X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפגישה התקיימה בשנת 2015, חצי שנה לפני שקורבין נבחר למנהיג הלייבור חדשות 24: קורבין ביקר בחשאי ברמאללה ב-2010 ונפגש עם בכירים בחמאס
▪  ▪  ▪
תמימי, עטוואן, קורבין [צילום: מידל איסט מוניטור]

מנהיג הלייבור, ג'רמי קורבין, אירח בפרלמנט הבריטי קבוצה של קיצונים מוסלמים ידועים לשמצה, הקשורים לפעילות חמאס בבריטניה - חושף (יום ג', 21.8.18) העיתון דיילי מייל. הפגישה התקיימה בבית הלורדים בשנת 2015, חצי שנה לפני שקורבין נבחר להנהיג את מפלגת האופוזיציה העיקרית של בריטניה.
העיתון מפרסם תמונות של קורבין בחברתו של דאוד עבדאללה, אשר קרא לתקוף את הצי הבריטי אם ינסה למנוע הברחות נשק לעזה. בתמונות נראה גם עזאם תמימי, אשר הביע את שאיפתו להפוך למחבל מתאבד. במרחק של שני כסאות בלבד מקורבין ישב זאהר אל-ביראווי, המקורב להנהגת חמאס בכלל ולאיסמעיל הנייה בפרט, ולצידו - מוחמד סוואלה, אשר ייצג את חמרס בביקור ברוסיה בשנה שעברה.
המפגש התקיים במסגרת סמינר בן שעתיים שכותרתו הייתה "הפוליטיקה של שיקום עזה". קורבין התייצב לצילום עם תמימי ועם עבד אל-בארי עטוואן - עורך של עיתון פלשתיני היוצא לאור בלונדון, אשר הכריז שירקוד משמחה בכיכר טרפלגר אם אירן תתקוף את ישראל.
גילויים אלו באים לאחר הסערה שהתעוררה בבריטניה כאשר התגלה, שבשנת 2014 השתתף קורבין בטקס הנחת זרים על קבריהם של מחבלים בכירים בתוניס, ובהם בכירים בארגון ספטמבר השחור שנטלו חלק בשורה של פיגועים ובראשם טבח הספורטאים במינכן ב-1972.
לדברי דיילי מייל, האירוע ב-2015 מוכיח עד כמה עמוקים קשריו של קורבין עם חמאס - שהוכרז כארגון טרור בבריטניה, האיחוד האירופי, ארה"ב, אוסטרליה, קנדה ומדינות רבות אחרות. בשנת 2009 כינה קורבין את אנשי הארגון "ידידים" ולאחר מכן ניסה להכחיש זאת.
דיילי מייל מזכיר, כי היום נחשף בישראל (בידי חדשות 24) שבשנת 2010 ביקר קורבין בחשאי ברמאללה ולא דיווח על כך, בניגוד לנוהלי הפרלמנט. אותו ביקור אורגן בידי מידל איסט מוניטור - קבוצה פרו-פלשתינית שעמדה גם מאחורי האירוע הפלשתיני בפרלמנט. אותו ביקור החל בפגישה בין קורבין לבין חברי התנועה האיסלאמית - שהעומד בראשה, ראאד סלאח, אינו מורשה להיכנס לבריטניה בשל האנטישמיות הבוטה שלו. קורבין תועד כאשר הוא משבח את סלאח ומזמין אותו "לשתות תה במרפסת הפרלמנט".
קורבין המשיך לפגישה עם בכירי חמאס, ובהם כאלו שכניסתם לישראל נאסרה בשל פעילותם הטרוריסטית. לקורבין התלוו פעיל הלייבור סומס מילנה וחבר הפרלמנט הקיצוני אנדי סלוטר; בשנת 2009 אמר מילנה בנאום: "חמאס לא נשבר ולא יישבר בזכות רוח ההתנגדות של העם הפלשתיני", ותיאר את הקמתה של ישראל במילה "פשע". קורבין ועמיתיו ביקרו גם את רעייתו של מי שהורשע בריגול לטובת חיזבאללה ונפגשו עם פקידים מהרשות הפלשתינית; הם לא נפגשו אפילו עם יהודי ישראלי אחד.

תאריך:  21/08/2018   |   עודכן:  21/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קורבין אירח בפרלמנט קיצונים תומכי חמאס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מחזק את התמיכה של יהודים רבים
הפוך על הפוך  |  21/08/18 18:02
2
עכשיו רק צריך למצוא
באום  |  21/08/18 19:55
3
אינשאלה, שיזכה בבחירות הבאות
קורבין איש דגול  |  21/08/18 21:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי ליפמן
חבל שבשנים האחרונות, הציבור הלא יהודי וחלקים מהציבור היהודי, נופלים קורבן שוב ושוב לדיס-אינפורמציה, לגורמים המנסים לעשות הון פוליטי בנימוקים דמגוגיים ומניפולטיביים/רגשיים שאין להם בסיס במציאות ובעובדות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: בית הספר לרפואה באריאל - ניצחון האידיאולוגיה    עיצרו את פלשתין בלב ישראל    ולקינוח הצביעו ברגליים
פסח רויטמן
אורי אבנרי ושבועונו הטילו את חתיתם על השחיתות הפוליטית, הן המפלגתית והן האישית, של מפלגת השלטון הנצחית של המדינה באותה עת, מפא"י (מפלגת פועלי ארץ-ישראל)
יוסף קנדלקר
תחילתו של טור באזעקה ראשונה בבאר שבע    לגבי התכנייה של השב"ס עם ההפעלות והפעילות לאסירות הביטחוניות - הייתי ממליץ לאנשי המתנ"ס בדימונה, שיאמצו כמה רעיונות לקייטנה עם תמונה משותפת עם קברניט העיר, בלשכת ראש העיר    גם לנו מגיע גיבורים משלנו
יהודית קצובר, נדיה מטר
המספר 9,800 נשמע כמו מספר הנפשות שגורשו מגוש-קטיף וצפון השומרון אבל כשמדובר במשפחות המספר מטפס ללפחות 50,000 נפש    האם מישהו מאמין שיהיה בכוחה של ממשל גבאי או לפיד לעקור ממקומם כל כך הרבה יהודים? או שמא אורי חולם שנתניהו הוא שיפנה אותם?
רשימות נוספות
"בלי שתי מדינות יהיה 'מוחמד' ראש ממשלת ישראל"  /  איציק וולף
18 חודשים על הרג פלשתיני  /  איתמר לוין
מעבר ארז נסגר, למעט מקרים הומניטריים  /  מירב ארד
מחכים למחמוד עבאס  /  יוני בן-מנחם
מיסטר הייד  /  ציפי לידר
כפר התימנים בשילוח  /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il