X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברדיצ'ב טוען שחברת הנדל"ן התחמקה מהתשלום המגיע לרסידו בפרויקט בבאר יעקב והעמיסה עליה הוצאות יתר, כדי שלא לשלם את התמורה המוסכמת
▪  ▪  ▪
"חישוב בניגוד להסכם"

רו"ח חן ברדיצ'ב, הנאמן בהסדר הנושים של רסידו פיבי מקבוצת מילומור, תובע 25 מיליון שקל מחברת קרדן נדל"ן.
בתביעה, שהוגשה (23.7.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי במאי 2009 הסכימו החברות שבשל קריסתה של רסידו - קרדן תבוא במקומה בהסכם הקומבינציה בבאר יעקב עם חברת פרישקוב פיתוח והשקעות. בתמורה הייתה רסידו אמורה לקבל לפחות מחצית מהתקבולים שמקורם בעליית מחירי הדירות מעבר למחיר ביום חתימת ההסכם ("אפסייד").
ואולם, נטען בתביעה, בפועל לא שילמה קרדן לרסידו את המגיע לה ואף טענה שהיא זכאית לקזז 7 מיליון שקל מהתקבולים העתידיים של רסידו. לדברי ברדיצ'ב, קרדן חישבה את חלקה בתקבולי המכירות באופן המנוגד להוראות ההסכם, כדי שלא לשלם לרסידו את האפסייד לה היא זכאית למרות שמחירי המכירה של הדירות עלו ב-90%.
עוד נטען, כי קרדן העמיסה שטחים משותפים על שטח יחידות הדיור עצמן, גם זאת בניגוד להסכם, וכך הפחיתה את המחיר בפועל למ"ר. לדברי ברדיצ'ב, קרדן הטעתה את רסידו במהלך המו"מ לקראת חתימת ההסכם וביצעה מניפולציות בנתונים המרכיבים את מחיר הבסיס למ"ר על פיו חושב האפסייד. קרדן חייבה את רסידו בגין שדרוג לכאורה של המפרטים ובהשתתפות בהיטל השבחה גם על דירות שבגינן לא ניתנה לרסידו כל תמורה שהיא. תביעה הוגשה באמצעות עוה"ד תמר תורג'מן-קדם וחן כהן, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  24/07/2018   |   עודכן:  24/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חן ברדיצ'ב / Hen Bardichev
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עירית אבישר
מספר קרנות זרות מתעניינות ברכישת השליטה - בהן היילנד קפיטל וסרצ'לייט    הכוונה היא לקיים הליך מהיר וקצר יחסית למכירת החברה, כך שבתוך שלושה חודשים תיחתם עסקה
מירב ארד
26 גופות נמצאו בחצר של וילה בכפר הים מאטי, הנמצא כ-40 ק"מ צפונית לאתונה    יוון פנתה בבקשה לקבל סיוע בינלאומי    ראש ממשלת יוון נאלץ לקצר את ביקורו בבוסניה
איציק וולף
בית המשפט העליון קבע כי הסמכות הבלעדית להכרעה בסוגיית ייבוא אפר פחם נתונה לשר להגנת הסביבה וכי גם עמדות משרדי האנרגיה והכלכלה שביקשו להתיר את הייבוא אינן מעלות ואינן מורידות    "לא נטען בענייננו לקיומם של שיקולים זרים"
איציק וולף
הרמטכ"ל הצהיר כי ריכוז המאמצים של צה"ל בשנה האחרונה בגבול הצפון נשא פרי    "המאמצים הביאו להישגים מבצעיים רבים, הסמויים ברובם מן העין"
חן מענית, סוניה גורודיסקי
אתם עובדים או ספקים של רכבת ישראל? אתם עלולים להיות נתונים למעקב ולצילום, ואף לחקירות במשרדי החברה    אתם נוסעים ברכבת? החל משנת 2020 חלק מהקרונות שבהם תיסעו יהיו מצולמים    רכבת ישראל מבקשת להעסיק משרד חקירות שיספק לה, בין היתר, צילום סמוי במקומות רגישים, עבודה בכיסוי בחברה, מעקבים וחקירת אנשים    רכבת ישראל: "כחלק מעבודתה השוטפת, נדרשת החברה לבצע בקרה מסוגים שונים, בפרט בהיבטי אבטחה וביטחון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il