ג', 3.7.18) דיון לציון יום התחבורה הציבורית בכנסת בנושא מעבר לאוטובוסים חשמליים וטכנולוגיות שאינן מזהמות בתחבורה הציבורית.
ניר משה, ממונה תחבורה ציבורית במשרד התחבורה, הודיע בוועדה כי המשרד פועל בטווח המידי שהיכן שמקימים תשתית חדשה למסופים, תהיה תשתית חשמלית, "לצערנו, בתשתיות קיימת, הנושא מורכב יותר כי אנו נתקלים בבעיות מול הרשויות המקומיות. אבל גיבשנו הנחיות לתכנון מסופים שתומכים חשמול ומעתה יש מכרזים שיצאו למסופים מחושמלים ויש החלטת ממשלה שמיושמת ש-50 אחוז מצי הרכב חייב להיות בתחבורה ציבורית בכלי רכב חשמליים".
לדברי משה, יעדי משרד התחבורה הם להגדיל בצורה משמעותית מאוד את האוטובוסים החשמליים בישראל, "מבחינת תוכנית רב-שנתית, המשרד הציב יעד ש-60 אחוז מהאוטובוסים העירוניים יהיו ב-2025 חשמליים שזה סדר גודל של 3,000 אוטובוסים חשמליים".
ח"כ יעל כהן פארן אמרה כי משמח לשמוע שמשדר התחבורה מציב יעדים כאלו, אך צריך גם תוכנית סדורה איך הם מגיעים לכל זה: "זה לא מספיק רק לקבוע יעדים, צריך לעבור שלב-שלב. אני בטוחה שהעיירות כן רוצות לסייע בנושא והן לא אמורות להוות חסם עבור משרד התחבורה. מי שבאמת לא רוצה לשתף פעולה, צריך להפעיל עליו לחץ של ממש. ברגע שכולם כאחד יסתכלו על זה כהצלת חיי אדם כי אכן לשם זה הולך, אז כל התפישות ישתנו ונוכל להתקדם".
יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב, פתח את הדיון בדברי ברכה ליוזמי היום המיוחד המתקיים לראשונה בכנסת: "נושא התחבורה הציבורית נחוץ וחשוב כי הוא נוגע בכ"כ הרבה דברים שחשובים לחברה ולכל אזרח ואזרח. בפני הוועדה, הושמעו סקירות מדאיגות המלמדות על ממצאים חד-משמעיים בסכנת הזיהום והפגיעה בתחבורה הציבורית כפי שהיא היום. מעבר לאוטובוסים חשמליים וטכנולוגיות שאינן מזהמות בתחבורה הציבורית אינו רק חשוב כהטמעה טכנולוגית, שהיא כמטרות הוועדה, אלא בראש מעייני בוועדת המשנה שהקמתי לקידום אנרגיה מתחדשת בהתאם להחלטת ועידת פריז. התחבורה הציבורית המזהמת פעילה באזור אוכלוסייה צפוף וזוהי סכנת חיים ממש. ועדת המדע וועדת המשנה לנושא יפעלו להבטיח שמדיונים אלו תבוא התקדמות שתצמצם משמעותית את הזיהום המסוכן לכל אזרחי ישראל בתחבורה הציבורית".
ח"כ דב חנין אמר בדיון: "זיהום האוויר בתחבורה הציבורית הוא סוג של פיגוע מתמשך, גדול וקטלני במדינת ישראל - יותר מתאונות הדרכים - בכל שנה מתים 1,000 בני אדם תמותה עודפת רק מזיהום מתחבורה ציבורית - זהו מספר בלתי נתפס! המדינה חייבת להתמודד עם הנושא ולעשות מה שבכל העולם עושים - מעבר לאוטובוסים חשמליים. אני שמח שהנושא נמצא בידיים של הוועדה הזאת שאינה יודעת רק להציף בעיות אלא גם להציג פתרונות ולקדם אותן".
ח"כ ג'מעה אזברגה: "מדברים על בעיות בתחנות הטעינה לתחבורה ציבורית חשמלית. אפשר ללמוד מהמגזר הערבי איך שעבר לשימוש באנרגיה סולארית - גם זה יכול לתת פתרון ראוי ומידי. אוטובוסים של תחבורה ציבורית חייבים להיות כבר עכשיו חשמליים ולא יעד רחוק של הממשלה".
ד"ר יונתן אייקנבאום מהארגון הבינלאומי למען הגנה על איכות הסביבה - 'גרינפיס', הציג בוועדה נתונים על זיהום אוויר מתחבורה בישראל. בנתונים עולה כי 2,200 מקרים של תמותה מוקדמת בקרב ישראלים מדי שנה הם מזיהום אוויר וכמחציתם מתחבורה - מדובר ב-1,100 ישראלים שהתחבורה גרמה למותם וזה לא בגלל תאונות דרכים. לדבריו, "ברמה העולמית, זיהום אוויר אחראי לכרבע ממקרי סרטן הריאות, ל-17% מהפטירות ממחלות ריאות אקוטיות, ל-16% מכל הפטירות משבץ מוחי, ל-15% מהפטירות מהתקפי לב ול-8% מהפטירות ממחלות ריאות כרוניות". לפי מסמך הארגון עולה כי זיהום אוויר מתחבורה פוגע בבריאותם של רוב תושבי ישראל, אך האתרים שבהם החשיפה לזיהום אוויר מתחבורה היא החמורה ביותר הן תחנות הרכבת הסואנות של גוש-דן שבהן נמצא כי קיימת בהן חריגה מתמדת מערכי הסביבה של המשרד להגנת הסביבה.
יו"ר ועדת המשנה לקידום טכנולוגיות לאנרגיה מתחדשת, ח"כ יעל כהן-פארן, החליפה את ח"כ אורי מקלב בניהול הישיבה וביקשה מהנציגים במשרדי הממשלה, בעיריות ובמפעילי התחבורה הציבורית להציג את החסמים הקיימים למעבר קווי האוטובוס לחשמליים.
מיטל להבי, סגנית רה"ע תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה, אמרה בוועדה כי כיום הדרך להחלפת האוטובוסים לחשמליים היא איטית ביותר, "יש משהו בתוכנית רבת שלבים שלא עובד. מי הוא הגוף הממשלתי שמכין תוכנית עבודה לאומית להציל אותנו מהסכנה של תחבורה ציבורית מזהמת? בתל אביב אנחנו לא מתקדמים עם האוטובוסים החשמליים כי אין לנו תחנות טעינה בכלל ואין מי שיאשר ויתקצב שזה יקרה בטווח הקרוב".
נולדי גרינברג מחברת החשמל השיב בוועדה כי הקמת תשתיות טעינה במרכזי הערים לוקחת זמן רב, ויש צורך באישורי פתיחת כבישים ועוד פעולות בשטח שדורשות הרבה אישורים. "כל עוד אין פתרון לנושא בראייה לאומית פתרון, המצב ככה יימשך. אם זה ישתנה, חברת החשמל ערוכה ומכונה לתת מענה".

