X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה סיימה את הרבעון השני לשנת 2018 עם רווח נקי של כ-3.2 מיליון דולר לעומת רווח של 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד עלייה של כ-138.3% ברווח התפעולי לכ-3.2 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
סמואל. ביקוש חזק לטכנולוגיה שלנו [צילום: יח"צ]

הכנסות חברת קורנית דיגיטל ברבעון השני של 2018 צמחו בכ-25.5% לכ-35.9 מיליון דולר וחצו את הרף העליון של תחזיות האנליסטים. כך עולה מדוחות החברה שפורסמו אמש (יום ב', 6.8.18).
הכנסות החברה, הנסחרת בנסדא"ק בניו-יורק, ברבעון השני לשנת 2018 עלו לכ-35.9 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.5 מיליון דולר המיוחס לכתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-28.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בנטרול של כ-1.4 מיליון דולר המיוחס להשפעה של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות הרבעון מיוחסת לצמיחה נרחבת באזורים הגאוגרפיים בהם פעילה החברה, ולגידול במספר הלקוחות וההזמנות של מערכות המסופקות ללקוחות גדולים.
הרווח הגולמי של קורנית ברבעון השני של השנה טיפס בכ-32.3% לכ-17.6 מיליון דולר (49.2% מהמכירות), בהשוואה לכ-13.3 מיליון דולר (46.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי שיקפה תמהיל מוצרים חיובי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה עלה בכ-32.4% לכ-17.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-13.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה רשמה ברבעון השני עלייה של כ-138.3% ברווח התפעולי לכ-3.2 מיליון דולר (8.8% מההכנסות), בהשוואה לכ-1.3 מיליון דולר (4.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון רווח תפעולי של כ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-62 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מגידול במכירות, הרחבת שולי הרווח ומינוף תפעולי גבוה יותר כתוצאה מקצב מכירות גבוה.
הרווח הנקי ברבעון השני 2018 עלה לכ-3.2 מיליון דולר (0.09 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר (0.04 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון השני לשנת 2018 עם רווח נקי של כ-1.8 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
קורנית סיימה את הרבעון השני לשנת 2018 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-102.7 מיליון דולר. החברה הציגה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך 4.9 מיליון דולר. יצוין כי לחברה אין חוב פיננסי.
החברה סיפקה תחזית לרבעון השלישי של 2018 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון ינוע בטווח של 36-39 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי ינוע בטווח של 10%-14%.
קורנית דיגיטל - שהוקמה בשנת 2003 ומעסיקה 412 עובדים - מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. לחברה משרדים בארה"ב, באסיה, באירופה ובישראל. רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, הביע שביעות רצון מביצועי החברה ברבעון, המשקפים לדבריו צמיחה חזקה על-רקע ביקוש חזק לטכנולוגיה המובילה של החברה בשוק. "חידושים מערכתיים אשר שיפרו את תחושת המגע של התוצר המודפס, הפחתת עלויות ההדפסה ותפוקה מוגברת, בשילוב עם המשך מגמת שינוי התנהגות הצרכנים להזמנת בגדים באינטרנט ובהתאמה אישית - כל אלה איפשרו להפוך את מערכות קורנית לבעלות ערך רב עבור לקוחותינו. לאור כל האמור, אנו ממוצבים היטב במקום המאפשר לנו לנצל הזדמנויות צמיחה רבות, ככל שהשוק בו אנו פועלים ממשיך להתרחב", אמר.

תאריך:  07/08/2018   |   עודכן:  07/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול של 25.5% בהכנסות קורנית דיגיטל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הכנסות החברה, המוחזקת בידי בנק דיסקונט, עמדו במחצית הראשונה של 2018 על 813 מיליון שקלים    228 מיליון שקלים מתוכם - בגין ריביות    ירידה של 10 מיליון שקל בסכום המס ששילמה במחצית הראשונה של השנה    גידול של 21% במספר הכרטיסים שהונפקו ללקוחות - בעיקר בשל השקת מועדון שופרסל-כאל
איתמר לוין
המדינה תודיע מראש לשדולת הנשים אם בכוונתה לפרסם מכרז לניהול קורסים נפרדים לגברים ולנשים מהמגזר החרדי לקראת קליטתם בשירות הציבורי
יפעת גדות
בחפירות ארכיאולוגיות שהתקיימו בחודש האחרון בליטא, גילו ארכיאולוגים ישראלים, ליטאים ואמריקנים את הבימה שממנה הוקראה התורה לקהילת יהודי וילנה במשך 300 שנים ברציפות    מסורת זו נפסקה באחת בימי השואה, כשבית הכנסת הגדול, מרכז הקהילה היהודית, הועלה באש
אלעזר לוין
חברת הנדל"ן הוותיקה, יחיד עם קרן ההשקעות, יבנו מגדל מגורים שמנהטן
איתמר לוין
אפל, יוטיוב, פייסבוק וסופטיפיי הסירו את רוב התכנים של אלכס ג'ונס - האיש הטוען שהממשל פברק את התקפות 9/11 ושדמוקרטים מנהלים רשת פדופיליה בינלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il