X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת האתיקה התעכבה שנתיים

בוטל חיוב עו"ד בפיצוי

ביהמ"ש המחוזי: עיינה אונגר-לטין לא התרשלה כאשר קיבלה עליה לייצג לקוח, שנה אחרי שהעניקה ייעוץ חד-פעמי לאשתו לשעבר
▪  ▪  ▪
עדותה לא נסתרה

עו"ד עיינה אונגר-לטין לא התרשלה בייצוגו של לקוח, פנתה כנדרש לוועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין ואין זו אשמתה שהוועדה לא השיבה לה. כך קובעת (2.8.18) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, אביגיל כהן, אשר ביטלה פסק דין של בית המשפט השלום בו חויבה אונגר-לטין לפצות לקוח לשעבר.
מיכאל ליטוב שכר באוקטובר 2010 את אונגר-לטין לייצגו בהליכים מול אשתו לשעבר. חודש לאחר מכן פנתה אליה בת-הזוג ואז התברר לאונגר-לטין, כי שנה קודם לכן העניקה לה ייעוץ חד-פעמי. אונגר-לטין פנתה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין וביקשה הנחיה כיצד לפעול, אך רק בינואר 2013 נמסר לה שאסור לה לייצג את ליטוב נגד אשתו לשעבר. שופטת השלום כוכבה לוי קבעה, כי אונגר-לטין התרשלה בכך שלא ניהלה רישום ולכן לא זכרה את ייצוג בת-הזוג וחייבה אותה לפצות את ליטוב ב-45,000 שקל.
כהן קיבלה את ערעורה של אונגר-לטין. היא אומרת ששיחת הייעוץ לא יצרה אוטומטית ניגוד עניינים שאסר על אונגר-לטין לייצג את ליטוב. אונגר-לטין פעלה כמצופה ממנה כאשר פנתה לוועדת האתיקה, ואף יידעה בכך את ליטוב. היא גם העידה, כי שיחות ייעוץ מזדמנות הן תופעה נפוצה אצל עורכי דין העוסקים במעמד אישי וכי הם אינם נוהגים לנהל רישום שלהן; עדותה לא נסתרה.
כהן מוסיפה: "מסקנת בית משפט [השלום] בעניין אינה מבוססת על חומר הראיות, ומכל מקום – אני לא מצאתי בחומר הראיות עיגון למסקנה בעניין. כפי שניתן לראות בתשובת ועדת האתיקה, אזי קיימים מקרים שבהם הלשכה כן מאפשרת לייצג לקוח, אשר בעבר בן זוגו/בת זוגו ניהל שיחת יעוץ עם עורך הדין שמייצג את הלקוח.
המערערת פעלה בדיוק 'על-פי הספר' וביקשה אישור. ועדת האתיקה השיבה לה רק בחלוף כשנתיים ואין זו אשמתה. כל אותה העת ידע המשיב [ליטוב], כי נושא הייצוג טעון הכרעת מוסדות הלשכה". ליטוב חויב בתשלום הוצאות בסך 20,000 שקל. את אונגר-לטין ייצגו עוה"ד אסף לטין וגל שלמה, ואת ליטוב - עו"ד ריאד חאג'.

תאריך:  22/08/2018   |   עודכן:  22/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברה ישראלית המחזיקה בזכויות של אחת היצירות טוענת שחברות תמרוקים בבעלות ארז צברי מפרות את ההסכם עימה לשימוש ביצירה לשיווק מוצריהן
יצחק דנון
Banque Francaise Mutualiste מבקש לאכוף בישראל פסק דין שניתן בצרפת נגד מישל טמן    טוען שאיתר בארץ נכסי מקרקעין וחשבונות בנק של טמן
איתמר לוין
החברה איתרה 632 חשבונות, דפים וקבוצות מזויפים - שחלקם הופעלו מאירן    המטרה: לשתול ידיעות כוזבות בארה"ב, המזרח התיכון, בריטניה ודרום אמריקה
עידן יוסף
המחאה הועילה: כ"ץ הורה להגיש לו בהקדם תוכנית לביצוע העבודות בדרכים אחרות, כולל במהלך שעות הלילה המאוחרות    "דרך הביצוע שנבחרה להקמת הגשר נראית כבעייתית"
עידן יוסף
בעצרת בוירג׳יניה המערבית הסביר נשיא ארה"ב כי הדבר נובע מהחלטתו להעביר את השגרירות לירושלים ולהוריד את הנושא משולחן המשא-ומתן. לדבריו, כעת ״אין שום דבר לשאת ולתת עליו״, בעניין ירושלים. הוא הוסיף כי ״הפלשתינים יקבלו משהו טוב מאוד גם כן, כי עכשיו זה תורם. בוא נראה מה יקרה״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il