תאריך:  03/07/2018   |   עודכן:  03/07/2018
+"נשרפו לי האוזניים למשמע דברי סמוטריץ'"
23:50 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך הגיבה ח"כ מירב בן ארי על דברי ח"כ בצלאל סמוטריץ' בוועדה להכנת חוק הגיוס, לפיהם אדם שתורתו אומנותו תורם ומשרת את המדינה לא פחות מחייל שמשרת בצה"ל  ▪  מקלב: תמריצים או פיתויים לא יועילו

חה"כ בצלאל סמוטריץ' ומירב בן-ארי [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+בקרוב: מצלמת אבטחה בכל אוטובוס
22:40 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברת כנסת מיש עתיד מציעה: נוסעים יצטרכו לפנות לנהגים בתואר "אדוני הנהג"  ▪  שר התחבורה כ"ץ: אין מכשול כספי לקידום התחבורה הציבורית

מצלמת אבטחה באוטובוס [צילום: אלי אלון]
+בקריאה ראשונה: גם סטודנטים לתואר שני יהיו זכאים למועד ב'
20:23 03/07/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק זכויות הסטודנט (תיקון מס' 7) (זכאות סטודנט לתואר שני להיבחן בשני מועדים), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת יעל גרמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע CV לתקן את חוק זכויות הסטודנט ולקבוע כי גם סטודנט לתואר שני, כמו סטודנט לתואר ראשון, יהיה זכאי להיבחן בכל בחינה, לרבות בחינות בקורסי יסוד, בשנה שבה נלמד הקורס, בשני מועדים שקבע המוסד.

