X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התיירות נמצא במגעים עם מספר מדינות, בעקבות הגידול המשמעותי בתיירות הנכנסת לישראל כוח האדם בבתי המלון מהווה 40% מהוצאות התפעול למרות מאמצי הממשלה והתאחדות בתי המלון הישראלים נמנעים מלעסוק במקצוע זה
▪  ▪  ▪
[צילום: אורי אקרמן]

הממשלה תאשר להביא לארץ אלף עובדים זרים למקצוע החדרנות. בישיבת הממשלה (29.7.18) דנו השרים בהבאת עובדים זרים לעבודה במלונות, בין היתר כדי להתמודד עם המחסור המשמעותי בכוח האדם בענף המלונות מול הגידול בתיירות הנכנסת לישראל. מנתוני הענף עולה כי כוח האדם בבתי המלון מהווה כ-40% מהוצאות התפעול המלונאי והוא אחד התאגרים הקשים בניהול בית מלון. למרות מאמצי הממשלה והתאחדות בית המלון לתת פתרונות לעידוד העסקת ישראלים בבתי המלון במקצוע החדרנות, נמשכת מצוקת כוח האדם.
על-פי הצעת שר התיירות, יריב לוין תקבע מכסה של עד אלף עובדים זרים מנוסים שיועסקו בענף המלונאות במקצוע החדרנות. ההחלטה כפופה למספר תנאים:
הבאת העובדים תיעשה אך ורק ממדינה אשר התקשרה עם מדינת ישראל בהסכם או בהסדר בילטראלי להבאת עובדים זרים. הסכם שיכלול מנגנונים בדבר גיוס והשמה של העובדים שיצמצמו את האפשרות לגביית דמי תיווך שלא כחוק, וכן הסדרים בדבר יידוע העובדים לגבי זכויותיהם וחובותיהם בישראל.
צוות בין-משרדי יגבש את מכלול הקריטריונים והתנאים לשם הקצאתם והעסקתם של העובדים הזרים ובכלל זה ימליץ על מדינות מוצאם של העובדים, תנאי הסף הנדרשים מהם, תנאי השכר ועוד.
שר החוץ יווביל מגעים לקידום הסכם או הסדר בילטראלי מול מדינות המוצא של העובדים הזרים ולקדם חתימה עליהם. רשות האוכלוסין וההגירה תקבע נוהל, בתיאום עם משרד התיירות, בנושא מתן היתרים להעסקת העובדים הזרים.

תאריך:  04/08/2018   |   עודכן:  04/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תאשר הבאת 1,000 עובדים זרים למלונות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עובדים זרים= עבודה זרה
הפנתר  |  4/08/18 22:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
שר האוצר, משה כחלון: "העלאת הדירוג לרמה של AA מינוס תחסוך לנו הוצאות מימון של מיליארדי שקלים אותם נפנה עבור המשרדים החברתיים - הבריאות, החינוך והרווחה"
עומר כרמון
לארי קודלו: "הכלכלה של סין חלשה, המטבע שלהם חלש, כסף יוצא מסין מכיוון שמדובר בהשקעה גרועה"    בשל מלחמת הסחר עם ארה"ב, איבדה סין את המקום השני בדירוג שווקי המניות הגדולים בעולם
עומר כרמון
נחשפה תכתובת דואר אלקטרוני ששלח חתנו של הנשיא, ג'ארד קושניר: " לפעמים צריך לשבור נושא באופן אסטרטגי כדי שניתן יהיה להגיע למטרה"    בעידוד ממשל טראמפ, הוגשו לקונגרס שתי הצעות חוק שיבטלו כל סיוע כספי ל"פליטים פלשתינים"
עומר כרמון
יומיים לפני ששרי הקבינט המדיני-ביטחוני ידונו באישור הסדרה עם חמאס, חוגג ארגון הטרור ניצחון    משפחתו של חיל צה"ל, אורון שאול, הנמצא בידי חמאס, פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הקבינט בדרישה שלא לאשר את ההסכם עם ארגון הטרור: "אות קלון למדינת ישראל"
עידן יוסף
ברשימות שחורות שחשף הארץ מופיעים שמות עיתונאים ברשות השידור כשלצידם הערות פוגעניות    כאן: "המתואר בכתבה לא היה רלוונטי להליך גיוס העובדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il