X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תכתובת הווטסאפ שהופצה ברשת
מפלגת העבודה זועמת:
"פייק ניוז של הליכוד - 100% זיוף"
הוגשה תלונה במשטרה: "מסוג הדברים שיוצאים ממכונת השטנה בבלפור כדי לפגוע בהפגנה נגד חוק הלאום" יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "אפשר להרגיש את הלחץ של ראש הממשלה וסביבתו. כל ההסתה האפשרית נשלפת נגד השמאל, הקרן והאיחוד האירופי. צילומי מסך מזויפים ושליחת הדרוזים לסוריה" הליכוד בתגובה: "אנחנו לא יודעים לקבוע אם הפוסט המדובר מפוברק. מה שבטוח זה שההודעה ותדרוכי הפאניקה של גבאי, כאילו הליכוד עומד מאחוריו, מפוברקים בהחלט"

במפלגת העבודה הגיבו בחומרה (שבת, 4.8.18) לתכתובת ווטסאפ שהופצה בידי פעיל ליכוד ובה מוצגת הוכחה לכאורה לשיתוף פעולה פוליטי בין בכירי המפלגה לבכירים דרוזים להחלפת השלטון - תמורת שריונים פוליטיים לדרוזים.
המפלגה הגישה בשבת תלונה במחלק ההונאה של משטרת ישראל נגד יואב אליאסי ("הצל") ופעיל הליכוד נידאל איברהים בגין זיוף והפצת מידע שקרי במרמה. "בשעות האחרונות עובד ליכוד מפיץ תכתובת המיוחסת לאנשי העבודה", נמסר בהודעת מפלגת העבודה. "מדובר בפייק - 100 אחוז זיוף, כל שם, אות והודעה כאן פשוט לא אמיתיים. מסוג הדברים שיוצאים ממכונת השטנה בבלפור כדי לפגוע בהפגנה הערב. נפעל מול רשויות לחקור את המפיצים".
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "רוח בלפור המבוהלת מנשבת בתכתובת הוואטסאפ המזויפת שמפיצים בליכוד משעות הבוקר. זו רוח שטנית, מסוכנת, שמפוררת את חוסנה של החברה שלנו וקורעת אותה לגזרים. הכל כשר בדרך לקלפי ולהיחלצות מהחקירות. נחליף אתכם, נתקן את כל מה שהרסתם ונהפוך את מגילת העצמאות לחוקתה של מדינת ישראל - מדינת העם היהודי עם שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה".
הליכוד מסר בתגובה: "לא מפתיע שאדם שנחשף רק לאחרונה כמי שמקדיש את רוב זמנו לקמפיינים מפוברקים נגד יריביו הפוליטיים, יטעה לחשוב שגם אחרים נוהגים כמוהו. אנחנו לא יודעים לקבוע אם הפוסט המדובר מפוברק. מה שבטוח זה שההודעה ותדרוכי הפאניקה של גבאי, כאילו הליכוד עומד מאחוריו, מפוברקים בהחלט"
יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "לקראת ההפגנה הערב אפשר להרגיש את הלחץ של ראש הממשלה וסביבתו. כל ההסתה האפשרית נשלפת נגד השמאל, הקרן והאיחוד האירופי. צילומי מסך מזויפים ושליחת הדרוזים לסוריה. זו בדיוק הסיבה לכל הציבור הישראלי - דרוזים, ערבים, להט"בים וכל שוחרי השוויון לצאת ולהפגין נגד חוק הלאום, נגד ההסתה והשיסוי ובעד עקרונות מגילת העצמאות של שוויון ללא הבדל דת גזע ומין".
ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני): "בשעות האחרונות מכונת התעמולה והפייק ניוז של נתניהו והימין מעלה הילוך. הם משתמשים בדרכים המכוערות ביותר כדי לזרוע פילוג והרס ומשתמשים בכל טריק מלוכלך אפשרי כדי לגרום לבלבול ולחבל בעצרת המתוכננת היום בכיכר רבין. איש לא יצליח לסכסך ביני לבין אמל אסעד ולעשות הפרד ומשול, גם לא הבלופר מבלפור. זה אותו ביבי שבשם "קלטת לוהטת" לכאורה השתמש בסטריאוטיפים עדתיים כדי להאשים גורמים בליכוד שהם עבריינים. זה אותו ביבי שלחש ובחש ועשה הכל כדי להסית נגד חצי מהעם. אותם טריקים ושטיקים יוצאים מלשכתו גם היום. פעם זה סרטון ביום בחירות, פעם אלה הודעות וואטסאפ מזויפות אבל המסר תמיד אותו מסר - פילוג, הסתה, שנאה והתנשאות. מולו ומול הימין הקיצוני אנחנו באים היום לכיכר במסר של אהבה ואחדות - תמיכה בדרוזים, תמיכה בישראל שוויונית ברוח מגילת העצמאות".