+בקריאה ראשונה: בימ"ש יהיה רשאי לקבוע בתנאי השחרור איסור עבודה המאפשרת קשר עם חסרי ישע
20:14 03/07/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים) (תיקון מס' 14) (איסור עבודה המאפשרת קשר קבוע או סדיר עם קטינים, אנשים עם מוגבלות שכלית או התפתחותית או חסרי ישע), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת דוד ביטן, איתן כבל, מיקי רוזנטל ועליזה לביא. מוצע בה לקבוע במפורש כי בית המשפט יהיה רשאי לקבוע בין התנאים לשחרור בערובה גם איסור עבודה במוסד לפי חוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א-2001. יובהר כי ההגדרה "מוסד" בחוק למניעת העסקה כוללת מוסדות, גופים ובתי עסק שנותנים שירותים לקטינים, לאנשים עם מוגבלות שכלית או התפתחותית או לחסרי ישע, לרבות מוסדות חינוך ומרפאות.

+בקריאה ראשונה: הרה לא תמתין בתור למתן שירות ציבורי
19:07 03/07/18  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שיווי זכויות האישה (תיקון מס' 11) (מתן שירות ציבורי ללא המתנה בתור לאישה בהריון), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יוסף ג'בארין וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי במקום בו ניתן שירות ציבורי לפי תור, נותן השירות יספק את השירות לאישה בהריון ללא המתנה בתור. נותן השירות יהיה רשאי לדרוש הצגת מסמך רפואי להוכחת ההריון. עוד מוצע להגדיר "שירות ציבורי" לעניין זה כשירות הניתן לציבור או לחלק בלתי מסוים ממנו בידי רשות ציבורית או במקום ציבורי, בדרך של מפגש פנים אל פנים, למעט טיפול רפואי. כן מוצע כי לאנשים עם מוגבלות ולאזרחים ותיקים שגילם מעל 80 תינתן קדימות על פני נשים בהריון.

+סופית: מתן זכות עיון בתיקי אימוץ של ילדי תימן
18:33 03/07/18  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק אימוץ ילדים (תיקון מס' 13 - הוראת שעה) (הוראת מיוחדות בנוגע לגילוי פרטי אימוץ של עולי תימן, המזרח והבלקן), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת נורית קורן. מוצע בה לתקן את חוק אימוץ ילדים ולקבוע, כהוראת שעה, כי עובד סוציאלי ראשי רשאי להודיע לקרוב משפחה של יהודי בן למשפחה יוצאת תימן, המזרח או הבלקן, שנטען כי אומץ בין השנים 1948 ל-1954, אם יש לגביו רישום בפנקס האימוצים. עוד מוצע להעניק לעובד הסוציאלי הראשי שיקול הדעת האם למסור מידע כאמור גם לגבי מי שנטען כי אומץ לאחר 1954. אם נמצא רישום, יודיע על כך ליועץ המשפטי לממשלה או לנציגו, שיפנה לבית המשפט בבקשה שיתיר את הפרסום או הגילוי של פרטי הרישום.

+בזמן שברהט מתעצבנים על 10 דקות איחור
באוטובוס, יש נשים שמחכות שעות לטרמפ
17:03 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עמותת סיכוי: "מתוך 46 כפרים ערביים בדואים בנגב; רק ב-4 קיימת גישה לתחבורה ציבורית"  ▪  עלייה של 28% במשתמשי התחבורה הציבורית הבדואים בנגב

ילדים בדואים עולים להסעה לבית הספר בנגב [צילום: מתוך סרטון שהוצג בוועדה]
+"רגעי הכנסת הגדולים" - סדרת סרטונים לרגל 70 לכנסת
15:20 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

עשרה סרטונים יציגו את רגעי הכנסת המרגשים והזכורים ביותר בהם - ביקור נשיא מצרים סאדאת ב-1977 והודעת בן-גוריון על תפיסתו של אדולף אייכמן

הכנסת חוגגת 70 [צילום: דוברות הכנסת]
+הקלות באגרות הרישוי לכלי רכב "ירוקים"
14:53 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אושרו תקנות מס הכנסה לעניין פחת מואץ לרכבים כבדים המונעים בגז טבעי, לתחנות תדלוק גז טבעי, למתקן ערבול מתנול, לאוטובוסים חשמליים ולרכבי מורי נהיגה  ▪  בעקבות טטענות אירגוני הנושא

