X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
36 דירות חדשות במקום 12 ישנות ביזם אחד 41 דירות חדשות במקום 12 ישנות במיזם שני אין עדיין בנק מלווה היכן יתגוררו 7 שוכרי דיור ציבורי בתקופת הביניים?
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת עמידר חתמה (יום ג', 28.8.18) על שני הסכמים למיזמים לפי תמ"א 38/2 ברמת גן. ככל הידוע, אלו הן עסקות ראשונות של החברה בתחום זה. החברה כבר ביקשה היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ולבנייה.
המיזם האחד הוא לפינוי בניין בן 12 דירות ישנות ברחוב הרוא"ה 279, ובו 12 דירות ישנות. הבניין ייהרס, והחברה תבנה על המגרש בניין בן 36 דירות - 12 לדיירים המתפנים ו-24 בשוק. כלומר, יחס סביר של 3 דירות חדשות מול 1 ישנה. שמאי העריך את ההכנסות ב-39 מיליון שקל ואת הרווח ב-4 מיליון שקל.
בנוסף, חתמה עמידר על חוזה עם דיירי בניין ברחוב יהושפט 2 ברמת גן, וגם בו 12 דירות. הן ייהרסו, וייבנו 41 דירות - 12 לדיירים ו-29 למכירה. שמאי העריך את ההכנסות ב-47 מיליון שקל ואת הרווח ב-6.5 מיליון שקל, שיחולקו בין המדינה לעמידר, כמפורט בהמשך.
היכן יתגוררו שוכרי הדיור הציבורי?
7 מתוך 12 הדירות הישנות הן בבעלות המדינה, והיא חתמה על הסכם להריסתן כחלק מהריסת הבניין. לאחר הבנייה מחדש, תקבל המדינה 7 דירות חדשות לדיור ציבורי.
שוכרי הדיור הציבורי צפויים לקבל ליווי צמוד ודיור חלופי לתקופת הביניים, העשויה להימשך שנתיים-שלוש, בין הריסת הבניין הישן לבניית החדש.
מהודעת עמידר נראה, כי החברה מבקשת לקדם את המיזמים רק לאחר שתחתום על חוזי פינוי עם כל הדיירים בשני הבניינים. טרם נחתמו הסכמים עם 2 דיירים בהרוא"ה ועם דייר אחד ביהושפט. החברה מעדיפה ככל הנראה הסכם עם הדיירים, מאשר פנייה לבית המשפט לפינוי דיירים סרבנים.
בשני המיזמים אין לחברה עדיין בנק מלווה. זאת, משום שקביעת הבנק המלווה נעשית החל מן הרגע שבו מתקבלת החלטה בוועדה המקומית ועד לשלב קבלת ההיתר הסופי. לגבי הבניין ביהושפט, דרוש גם הסכם עם הבנק להסדר המשכנתאות על הדירות.

תאריך:  29/08/2018   |   עודכן:  29/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמידר: שני הסכמים למיזמי תמ"א 38/2
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
האם פתיחתן של קבוצות כדורסל שעד היום היו מיועדות לגברים בלבד נועדה להדיר שחקנים דתיים שלא יוכלו לשחק בהן?    השר אריאל: ניסיון להביא ל'תיקו' בין בנים לבנות נועד לכישלון ואף מבזה את בנות המין הנשי    יו"ר איגוד הכדורסל: ההחלטה לא תשונה
איתמר לוין
החברה העוסקת בכלי טיס בלתי מאוישים ועשרה מעובדיה, ובראשם המנכ"ל עמוס מתן, חשודים במרמה ובעבירה על חוק הפיקוח בעסקה עם לקוח מהותי בחו"ל
אלעזר לוין
דיין-אפולו בתגובה: ההסכם קיים, ואנו עומדים על זכותנו למנות 4 דירקטורים    ייתכן שההכרעה בידי יעקב לוקסמבורג    מאבק על שליטה בחברת נדל"ן גרמנית, שבבעלותה אלפי דירות
אלה לוי-וינריב
ב-1999 הקימו עירא דביר ומיכאל בהגן את חברת "מונלייט קורדלס", שעסקה בפיתוח טכנולוגיה חדשנית לדחיסה ולפריסה של קובצי מולטימדיה    בתוך 6 שנים נכנסה החברה להליכי הפירוק, כשבעלת מניות הרוב והיזמים מאשימים זה את זה בקריסה ומגישים תביעות הדדיות    לפני כ-3 שנים פסק המחוזי בת"א 100 מיליון שקל לטובת דביר ובהגן, אך בהחלטה חריגה ביטל באחרונה את פסיקתו
איתמר לוין
בעל השליטה לשעבר בקונצרן אי.די.בי ופעיל שוק ההון הורשעו בהרצת מניות אי.די.בי ערב הנפקת הקונצרן בשנת 2012    העליון: כוונתו של דנקנר היא הבסיס להרשעתו; ההסברים שלו ושל שטרום היו מיתממים ואבסורדיים; העונש במחוזי לא הביא לידי ביטוי את חומרת העבירות והצורך בהרתעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il