X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר TGI: שיעור ההאזנה ברדיו בירידה קלה של 1.2% בשנה תחנות גלי צה"ל עוקפות את קול ישראל החשיפה לעיתונות הכתובה ירדה בכ-5% בשנה
▪  ▪  ▪
המאזינים נוטשים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

ירידה בהאזנה לכאן רשת ב' מ-22.2% ל-20.7% - כך עולה מהשוואה בין התקופה שבין יולי 16' ליוני 17', שבה הייתה קיימת רשות השידור, לתקופה שבין יולי 17' ליוני 18', שבה היה קיים תאגיד כאן, המתפרסמת בסקר TGI. עוד עולה מן הסקר כי השינויים שנערכו בתחנת 88 אף-אם, שעוררו מחאה מצד מאזינים אדוקים, דווקא הביאו לעלייה בהאזנה לתחנה - מ-7% ל-8.7%.
במונחים שנתיים, תחנות "כאן" עלו מ-36.2% ל-37.1% (יולי 17-יוני 18), תחנות גל"צ נשארו כמעט ללא שינוי מ-43.4% ל-43.8%, כאשר גלגלץ, שעלתה ב-0.7% גורפת 34.1% האזנה ועולה על כולן. ככלל, תחנות גלי צה"ל מובילות על כל יתר תחנות הרדיו. הן אף עולות ב-6.7% על כל תחנות קול ישראל גם יחד. ברדיו האזורי נרשמה ירידה מ-32.2% ל-30.9%. גם תחנות הרדיו החרדיות קול חי וקול ברמה רשמו ירידה.
מגמת הירידה בשיעורי ההאזנה לרדיו דומה למגמת הירידה בקריאת עיתונים אך באופן פחות חד. ככלל, יש מגמת ירידה מתמשכת בהאזנה לרדיו מיולי-דצמבר 2015 לעומת ינואר-יוני 2018 מ-71.2% ל-65.6%.
ישראל היום ממשיך להוביל
עוד עולה מסקר TGI כי עיתון ישראל היום ממשיך להוביל בשיעור הקריאה בימי חול בפער מובהק סטטיסטי על ידיעות אחרונות עם שיעור קריאה שנתית של 32.1% לעומת 29.0% בידיעות אחרונות. בסוף שבוע העיתונים כמעט צמודים -ידיעות אחרונות רושם חשיפה ביום ו' ממוצע של 32.3% לעומת 32.2% בישראל היום - פער שאינו מובהק.
בעיתונות יום חול יש ירידה חדה ומובהקת מיולי-דצמבר 2015 כאשר שיעור הקריאה עמד על 58.0% ל-47.0% בינואר-יוני 2018. שיעור הקריאה בעיתונות סוף שבוע התנהג בצורה דומה כאשר שיעור הקריאה עמד על 60.7% בינואר-יוני 2015 ועומד על 52.0% בינואר-יוני 2018.
בזירת העיתונות הכלכלית מוביל כלכליסט עם 11% (עלייה של 0.5%), אחריו דה-מרקר עם 5.9% (עלייה של 1%) וחותם את הרשימה גלובס עם 5.2% (עלייה של 0.1%).

תאריך:  31/07/2018   |   עודכן:  31/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירידה בהאזנה לרשת ב'; עלייה ל-88
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הירידה בהאזנה לרשת ב' - מובנת
גדעון8  |  31/07/18 11:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת העיתונים
עידן יוסף
היועמ"ש הורה למשטרה לזמן לחקירה את חברי הכנסת מהמחנה הציוני שהיו מעורבים בקידום החוק נגד העיתון המזוהה עם ראש הממשלה    כבל נחקר בעבר באזהרה בפרשה
איתמר לוין
התקשורת הישראלית במצב קשה, ולא רק בגלל האילוצים הכלכליים, אלא גם בגלל שורה של מעשים ומחדלים שלה-עצמה. אם היא לא תתעשת במהירות, קיימת סכנה אמיתית לעצם קיומה של הדמוקרטיה
עידן יוסף
מחיר דמי המנוי לחודש עולה ל-300 שקלים, כדי לסיים את השנה באיזון    מו"ל הארץ: "מספר המנויים המשלמים רק גדל, ואם נקרוס - זה בגלל הירידה בהיקף הפרסום"
עידן יוסף
ראש הממשלה אומר כי הציבור לא מתרשם מהקמפיין האגרסיבי של ידיעותאחרונות, שנשען על סיגרים וחמגשיות    "ידיעות מנסים בכל דרך לקשור אותי בכוח לחקירות שאין לי כל קשר אליהן. הם יודעים שבסוף לא יישאר כלום, חוץ מכמה עשרות חברי הכנסת שנשלחו מטעמם כדי להצביע בעד סגירת ישראל היום"
עמי דור-און
החינמון של אדלסון הפך לעיתון ככל העיתונים עם נטייה אידיאולוגית ימינה, אך איננו מחדש תוכן משמעותי ועדיין לא הצליח להיות כתב-עת משפיע הנותן את הטון בעולם התקשורת ובחצר הפוליטית; מעניין מה יהיה גורלו של החינמון אחרי שאדלסון ילך לעולמו - ואנו מאחלים לו אישית עד 120. האם יורשיו שאיש אינו יודע בוודאות מיהם, ימשיכו את קיום העיתון בנתיב החינמי, או שיחליטו להתמקד בעסקים יצרני הכנסה מכובדת ולא בתעשיית הפסדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il