[צילום: נתי שוחט]
+אג"ת מודה: "התקצוב שלנו אינו מספיק טוב"
13:21 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במסגרת דיון מהיר לעניין הביקורת שעלתה מעדותה של החשכ"ל לשעבר, הצביע מנגד יוגב גרדוס על למידה, שיפור וירידה במספר ההעברות התקציביות המבוצעות מחוץ לתקציב המדינה הבסיסי והלין על הזמן הקצר המוקצה להכנתו  ▪  פורר: התקציב הופך בן ערובה בידי אגף תקציבים". גפני: "צריכים לבדוק פנימה אחרת זה יתפוצץ"

יוגב גרדוס. "היקף השינויים גבוה מדי" [צילום: דוברות משרד האוצר]
+אושר לקריאה ראשונה: מנגנון שימנע מתקבולי ביטוח "להיתקע" במקרה שרכב הוכרז טוטאל-לוס
13:02 03/07/18  |  מירב ארד

ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (ג') לקריאה ראשונה את הצעת חוק בנוסחה החדש "הצעת חוק רכב מעוקל שנגנב או הוכרז באבדן (תיקוני חקיקה), התשע"ח-2018.
מטרת הצעת החוק היא לקבוע הסדר מאוזן למקרים שבהם רכב מעוקל, נפגע בתאונה והוכרז כרכב באובדן גמור (total loss) או שנגנב. במקרים אלה, המבוטח, שהוא החייב, זכאי ככלל לתקבולים או לפיצויים כתחליף לרכב. בהצעת החוק נקבע מנגנון המחייב את חברות הביטוח ליידע את הגורמים המעקלים על שינוי הסטטוס של הרכב המעוקל ועל הזכאות לתקבולים או לפיצויים, על מנת לאפשר לזוכים להטיל עיקול בידי צד שלישי על אותם כספים. מנגנון זה כולל תקופת זמן קצובה מראש לצורך הסדרת הנושא שבסופה יוסר העיקול.

+"נלחמים נגד גלגלי השעון והגוף ורוצים לעשות צדק"
12:42 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית: הארכת המועד בו ניצולי שואה יוכלו לבקש השבת עודף שכר טירחה  ▪  נציגי לשכת עורכי הדין נחלקו בעמדותיהם אם מדובר בהצעת חוק שנועדה "להענישם"

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+שר האוצר: "שואפים לצמיחה של 5%"
12:36 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוסיף: "באבטלה אנחנו במצב הכי טוב שהיה, יש ירידה של 5 אחוז ביוקר המחיה, צמצום ממדי עוני יש גם אך לא מספיק עדיין. המטרה הייתה להפחית את הפערים, עשינו זאת ונמשיך"

כחלון בוועדת הכספים [צילום: נועם ריבקין, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  ג'מעה  אזברגה  דב חנין / Dov Hanin  דן / Dan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיטל להבי / Meital Lehavi  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניר משה /  -"  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
במסגרת דיון מהיר לעניין הביקורת שעלתה מעדותה של החשכ"ל לשעבר, הצביע מנגד יוגב גרדוס על למידה, שיפור וירידה במספר ההעברות התקציביות המבוצעות מחוץ לתקציב המדינה הבסיסי והלין על הזמן הקצר המוקצה להכנתו    פורר: התקציב הופך בן ערובה בידי אגף תקציבים". גפני: "צריכים לבדוק פנימה אחרת זה יתפוצץ"
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית: הארכת המועד בו ניצולי שואה יוכלו לבקש השבת עודף שכר טירחה    נציגי לשכת עורכי הדין נחלקו בעמדותיהם אם מדובר בהצעת חוק שנועדה "להענישם"
מירב ארד
הוסיף: "באבטלה אנחנו במצב הכי טוב שהיה, יש ירידה של 5 אחוז ביוקר המחיה, צמצום ממדי עוני יש גם אך לא מספיק עדיין. המטרה הייתה להפחית את הפערים, עשינו זאת ונמשיך"
מירב ארד
הצע"ח שאושר בוועדה מסמיכה את שר החינוך למנוע מגורמים אלה לפעול במערכת החינוך    הקואליציה לדמוקרטיה בחינוך: ממתי שר החינוך מחליף את המשרד לביטחון פנים?
עידן יוסף
אמר בוועדת הפנים כי חלופות המאסר יורחבו    על ויעוד חזותי: "משרד המשפטים מתנגד בגלל שהנהלת בתי המשפט מתנגדת. השופטים, הוד מעלתם אולי חוששים שירדו להם תקנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il