X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת מרתון העברות תקציביות אישרה ועדת הכספים 36 העברות למעלה מ-6 מיליארד שקל מתוכם עודפי תקציבי המשרדים משנת 2017 שעברו לשימוש המשרדים בשנת 2018, כאשר 4 מיליארד מתוכם עודפי משרד השיכון שנועדו לקידום ענף הדיור גפני: "לא סתם בוחר אגף תקציבים להביא את ההעברות כשהכנסת אינה בפעילות מלאה"
▪  ▪  ▪
גפני. למה בפגרה? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ועדת הכספים קיימה (יום ד', 5.9.18) מרתון העברות תקציביות במהלכו דנה בעשרות העברות תקציביות לבקשת משרד האוצר. יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני מתח ביקורת על הגשת העברות רבות כל כך מצד אגף תקציבים דווקא בתקופת פגרת הכנסת ובעת החופשה המרוכזת במהלכה המשכן היה סגור במשך שבועיים: "מובאים תקציבים חשובים ומהותיים, מדוע לא לקיים את הדיון כשהכנסת בפעילות מלאה? !לא סתם בוחר אגף תקציבים לבצע את ההעברות דווקא עכשיו".
במהלך הדיונים אושרו 36 העברות תקציביות, כמיליארד שקל מתוכן בגין העברות תקציביות בין תקציבי המשרדים לשנת 2018 וכ-6.4 מיליארד שקל במסגרת עודפי תקציב שנת 2017 והעברתם לשימוש המשרדים במסגרת תקציב 2018. 4 מיליארד מתוכם הם עודפי משרד השיכון שנועדו לפיתוח קרקעות לצרכי בנייה ולקידום שוק הדיור בישראל. מוקדם יותר אישרה הוועדה הקלות במס על תרומות ל-69 עמותות חברתיות.
פירוט ההעברות התקציביות והשינויים בתקציבי המשרדים לשנת 2018:
  • העברת 248 מיליון שקל מהאוצר למשרד להגנת הסביבה - הסכום נועד לתקצב פיתוח כלים טכנולוגים לשם פיקוח של המשרד על מפעלים, לפיתוח פורטל דיגיטלי שירכז את הליכי הרישוי של התעשיה וכן עבור יישום החלטות ועדות הפשרות בנושא שיקום הקישון לעניין תביעת חברת אנגלוב שהובילה את המיזם. בנוסף נועד התקציב לממן את הסיוע לרשויות המקומיות בהפחתת מפגעי "שושנת יריחו" במסגרת החלטת הממשלה בנידון, למדידות רציפות במסגרת חוק אוויר נקי ועבור פרויקט שיקום קרקעות מזוהמות. בנוסף נועד התקציב למימון החלטת ממשלה לפיתוח פארק נחל ב"ש, למימון האשכולות המקצועיים במשרד ובמסגרת זו מימון חוק המדבירים, כ-104 מיליון שקל נועדו לתקצב הקמת מתקני מיון לטיפול בפסולת עירונית שמטרתם להביא לטיפול יעיל יותר בפסולת ולצמצום ההטמנה. בנוסף נועד התקציב לצרכים שונים של קרן צער בעלי חיים, ולתקצוב פעולות ניקיון בחופים שאינם מוכרזים בים התיכון ואילת.
  • שינויים פנימיים בהיקף של כ-160 מיליון שקל בתקציב משרד החינוך - 45 מיליון שקל עבור הקמת 3 מרכזים טכנולוגיים אזוריים, במסגרת תוכנית החומש לבניית כיתות לימוד - 80 מיליון שקל להפקעת קרקעות במזרח ירושלים עבור בניית כיתות לימוד וגני ילדים, כ-7 מיליון שקל עבור בניית 6 גני ילדים במזרח ירושלים, כ-8 מיליון שקל עבור הצטיידות למעלה 1,040 כיתות ו-130 גנים שבנייתם הושלמה, כ-20 מיליון שקל עבור בניית חדרי הכלה בבתי ספר, כחלק ממהלך להתמודדות עם תלמידים מורכבים בחינוך הרגיל.
  • שינוי פנימי בגובה 40 מיליון שקל בתקציב משרד החינוך - התקציב נועד למימון תגבור לימודי יהדות במשרד החינוך. מקור התקציב הינו בהסכמים קואליציוניים שנקבעו בשנת 2016 במסגרת דיוני תקציב המדינה לשנים 2018-2017. נוכח הצורך בבדיקות משפטיות ומקצועיות התעכבה העברת הכספים והיא מושלמת כעת במסגרת מנגנון שנקבע להעברה הכספים בתוכנית עתודה של המשרד ובכפוף לאישור אנשי המקצוע והייעוץ המשפטי במשרד.
