X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענים לרשלנות ואובדן אמון

עורכי דין: לפטר בורר

שגיא בנתאי, יריב פורת ואיתמר אילין טוענים שאליעזר פני-גיל גבה עד כה 340,000 שקל במחלוקת על 240,000 שקל מול אושרת שוקר ויהושע פנצובסקי
▪  ▪  ▪
פנו למחוזי בתל אביב

עוה"ד שגיא בנתאי, יריב פורת ואיתמר אילין מבקשים (30.8.18) מבית המשפט המחוזי מתל אביב להעביר את עו"ד אליעזר פני-גיל מתפקידו כבורר מול עוה"ד אושרת שוקר ויהושע פנצובסקי.
בבקשה נאמר, כי שוקר ופנצובסקי רכשו מן המבקשים 20% מהמחלקה במשרדם שייצגה את חברת הביטוח מנורה, וכי בהסכמת המבקשים ובהסכמתו של פנצובסקי ניהלה שוקר באופן בלעדי את המחלקה. אולם לאחר כשנה החליטו השניים לעזוב את המשרד נוכח טענות שהיו להם לגבי הדרך בה מתבצע ההסכם בין הצדדים. פני-גיל מונה כבורר במחלוקות בהתחשבנויות ביניהם.
לטענת המבקשים, הם איבדו את אמונם בבורר, שכן הוא מנהל את הבוררות ברשלנות ותוך התעלמות מכללי היסוד והצדק הטבעי, חורג בהחלטותיו מן הסמכויות שהוקנו לו, ומעדיף באופן בולט ומזיק את שכרו על פני פתרון המחלוקות שלשם פתרונן מונה, בדרך הגורמת נזק כלכלי חמור לכל הצדדים ומעשירה את הבורר. לדבריהם, בעוד שהמחלוקת היא לכל היותר על 240,000 שקל - פני-גיל גבה עד כה 150,000 שקל וחייב את הצדדים בהוצאות של 190,000 שקל.
עוד נטען בבקשה, כי פני-גיל נוהג איפה ואיפה בין הצדדים, כאשר הוא דורש מן המבקשים דרישות שאינו דורש מן הצדדים האחרים, ואינו מאפשר למבקשים לטעון את טענותיהם ולהביא את ראיותיהם לפני שהוא נותן החלטות הפוגעות בהם. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד דן צימרמן וטרם הוגשו תגובות הצדדים האחרים.

תאריך:  03/09/2018   |   עודכן:  03/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הסכם עליו חתמו המדינות עוסק בחיזוק יכולת המדינות לסייע לחברות הזרות מהמדינות השונות לבצע השקעות באמצעות חילופי מידע על פוטנציאל ההשקעות ההדדי, מתן סיוע עסקי, היוועצות ושיתופי פעולה בקידום השקעות בתוך ארגונים אזוריים, בינלאומיים ועוד.
מירב ארד
הוסיף כי שוררת "תחושת חמיצות" ששוררת בכל המערכת עקב אי-השגת ההישגים המיטביים    הבהיר: "מלחמות לא מנצחים בטכנאוּת"    השר ארדן: אין ברירה אלא למצוא איזון נכון בין חופש הביטוי לבין חובתנו להגן על האזרחים שלנו ועל קדושת החיים    יעקב פרי התייחס לאיום על חוסנה של החברה הישראל ולמתקפה על שומרי הסף של מערכת המשפט והדמוקרטיה
עידן יוסף
מפעילת המטרונית סיכמה מול ההסתדרות הלאומית כי לא תתערב בהתארגנויות העובדים בארגונים יציגים, תקיים שימוע כנדרש לחברי ועד הפעולה ולא תמנע מעובדים לשאת ולהשתמש בטלפונים ניידים בשיחות עם ההנהלה
מחלקה ראשונה
שר החינוך נפתלי בנט השיב לעקיצות ששיגר לעברו שר הביטחון ליברמן, והתייחס למשמעות התגשמות דבריו של ראש הממשלה נתניהו על צמיחת מפלגת הליכוד ל-40 מנדטים    שר הביטחון על בחירת הרמטכ"ל הבא: "אי-אפשר ליפול"
מירב ארד
בין ההטבות שתעניק החברה: הטסת התינוק בכיוון אחד חינם, בתשלום מיסי נמל בלבד    שינוי ראשון בכרטיס חזרה לישראל ללא עלות    יחידת כבודה נוספת חינם לכל נוסע, בטיסה לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il