חברת על-בד ממשואות יצחק סיימה את הרבעון השני של 2018 בהפסד של כ-4.3 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של כ-8.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה למחצית הראשונה של 2018 הסתכם ב-5.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-17 מיליון שקל אשתקד.
מן החברה נמסר כי הירידה ברווח הנקי הושפעה בעיקר מהפחתת ערך מוניטין במגזר ההיגיינה הנשית בסך 14.6 מיליון שקל.
ההכנסות של על-בד במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו בכ-763.7 מיליון שקל, גידול של 6.6% בהשוואה להכנסות של כ-716.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ברבעון השני של 2018 הסתכמו ההכנסות בכ-387.6 מיליון שקל, גידול של 6.9% לעומת הכנסות של כ-362.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השני ירד השער הממוצע של הדולר מול השקל בכ-0.4% ועלה השער הממוצע של האירו מול השקל בכ-8%, בהתאמה אל מול התקופה המקבילה אשתקד. כתוצאה מהשינוי בשערי החליפין, נטו, גדלו הכנסות החברה בכ-20 מיליון שקל.
בחלוקה למגזרים: ההכנסות ברבעון השני של 2018 בתחום המגבונים הלחים בישראל הסתכמו ב-144.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-103.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; באירופה הסתכמו ההכנסות בכ-244.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-226.1 מיליון שקל; בארה"ב הסתכמו ההכנסות בכ-33.7 מיליון שקל בהשוואה ל-25.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. סך ההכנסות בתחום ההיגיינה הנשית ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-43.7 מיליון שקל לעומת כ-46.3 מיליון שקל אשתקד. סך ההכנסות בתחום מוצרי הספיגה ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-26.2 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 30.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.