X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברקת ואליהו בן-יעקב תובעים 5 מיליון שקל מעוה"ד משה מימרן ומשה בן-ארי, בטענה שבמשך 25 שנה לא מילאו את המשימה למכור את דירתם בירושלים
▪  ▪  ▪
המושבה הגרמנית [צילום: פלאש 90]

ברקת בן-יעקב ואליהו בן-יעקב תובעים 5 מיליון שקל מעוה"ד משה מימרן ומשה בן-ארי. השניים מונו בידי בית המשפט לפני 25 שנים לממש דירה וזכויות בנייה מעליה שבבעלות בני הזוג ברחוב הילדסהיימר שבשכונה הגרמנית בירושלים, אך התובעים טוענים שהכונסים לא עשו זאת עד היום.
בתביעה, שהוגשה (26.6.18) לבית המשפט המחוזי בירושלים, נאמר כי הנתבעים פעלו בניגוד להוראות הדין ובית המשפט, התנהלותם הכספית לקתה באי-סדרים, הם השתמשו לצרכיהם האישיים בחשבון הנאמנות, הסתירו במכוון מידע מן התובעים ופעלו בסחבת חמורה. התוצאה של כל אלו, נטען בתביעה, היא כישלון מוחלט במשימת המימוש וגרימת נזק כבד לתובעים.
בתביעה נאמר, כי הנתבעים מנהלים מאז 2009 מאבק עיקש למנוע את העברתם מתפקידם, תוך שהם מחזיקים בדירת התובעים שלא כדין וממשיכים להגדיל את החוב לבנק. התנהלות זו הביאה את בית המשפט לקבוע, כי הנתבעים מחזיקים את התובעים כשבויים בידיהם. מומחה בית המשפט, רו"ח אילן שגב, קבע בשעתו שרק לכשליש מן ההוצאות בחשבון הנאמנות יש תיעוד מתאים, ואין ודאות לצורך מה היו יתר ההוצאות בסך 4 מיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד תמר פולק, אריאל פריש וענבר שלח, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  06/07/2018   |   עודכן:  06/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שרי התחבורה והאוצר חתמו על צו המייקר את הנסיעה    מחיר התחלתי למונה - 12 שקל, 5 שקל להזמנה ו-4.30 למזוודה
עידן יוסף
אושר לקריאה ראשונה: השעיית עובדים מגוף ציבורי לאחר 45 יום - רק באישור בי"ד לעבודה    הצעת החוק של ח"כ דוד ביטן שונתה מהקריאה הטרומית ותחול עתה רק על עובדים מחברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטוריים    השעיית עובדי מדינה תישאר אצל נציבות שירות המדינה גם לאחר 45 יום
עידן יוסף
ההסתדרות צפויה להודיע לביה"ד הארצי לעבודה על הסכמות מול הנהלת הנמל, הכוללות פרישה של עד 300 עובדים בעלות של 2.5-2 מיליון שקל לעובד    שיפור תשתיות למטען כללי והעמקה של לפחות רציף אחד    משקיע אסטרטגי שייכנס ישדרג את הנמל ויכין אותו לתחרות מול הנמל הפרטי שיקום במפרץ חיפה
עידן יוסף
רה"מ נתניהו: חששנו שהחוק יגרום להפללת ניצולים שימסרו עדות ראייה    "הביקורת שלנו ושל אחרים על החוק גררה גל אנטישמיות עכור ומגונה בפולין, אשר הדאיג גם הוא אותנו, לא פחות מהחוק הבעייתי"
עידן יוסף
השעון של המרגל הישראלי הושב במבצע מיוחד של המוסד, שאירע בתקופה האחרונה במדינת אויב    ראש המוסד יוסי כהן: "השעון היה חלק מדמותו המבצעית של אלי וחלק מזהותו הערבית הבדויה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il