X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"לא צדיקה. מושחתת". האם תרזה
המפלגה השלטת בהודו: האם תרזה מושחתת
בכיר המפלגה קורא לשלול מהאם תרזה את התואר האזרחי הגבוה ביותר במדינה בשל הגילויים על עברה המושחת: "אם יש דוגמאות רבות לפעולות פליליות של האם תרזה, מדוע אנו צריכים לקדש בארצנו את פועלה" האם תרזה שהלכה לעולמה לפני למעלה מעשרים שנה, נודעה ברחבי העולם כסמל של צדיקות גמורה, קיבלה את פרס נובל לשלום, אזרחות כבוד של ארה"ב והוכרזה בידי הכנסייה הקתולית כקדושה

סאברמניאן סוואמי, בכיר מפלגת השלטון בהודו (בהנהגת ראש הממשלה, נרנדרה מודי), קרא (שבת, 14.7.18) לשלול מהאם תרזה את התואר האזרחי הגבוה ביותר במדינה ("בראט רטנה") בשל הגילויים על עברה המושחת לכאורה.
האם תרזה שפעלה בהודו והלכה לעולמה לפני למעלה מעשרים שנה, נודעה ברחבי העולם כסמל של צדיקות גמורה. היא קיבלה בחייה את פרס נובל לשלום, אזרחות כבוד של ארה"ב והוכרזה בידי הכנסייה הקתולית כקדושה. "איני מבקש לפגוע במוניטין של המסדר שהקימה האם תרזה", אמר סוואמי. "אני רוצה לבטל את מעמד הקדושה שהוענק לה ללא סיבה מוצדקת. אם יש דוגמאות רבות לפעולות פליליות של האם תרזה, מדוע אנו צריכים לקדש בארצנו את פועלה", הוא שאל.
בשבוע שעבר נעצרו נזירות השייכות למסדר אותו הקימה האם תרזה, בחשד שבמשך שנים רבות עשו ממון רב ממכירת תינוקות. לדברי סוואמי, מדובר לכאורה בהתנהלות קבועה של האם תרזה ומקורביה. הוא הזכיר את המסוק הפרטי ומיליון הדולרים שקיבלה מאיל הנדל"ן האמריקני שהורשע בשחיתות, צ'ארלס קיטינג, ואת המכתב ששלחה האם תרזה לשופט שדן בעניינו בו תיארה את קיטינג כ"אדם המסייע לעניי העולם". כמו-כן הזכיר את המחקר שפורסם לפני חמש שנים בקנדה: "הצד האפל של האם תרזה", המתאר את קשריה עם הרודן המושחת מהאיטי, ז'אן קלוד דובאלייה, ואת כספי התרומות בהם עשתה שימוש להמרת דתם של עניים לקתוליות, במקום לסייע להם במצוקתם.
סאברמניאן סוואמי (80) נחשב כאחד מבכירי המדינאים בהודו. הוא תומך נלהב בישראל והיה ממובילי כינון הקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות. בשנת 1982 היה השר ההודי הראשון שביקר בפומבי בישראל ונפגש עם ראש הממשלה דאז, מנחם בגין ז"ל, ועם בכיר המערך, יצחק רבין ז"ל.

תאריך:  14/07/2018   |   עודכן:  14/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפלגה השלטת בהודו: האם תרזה מושחתת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רצח אופי קלאסי. מביש.
מאמין  |  19/07/18 13:19
 
- תשובה למאמין
משה, עורך-דין  |  21/07/18 13:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
רוסיה דרשה מאירן לשלוח נציג בכיר למוסקבה בעת ששהה בעיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו    התקיים מו"מ עקיף בין ירושלים לטהרן כדי למצוא פתרון לשאלת הנוכחות האירנית בסוריה    אירן נכנעה לכמה מהדרישות האמריקניות וביקשה מפוטין להעביר ביום שני לטראמפ את נכונותה להגיע להסכם בנושא הגרעין
עומר כרמון
שר הביטחון לשעבר, ח"כ עמיר פרץ, קורא לחדש את מדיניות הסיכולים הממוקדים    ח"כ יאיר לפיד: "בפעם הבאה שנתניהו מוכר לנו ש"הכל טוב", תשאלו למי"    ח"כ עפר שלח: "תשע שנים נתניהו ראש ממשלה, ואין ביטחון ואין חזון"    אלדד יניב: "החשוד מבלפור ניסה לעשות ספין ציני ואכזרי בגלל ההפגנות וההתעוררות האזרחית והכניס את כל גיבורי חזית הדרום ללילה בממ"דים"
יואב יצחק
מיכאל יצהר מכהן בתפקיד יושב-ראש לשכת המסחר ישראל-פורטוגל (עמותה רשומה)    גרם לרישומים כוזבים ומפוברקים במסמכי העמותה ועתה הוא מנסה לשבש הליכי הבחירות בעמותה    אחראי לעבירת מס חמורה (אי-דיווח על תקבול) בגינה גם נחקר ברשות המיסים    יצהר החזיק כספים בחו"ל שלא דווחו כדין דבר הטעון התערבות מצד רשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון
עומר כרמון
12 כתבי אישום הוגשו נגד קציני מודיעין רוסיים    המשנה לתובע הכללי של ארה"ב: "אף אזרח אמריקני לא היה שותף לפריצה"    עורך דינו של נשיא ארה"ב: "הגיע הזמן שהתובע המיוחד יסיים את המרדף אחרי טראמפ ויכריז כי הוא חף מפשע"
עומר כרמון
שלושה פצועים בשדרות    קצין צה"ל נפצע מהשלכת רימון    חיל-האוויר תקף עשרות יעדי טרור ברצועת עזה    ישראל העבירה לפלשתינים שלוש גופות מחבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il