X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלוש מטרות הותקפו באזור קוניטרה וכפר חדר הכוחות הסורים השיבו באש נ"מ הרמטכ"ל התייחס מוקדם יותר לחדירת כלי הטיס הסורי: "האירוע שהיה בצפון מעיד על המורכבות של התקופה"
▪  ▪  ▪
מטרה רגע לפני התקיפה [צילום: דו"צ]
רוסיה פועלת להוצאת האירנים מדרום סוריה
עידן יוסף
הוצאת הכוחות מותנית בכך שישראל לא תערער את יציבות שלטון אסד בסוריה * נתניהו: "נגיב בתקיפות נגד כל זליגה. מצפים שכולם יכבדו את הריבונות הזאת ושסוריה תשמור בקפדנות על הסכמי ההפרדה"
לרשימה המלאה

+ צה"ל יירט כלי טיס שחדר מסוריה
דובר צה"ל מוסר כי הלילה (יום ד', 11.7.18), תקף צה"ל שלוש עמדות צבאיות בסוריה. התקיפה בוצעה בתגובה לחציית כלי טיס סורי בלתי מאויש שיירט צה"ל מוקדם יותר, סמוך לשעה 15:30.
על-פי דיווחים בתקשורת הסורית הייתה התקיפה באזור קוניטרה ובאזור הכפר הדרוזי אל חדר. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא דיווחה דקות לאחר התקיפה על ירי נ"מ סורי לעבר כוחות ישראלים באזור. בדברי הפרשנות נטען כי ישראל מעניקה עזרה ללוחמי חזית נוסרה שברחו מדרעא לקוניטרה ומפציצה יעדים של המשטר הסורי והחיזבאללה באיזור.
מוקדם יותר אמר הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט: "האירוע שהיה בצפון מעיד על המורכבות של התקופה, על הנפיצות ועל המאמץ המתמשך שלנו להמשיך ולפעול בצורה יעילה כדי להגן על גבולות המדינה. צה"ל יפעל סביב השעון כדי שאזרחי מדינת ישראל יחיו את חייהם והמדינה תמשיך לפרוח ולשגשג".
בהודעת דובר צה"ל נאמר כי "צה"ל ימשיך לפעול באופן תקיף ונחוש כנגד ניסיונות הפרת הריבונות של מדינת ישראל ויפעל-כנגד כל ניסיון לפגיעה באזרחיה. כמו-כן, צה"ל רואה במשטר הסורי האחראי לנעשה בשטחו ומזהיר אותו מלפעול כנגד כוחותינו. צה"ל נמצא במוכנות גבוהה למגוון תרחישים וימשיך לפעול כל שיידרש למען ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל".

תאריך:  12/07/2018   |   עודכן:  12/07/2018
צה"ל יירט כלי טיס שחדר מסוריה

רגעי היירוט כפי שצולמו מצפת
צה"ל יירט באמצעות סוללת פטריוט כלי טיס בלתי מאויש שחדר מכיוון סוריה לעבר שטח ישראל. מערכות ההגנה זיהו את האיום ועקבו אחריו. הכטב"ם חדר 10 ק"מ לתוך שטח המדינה.
הכטב״ם הסורי עבר דרך ירדן לעבר אזור החיץ. הוא נצפה במכ"מים כ-16 דקות - בכל שלבי טיסתו. מולו הוקפצו ארבעה מטוסי קרב ושני מסוקי קרב.
יירוט סוללת הפטריוט בצפת בוצע כשהכטב"ם שהה מדרום לכינרת. חלקים מהטיל שהתפרק נפלו לימת הכינרת. המשטרה ביקשה מכל כלי השיט הנמצאים באגם הכנרת לצאת מהמים בשל פעילות מבצעית.
דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס הבהיר: "בדקנו גם את האפשרות שמדובר בכלי טיס רוסי. לא מדובר במחדל".
במהלך החדירה נשמעו ברמת הגולן, בעמק הירדו ובאזור הכינרת אזעקות עולות ויורדות. כעת שבו התושבים לשגרה. הם התבקשו לדווח על רשיסים שנמצאו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צה"ל תקף מטרות צבאיות בשטח סוריה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אף אחד לא נהרג מהתקיפה.מעניין
חשדנית  |  12/07/18 11:11
 
- זה נקרא - FALSE-FLAG !
רון ה.  |  12/07/18 15:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עומר כרמון
מנהיג הכנסייה הקתולית: "יש לפתור את הסכסוך הישראלי-פלשתיני באמצעות הקמת שתי מדינות. לא עוד שטחים כבושים וקריעת אנשים מביתם"    "הסטטוס-קוו בירושלים צריך להישמר ויש לכבד את החלטות האו"ם"    "צריך לשים סוף למציאות שבה מעטים מרוויחים מסבלם של רבים"
עומר כרמון
לאחר שצה"ל העביר סיוע הומניטרי לפליטים סורים, קוראים לראשונה מורדים לסיוע ישראלי במלחמתם מול בשאר אסד    חבר הכנסת הדרוזי מהמחנה הציוני, סאלח סעד: "מדינת ישראל לא יכולה להישאר אדישה למצבם של אזרחים נרדפים"
עומר כרמון
בכיר המפלגה הרפובליקנית וידיד ישראל, הסנאטור לינדזי גרהאם: "טראמפ ממשיך בסוריה את מדיניות אובמה"    דובר המורדים בסוריה: "עסקה זדונית בין טראמפ לפוטין"    נסראללה: " הקרב על סוריה הוא קרב על עתיד האזור כולו"
עידן יוסף
יו"ר ועדת המשנה לבחינת פעילות רחפנים וכטב"מים: "מאותה סיבה שאין מטוסי ריסוס בעוטף עזה לכבות את הצתות העפיפונים, גם הרחפנים לא צריכים לטוס שם"
עומר כרמון
מפקד המבצעים של משמרות המהפכה במחוז חאלב בסוריה נהרג ביום שישי יחד עם 15 נוספים בעמדה אירנית ששומרת על הדרך האירנית לביירות    אימן את צבא סוריה והחיזבאללה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il