"מגילת העצמאות - חוקה"
ראשי "המחנה הציוני": אבי גבאי וציפי לבני, הודיעו בשבת: "מתחייבים להפוך את מגילת העצמאות לחוקתה של מדינת ישראל ולחוקק את העקרונות החוקתיים שבמגילת העצמאות כחוק יסוד - כך שמדינת ישראל תהיה מדינת הלאום של העם היהודי עם שוויון זכויות לאזרחיה. גם יהודית וגם דמוקרטית. זאת הזהות של מדינת ישראל, היסודות עליהן נבנתה ואין לפגוע בהם. סביב עקרונות אלה התייצבו ראשי הציבור היהודי בישראל מכל המפלגות והזרמים. היה זה רגע של אחדות בו שמו בצד מחלוקות ושיקולים פוליטיים כדי להתמודד עם אתגר הקמת המדינה. זה המצפן שצריך להראות את הדרך גם היום. נתניהו מפלג אנחנו נאחד סביב מגילת העצמאות".

תאריך:  04/08/2018   |   עודכן:  04/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"פייק ניוז של הליכוד - 100% זיוף"
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מגילת העצמאות V חוק השבות
א.כ  |  4/08/18 15:56
2
נראה דוקא אמיתי מאד. ל"ת
על פניו  |  4/08/18 16:36
3
בליכוד לא מודאגים מההפגנה ל"ת
כוכי  |  4/08/18 16:47
4
לא נראה לי ש”הצל”
באום  |  4/08/18 18:20
5
גם בלי מסרונים
א.ל. רמת-גן  |  4/08/18 18:43
6
מזויף ע'אלק - הכי אותנטי שיש!ע
קורןנאוה טבריה  |  4/08/18 18:48
7
אותנטי ועוד איך! צריך לפרסם
האמת  |  4/08/18 21:03
8
יד נעלמת בוחשת ותופרת
יעקב יעקב  |  4/08/18 21:59
9
הSמול מנסה לחזור לשלטון
דן ה  |  5/08/18 00:35
10
השתן עלה להם לראש
רמי מידן  |  5/08/18 00:37
11
אכן פייק ניוז
ברור  |  5/08/18 11:47
12
מפא"י מרץ והערבים הסיתו את
הנרי אלפונסו  |  5/08/18 13:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
סעודיה תחדש את מעבר מכליות הנפט דרך מצר "באב אל-מנדב" המקשר בין הים האדום לאוקיינוס ההודי ומהווה נתיב שיט חיוני לישראל בשל הגישה לתעלת סואץ ולנמל אילת    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי ישראל תפעל צבאית אם אירן תנסה שוב לחסום את המעבר
מירב ארד
בני העדה הדרוזית ומתנגדי חוק הלאום צפויים להפגין בכיכר רבין החל ב-20:30    החל מהשעה 18:30 ייחסמו רחובות סביב כיכר רבין בת"א    בחמישי האחרון עצר רה"מ פגישה עם ראשי העדה הדרוזית לאחר שאחד מראשי העדה התפרץ וכינה את ישראל "מדינת אפרטהייד"
מירב ארד
מחירי הטיסות בקו גואנז'ו - תל אביב החל ב-620 דולר   · מספר הטיסות של היינאן איירליינס בקוי סין - ישראל גדל בתוך שנתיים וחצי ל-10 טיסות שבועיות
מירב ארד
משרד התיירות נמצא במגעים עם מספר מדינות, בעקבות הגידול המשמעותי בתיירות הנכנסת לישראל    כוח האדם בבתי המלון מהווה 40% מהוצאות התפעול    למרות מאמצי הממשלה והתאחדות בתי המלון הישראלים נמנעים מלעסוק במקצוע זה
עומר כרמון
שר האוצר, משה כחלון: "העלאת הדירוג לרמה של AA מינוס תחסוך לנו הוצאות מימון של מיליארדי שקלים אותם נפנה עבור המשרדים החברתיים - הבריאות, החינוך והרווחה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il