בשעות האחרונות ניכרת הקלה בקשיים שחווים מאז השעה 12:00 (יום א', 2.9.18) לקוחות פלאפון. בחברה ממליצים ללקוחות לכבות את המכשיר הסלולרי ולהדליקו מחדש.
התקלה טרם נפתרה סופית וייתכן שיש לה קשר לשדרוג המערכת שבוצע ביום רביעי. בעקבותיה חוו רבים מלקוחות החברה, בהם כל משרדי הממשלה, קשיים בהוצאת שיחות ובקבלתן ובהתחברות לגלישה במרשתת.
זוהי התקלה הנרחבת השנייה בתוך ימים אחדים. תקלה דומה שאירעה ביום חמישי תוקנה כעבור שעה. כ-20% מכ-2.5 מיליון לקוחות החברה נפגעו - כחצי מיליון איש. מנכ"ל פלאפון
רן גוראון הודיע כי הלקוחות שנפגעו יפוצו, אך טרם מסר מה יהיה גובה הפיצוי. במשרד התקשורת עודכנו על התקלה.