X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוכנת ה-VitalMiner מנטרת סימנים חיוניים בזמן אמת ומיישמת אלגוריתמים מתקדמים כדי לחזות אירועי אי-יציבות המודינמית, לפני שמופיעים התסמינים. זהו חלון זמן קריטי בו ההתערבות הרפואית היא היעילה והמוצלחת ביותר
▪  ▪  ▪
יעילה ומוצלחת [צילום: אביר סולטן/פלאש 90]

BGN Technologies, חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון, הודיעה (יום ב', 3.9.18) שחוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון, Cincinnati Children's Hospital Medical Center ומהמרכז הרפואי הדסה, פיתחו טכנולוגיית ניטור חדשה, VitalMiner, לחיזוי מוקדם של אירועי אי-יציבות המודינמית (לחץ דם) במאושפזי טיפול נמרץ.
אי יציבות המודינמית מוגדרת כאי יציבות בלחץ הדם, בפרט לחץ דם נמוך, שיכול להוביל לאספקת דם לקויה לאיברים, ולכשל איברים. הדבר נחשב אחד האירועים הקריטיים ביותר, שדורש התערבות מידית ויעילה ביחידת הטיפול הנמרץ.
תוכנת ה-VitalMiner מנטרת סימנים חיוניים בזמן אמת ומיישמת אלגוריתמים מתקדמים כדי לחזות אירועי אי-יציבות המודינמית (למשל שוק המורגי), לפני שמופיעים התסמינים. זהו חלון זמן קריטי בו ההתערבות הרפואית היא היעילה והמוצלחת ביותר. מרגע שהחולה הופך בלתי יציב, הטיפול קשה בהרבה, ויש עלייה בשיעור התחלואה והתמותה. התוכנה יכולה לפעול במערכות שמחוברות מקומית או מרחוק במערכות מידע רפוי ולמוניטורים של סימנים חיוניים במגוון סוגי יחידות טיפול, כולל יחידות טיפול נמרץ אזרחיות וצבאיות, חדרי מיון, שירותי טיפול נמרץ ניידים ושירותי טיפול נמרץ ביתיים.
בניסויי הערכת התוכנה שנערכו על נתונים היסטוריים משלושה בתי חולים, VitalMiner הדגימה שיפור של עד 6% ביכולת החיזוי ושיפור של עד 13% בספציפיות ביחס לגישות הקיימות כיום.
פרופ' גרסייה אמר, "אי יציבות המודינמית היא סיבוך חמור ומסכן חיים ביחידות טיפול נמרץ. חיזוי מוקדם של התדרדרות פיזיולוגית של חולים בעזרת תוכנות ניטור "חכמות" ואלגוריתמים של למידת מכונה יציל חיים ויאפשר טיפול מושכל יותר בחולים ופצועים קשים".
הממצאים הראשוניים של החוקרים מעידים שבהשוואה למצב הקיים היום, המערכת החדשה תאפשר חיזוי מוקדם יותר של אי-יציבות המודינמית, ייתכן שאף מספר שעות לפני שמכשירי הניטור הקיימים כיום מסוגלים לזהות שינוי קליני מרכזי.

תאריך:  04/09/2018   |   עודכן:  04/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוקרים פיתחו תוכנה לחיזוי אי-יציבות בלחץ דם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אריסון תחזיק בידיה לא יותר מ-5% ממניות בנק הפועלים    היתר השליטה יוחלף בהיתר אחזקה ברגע שיירדו אחזקותיה מתחת ל-20% או ב-31 בדצמבר 2018 - המוקדם מבין השניים    מרגע קבלת היתר האחזקה יעמדו זכויות ההצבעה של אריסון באסיפה הכללית על 5% בלבד    הדירקטורים מטעם אריסון יוחלפו, יו"ר הדירקטוריון עודד ערן יישאר בתפקידו
מירב ארד
רש"ת הודיעה כי צפויים שיבושים בלוח הטיסות עקב התרגיל שמקיימת רוסיה    השיבושים מגיעים בתקופה עמוסה עם תחילת תקופת החגים
איתמר לוין
דוד רויטמן השתתף בתרמית במסגרתה השתלט חבורה על דירה, הוא מונה לכונס נכסים ו"מכר" אותה תמורת 236,000 שקל    ביהמ"ש: גם ההוצאה לפועל התרשלה וחייבת בפיצוי
עידן יוסף
אומרת כי כאשר הליכוד קיבל מספר דומה של מושבים בכנסת זה גרם להינתקות    לפיד: אנצח את נתניהו ואהיה ראש ממשלה    גבאי: לפיד יישב עם נתניהו באותה ממשלה ואני לא. אין סרט שנתניהו יגיע ל-30 מושבים
אלעזר לוין
שפל חדש ביחסים בין השרים משה כחלון ויואב גלנט מכולנו    מנכ"ל משרד השיכון הדיח את נציגי האוצר מהצוות לגיבוש הצעה לדיור ציבורי    "זלזול, מדיניות אטומה ועיוורון של האוצר למצוקת החלש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il