X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית דורשת מממלא-מקום נציב שירות המדינה להעמיד לדין משמעתי את דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון, על פרסום הודעת אבל על מות מזכ"ל האו"ם לשעבר עוד לפני צאת השבת
▪  ▪  ▪
ההודעה שפורסמה בשבת

תלונה הוגשה לנציבות שירות המדינה נגד דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון, לאחר שפרסם בשבת הודעת השתתפות בצער על מותו של מזכ"ל האו"ם לשעבר, קופי אנאן, שמת היום בגיל 80.
בהודעת משרד החוץ, שצויצה בדף הרשמי של המשרד בשעה 18:58 ואשר צוטטה במהדורות החדשות עוד לפני צאת השבת, נכתב: "ישראל מביעה צער על מותו של מזכ״ל האו״ם לשעבר קופי אנאן, מעמודי התווך של הדיפלומטיה המולטילטרלית, זוכה פרס נובל ומדינאי אשר הקדיש את חייו להשגת שלום עולמי, צמצום העוני ומאבק בתמותת ילדים".
בתגובה לפרסום ההודעה בשבת טענו אנשי התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית כי פקיד בשירות הציבורי, רם דרג ככל שיהיה, אינו רשאי לעבור על החוק ועל כללי התקשי"ר, ולפרסם הודעות ביום המנוחה של מדינת ישראל. בהתאם לכללים אלו המתין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם הודעתו בנושא מות אנאן ופרסם אותה רק עם צאת השבת.
"אין זו הפעם הראשונה בה מצפצף מר נחשון על יום המנוחה הלאומי ומחלל את קדושת השבת. לא ברור מה 'בער' לדובר להוציא הודעה מיד ולא להמתין עוד שעה עד לצאת השבת, כפי שהמתין שר החוץ - רה"מ בנימין נתניהו. הגדיל מר נחשון לעשות כאשר הודה במהלך השבת לעשרת אלפים מעוקביו, עוקבי טוויטר שעוקבים אחריו לא מכוח אישיותו הפרטית אלא מתוך היותו נושא את דברה של מדינת ישראל כדובר המשרד", נכתב בתלונה שהוגשה לממלא-מקום נציב שירות המדינה, אהוד פראוור.
עוד דרשו אנשי התנועה להורות על העמדתו של נחשון לדין משמעתי. "ככל שדוברי השירות הציבורי שחורגים מכללי התקשי"ר לא יטופלו משמעתית תשקול התנועה להגיש עתירה מנהלית", ציינו.

תאריך:  18/08/2018   |   עודכן:  18/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש עיריית קריית שמונה פנה אל מוסדות הליכוד וביקש להדיח מהמפלגה יריב פוליטי מקומי    הנימוק שעליו נשען: פרסום פוסט תמיכה בהישגים של משה כחלון    יו"ר ועדת הבחירות בליכוד דחה את הבקשה: תמיכה בפעילות שר האוצר במסגרת ממשלה בראשות נתניהו ובאישורו לא יכול להיחשב כפעילות נגד הליכוד
איתמר לוין
ט"ס אליס חשף שהוא מאובטח בשל משפט יו"ר הקמפיין לשעבר    טראמפ: עצוב מאוד מה שעשו למנפורט, הוא אדם טוב מאוד
עומר כרמון
בשיאה של המלחמה הכלכלית עליה הכריז נשיא ארה"ב נגד טורקיה, ייפגש בירושלים ראש ממשלת ישראל עם שרי החוץ של קפריסין ויוון וידון עמם בפעולותיה הצבאיות של טורקיה למניעת פיתוח שדות הגז המשותפים
עומר כרמון
הגבינה הקשה בת ה-3,300 שנה, הוכנה בשילוב חלב נקבת התאו (ג'מוס), כבשה ועז    אמורה הייתה לשמש כמזונו בעולם המתים של היועץ הבכיר לפרעה סתי הראשון - שכבש את בית שאן
עומר כרמון
"אני מאחל לעם ישראל שיבין קצת יותר לעומק את הסכנות הקיומיות שיש במהלכים האחרונים של הממשלה, בין אם זה חוק הלאום, חוק נגד ארגוני שמאל או חקירתם של אזרחים ישראלים או מבקרים שמגיעים לארץ ע"י השב"כ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il