ענקית התעופה בואינג צופה ביקוש חסר תקדים של כ-790,000 טייסים וטכנאים חדשים בתוך 20 השנים הקרובות. בואינג צופה כי בעקבות הגידול העצום במספר הטסים, צי המטוסים העולמי יכפיל את עצמו ב-20 השנים הקרובות. במקביל, מאות אלפי טייסים ומכונאים יגיעו לגיל פרישה בעשור הקרוב ובהתאם לכך יהיה צורך בתוכניות ובמסלולים ייעודים חדשים להכשרת טייסים ומכונאים.
התחזית של בואינג חוזה שינויים רבים בסביבת העבודה של הטייסים, שתכיל שימוש בטכנולוגיות אימרסביות (שילוב והטמעת טכנולוגיות), גמישות בלוח הזמנים ולמידה אדפטיבית (מותאמת) שתאפשר הסתגלות לקצב התמורות והחידושים בעולם התעופה. טייסי המחר יצטרכו לגלות הבנה בנושאים חוצי תרבויות, לגשר על פערי דורות וכמו-כן לשלוט במספר רב של שפות שונות.
על-פי התחזית, בואינג צופה גם ירידה מסוימת בביקוש לאנשי מקצוע בתעשיית התעופה. על-אף שהדרישה בטייסים מסחריים ממשיכה לגדול, בבואינג מצביעים על ירידה קלה בביקוש למכונאים; הסיבה העיקרית לכך הינה כי מטוסים חדשים זקוקים למרווחי תחזוקה ארוכים יותר וככל שתדירות התחזוקה פוחתת, פוחת הצורך במכונאים ואנשי תחזוקה, בהתאמה. בגזרת המסוקים האזרחיים וטייסי מנהלים, בחברה צופים עלייה של כ155,000 טייסים ועוד כ132,000 מכונאים.
גם בגזרת הביקוש לצוותי האוויר (דיילים), בואינג חוזה עליה קלה מ-839,000 ל-858,000 אנשי צוות ברחבי העולם, זאת לאור מגוון הציים בקרב חברות התעופה, בתקנות רגולטוריות, מודלים עסקיים משתנים, צפיפות המושבים ותצורות שונות המצריכות מתן שירות אישי לנוסעים.