X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוענת שהחברה אינה זקוקה ל-1,250-850 מ"ר מתוך הקרקע שהפקיעה ממנה לצורך סלילת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב
▪  ▪  ▪
הדמיית הקו הירוק

אוניברסיטת תל אביב טוענת, כי חברת נת"ע הפקיעה ממנה שטחים ביתר לצורך הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב. לדבריה, המיקום של התחנות המתוכננות בקו מלמד שאין צורך בהפקעת שטחים אלו.
בעתירה, שהוגשה (5.8.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי מסקנה זו מתבססת על חוות דעת אדריכל האוניברסיטה, לפיה נת"ע אינה זקוקה לשטח של 1,250-850 מ"ר מתוך השטח שהפקיעה. עקרונות חוקתיים של צמצום הפגיעה בזכויות הקניין, עקרונות תכנוניים וחיוניותם של המקרקעין במסגרת תוכנית אב לבינוי שמקדמת האוניברסיטה - כל אלו מחייבים להימנע מן ההפקעה, היא טוענת.
לטענת האוניברסיטה, שטחי ההפקעה נקבעו באופן שרירותי ואוטומטי ולא לפי צורך תכנוני אמיתי, ומבלי שהופעל שיקול דעת ענייני - ונטילתם ממנה תגרום לה נזק בלתי הפיך אשר ממנו ייפגע הציבור. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד עופר דרורי וטל לבקוביץ, וטרם הוגשה תגובת נת"ע.

תאריך:  06/08/2018   |   עודכן:  06/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בימי העבודות השירות לכל התחנות יישאר פעיל והתנועה הרכבתית ולא תופסק באף תחנה    בחלק מהקווים תידרש החלפת רכבות, ובחלק מהקווים תצומצם התדירות
עידן יוסף
בהנחיית שר התחבורה לא ינותק קו הרכבת הישיר בין כרמיאל לבאר שבע    הקו הישיר מנהריה יבוטל כמתוכנן    לרכבת ישראל אין מושג האם החלופה של רכבת ישראל תאריך את משך הנסיעה מהגליל לנגב
אלי אלון
תחנת הרכבת חיפה מזרח הייתה תחנת הרכבת הראשונה בחיפה    היא מצויה בין שכונת ואדי סאליב לבין נמל חיפה    תחנה זו הייתה תחנת הקצה של שלוחת הרכבת החיג'אזית שחיברה בין חיפה לבין דרעא בסוריה ולבין הקו הראשי של הרכבת החיג'אזית שפעלה בין דמשק שבסוריה לבין העיר מדינה שבחבל החיג'אז (כיום ערב הסעודית)
עידן יוסף
לצורך הפעלת הקו המהיר לירושלים יבוצעו שינויים בתנועת הרכבות - רכבות לבית שמש יהיו פעם בשעתיים, יבוטלו רכבות ישירות מנהריה ומכרמיאל לבאר שבע
עידן יוסף
דוח הבקרה נחשף: איחורי הרכבות זינקו בכ-7%    בכשליש מהקרונות יש תקלות WiFi    מהן תחנות הרכבת בהן היו הכי הרבה חריגות ולאיזו תחנה הרכבת הכי מאחרת להגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il