X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איוב קרא, פרנק מלול ויפעת בן חי-שגב [צילום: עידן מלכה]
בקרוב גם בעברית?
ערוץ החדשות i24NEWS החל לשדר בארץ
שידורי ערוץ החדשות הבינלאומי המשדר מיפו החלו באנגלית ובצרפתית בהוט ובקרוב גם בערבית מו"מ מול חברת יס ושאר הספקיות שר התקשורת: "תשובה לערוץ הקיצוני אלג'זירה - הערוץ שמסית ומשרת את הטרור"

חמש שנים לאחר הקמתו, החל (יום ד', 29.8.18) ערוץ i24NEWS לשדר גם בישראל. בשלב הראשון ישודר הערוץ רק בהוט בארבעה אפיקים חדשים - 34 ו-200 באנגלית, 144 בצרפתית ובקרוב גם 174 בערבית.
מול חברת יס ויתר ספקיות הטלוויזיה הרב-ערוצית מתנהל משא-ומתן, ובערוץ מעוניינים להרחיב את השידור גם לעידן פלוס.
פתיחת הערוץ לשידורים בישראל, במעמד שר התקשורת איוב קרא, התקיימה בנמל יפו, שם שוכנים אולפני הערוץ. ל-i24NEWS מערכת חדשות מודרנית ומקצועית, שמראה את פניה היפות של מדינת ישראל, ואת החדשות מהמזרח התיכון באור חיובי ומאוזן. עד לתיקון החקיקה האחרון, לערוץ אסור היה לשדר חדשות מישראל.
כיום מונה הרשת כ-400 עובדים, מתוכם למעלה מ-200 עיתונאים ברחבי העולם. מאז הושק ביולי 2013, התרחב הערוץ והקים אולפנים נוספים בפריז, בלוס אנג'לס, בוושינגטון ולפני כשנה השיק אולפנים בטיימס סקוור, ניו-יורק. הערוץ משדר חדשות 24 שעות ביממה, כאשר לוח השידורים מורכב משני מקבצי שעות שיא: הראשון, על-פי שעון אירופה והמזרח התיכון והשני לפי שעון ארצות הברית. כיום, הערוץ זמין לעשרות מיליוני בתי אב ברחבי העולם באמצעות חברות הכבלים והלווין. הערוץ מפעיל אתר אינטרנט וישומון חדשות, בהם ניתן לצפות בזמן אמת בשידורי הערוץ.
פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS מסר: "אני נרגש להכריז כי החל מהיום, אחרי חמש שנים של ציפייה, אנחנו זמינים לצפייה בישראל. עליתי עם משפחתי לישראל על-מנת לבנות את i24NEWS, עם חזון להשיק ערוץ שיציג לעולם את האירועים בישראל ובמזרח התיכון באופן הוגן ומאוזן. מאז גדלנו משמעותית וכיום אנחנו פועלים בכל העולם כערוץ חדשות בינלאומי שבסיסו בלב המזרח התיכון, והערוץ משמש סמל לדו-קיום באזור. עברנו כברת דרך וביססנו את i24NEWS כערוץ חדשות אמין, תחרותי, מאוזן ועצמאי. אני רוצה להודות למייסד והבעלים של i24NEWS, פטריק דרהי, אשר מבין את חשיבותה של רשת חדשות עצמאית ואני מתחייב כי i24NEWS תישאר רשת עצמאית. צוות הערוץ ימלא בקפדנות אחר כללי האתיקה והאסדרה. כעת, אחרי שהשגנו מטרה זו, לשדר את i24NEWS באנגלית, בערבית ובצרפתית בישראל, הגיע הזמן לעבור לאתגר הבא: כחלק מהרפורמה של השר לפתוח את שוק התקשורת ולאפשר לכמה שיותר ערוצים לשדר בזירה חופשית ותחרותית, זה הזמן לדבר על ערוץ רביעי של i24NEWS – בעברית".
השר קרא אמר כי "כעת גם הצופה הישראלי יוכל ליהנות מהחדשות שנעשות כאן בארץ, וגם בניו-יורק, ובפריז, ובכל מקום שמייצר חדשות ראויות לשידור".לדבריו, "המציאות החוקית הסבוכה גרמה לכך שהתהליך התארך, אבל העובדים של מועצת הכבלים והלווין עשו הכל על-מנת להתגבר על הביורוקרטיה ועל החוק הישראלי הסבוך, כדי שנגיע לרגע מרגש זה".
קרא הוסיף בנאומו כי "העובדה שתאגיד בינלאומי כה גדול כמו אלטיס, בחר להקים את המטה של ערוץ החדשות שלו בארץ מעידה לא רק על כך שישראל היא מקום טוב להקים בו ערוץ חדשות, אלא גם שכאן בארץ יש את כוח האדם האיכותי לצורך הקמת מערכת כזאת. ההצלחה של i24NEWS בעולם היא הצלחתכם, כי אתם מציעים מוצר טלוויזיוני טוב, איכותי ואמין.
"אני מודה, שגם אני כשאני עובד בשירות המדינה ברחבי העולם צופה לפעמים בשידורים של i24NEWS ונהנה מהם מאוד. מאחל לכם עוד התפתחות, עוד צופים, עוד הצלחה והרבה שנים שתראו מכאן, מיפו, את ישראל לכל קצוות תבל".
קרא בחר לנאום גם בערבית - והדגיש כי הערוץ ושידור חדשות בערבית מישראל, הוגנות, הגונות ומאוזנות, הוא "התשובה לערוץ הקיצוני אלג'זירה - הערוץ שמסית ומשרת את הטרור".

תאריך:  29/08/2018   |   עודכן:  29/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנדל: שוק חופשי ופתוח אינו כולל את החופש לפעול בצורה לא הוגנת    עומד על היסוד הנפשי בהוכחת תרמית בניירות ערך, אשר יוכח בדרך כלל על-ידי הצטברות של פעולות מצד הנאשם
איתמר לוין
מינץ: לשונו החריפה של כבוב בגזר הדין לא באה לידי ביטוי בענישה; המתחמים היו נמוכים מדי; יש להעדיף את האינטרס הציבורי וההרתעה על פני הנסיבות האישיות של דנקנר ושטרום
איתמר לוין
קרא: שטרום ודנקנר טענו שהפעולות שביצעו היו מקריות - אך זוהי טענה אבסורדית ומיתממת    קובע שאין צורך בעדותו של עד המדינה וניתן להסתפק בדברים שאמר לפני שחתם על ההסכם
איתמר לוין
הנדל מפרט על פני עשרות עמודים את הראיות המלמדות שהיה לנוחי דנקנר מניע בהצלחת הנפקת אי.די.בי ב-2012 ואת קיומה של תוכנית עבריינית עם איתי שטרום
יפעת גדות
הוחלט להמית קבוצת בעלי חיים    העמדה גובשה על-ידי משרדי החקלאות והבריאות לאחר התייעצות עם מומחים מבית הספר לרפואה וטרינרית, וההבנה כי העברת בעלי החיים לאימוץ מהווה סכנה ממשית לבריאות הציבור.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il