  • העברת כ-116 מיליון שקל ממשרד הבריאות, רשויות הפיקוח, משרד האנרגיה והדיור הממשלתי למשרד האוצר והגדלת ההוצאות המותנות בהכנסות בכ-92 מיליון שקל ותגבור תקציב כוח האדם ב-71 תקנים - התקציב ברובו נועד ל: הגדלת תקציב ההוצאה המותנית של רשות המיסים ב-80 מיליון שקל בהתאם לתחזית הביצוע של קרן מס רכוש, לתקצוב רו"ח מלווה לבתי החולים לניאדו והדסה, לצורך ליווי מיזם אשלים במסגרתו תוקם תחנת כוח סולארית בדרום, לצורך תחזוק מערכת שער עולמי והפעלתה, 12 מיליון שקל לשיפור מערכת הבטחת המידע של רשות המיסים בהתאם להנחיות מערך הסייבר הלאומי, 32 מיליון שקל ליישום התוכנית האסטרטגית ברשות המיסים בהתאם לקצב התקדמותה, 10 מיליון שקל למכרז שמטרתו מציאת מודלים ליישום שכר העידוד בממשלה, כ-31 מיליון שקל לתשלום פשרות ופסקי דין של רשות המיסים, כ-12 מיליון שקל לביצוע פיתוחים טכנולוגיים לרשות החברות, כוח האדם נועד לתגבור רשות המיסים ב-69 משרות.
  • העברת כ-181 מיליון לתקציב משרד האוצר לצד שינוי פנימי במשרד בסך כ-11 מיליון שקל - 181 מיליון שקל לרשות המיסים לצורך הערכות הרשות להקמת שתי מכונות שיקוף לבידוק מכולות במסגרת הקמת הנמלים החדשים באשדוד ובחיפה, וכן העברה פנימית בתקציב משרד האוצר, כ-11 מיליון שקל לפיתוח מערכת מרכב"ה.
  • העברת כ-260 מיליון שקל למשרד המדע והתרבות הספורט, 203 מתוכם מתקציבי משרד ראש הממשלה, ההשכלה הגבוה והאוצר- כ-106 מיליון שקל נועדו לתקצוב פעילויות פרחי מדע הכוללות תוכניות שנתיות לעידוד ילדים ובני נוער להשתתף בפעילויות מדע וטכנולוגיה, תמיכות במרכזי פיתוח, בסל מדע, במחקרים דו לאומיים ובמרכזי להב"ה. כ-154 מיליון שקל נועדו לתקצוב פעילויות תוכנית החלל של סוכנות החלל הישראלית וכן תמיכות במחקרים.
  • העברת 16 מיליון שקל מהאוצר למשרד התקשורת - ההעברה נועדה בעיקרה לתקצוב מכרז להקמת ותפעול מערכת לניהול ספקטרום התדרים הדורשת שדרוג, המשך פרויקט לשדרוג חוות השרתים וניהול המידע במשרד התקשורת, שירותי ייעוץ שונים ועוד.

נדחתה הצבעה לגבי העברת כ-194 מיליון שקל עודפי הדיור הממשלתי
פירוט ההעברות של עודפי תקציב 2017 לשנת 2018 בתקציבי המשרדים:
▪  ▪  ▪

  • 922 אלף שקל עודפי נשיא המדינה ולשכתו - העודפים נוצרו בגין התקשרויות שונות שטרם הושלמו הנוגעות לפעילות השוטפת בבית הנשיא ונסיעותיו ותשלומים שטרם הושלמו.
  • כ-86 מיליון שקל עודפי משרד רה"מ - העודפים נוצרו בעיקרם בשל פעילויות, התקשרויות ותמיכות חוצות שנות תקציב או שביצועם אושר אשתקד והמימון מועבר השנה, בין היתר נוגעים התקציבים לגופים ומשרדי ממשלה והחלטות ממשלה שונות.
  • כ-64 מיליון שקל עודפי משרד האוצר - העודפים נוצרו בגין התחייבויות על הוצאות תפעול שונות, התקשרויות חוצות שנות תקציב, תשלומים המבוצעים בהתאם לקצב הביצוע וההספקה וכדומה.
  • כ-19 מיליון שקל עודפי משרד הפנים - העודפים נוצרו בגין תשלומים לגבי מיזמי פיתוח, לוגיסטיקה והתקשרויות אחרות החוצים שנת תקציב, או המשולמים לפי קצב ביצוע. בין השאר ישנן התחייבויות הנוגעות לבחירות לרשויות המקומיות שסוכמו אשתקד וישולמו השנה, התחייבויות לפיתוח אתרי דת לדתות שונות שהתעכבו וכן התחייבויות בגין פרויקטים של הרשות למאגר הביומטרי שהינו בהקמה.
  • כ-83 מיליון שקל עודפי המשרד לביטחון פנים - העודפים נוצרו כתוצאה מתוכניות רכש שונות, התחשבנויות מורכבות מול הרשויות המקומיות, כתוצאה מהעבודה ה-4 שנתית של קרן בלאי הרכב במשטרה, מיזם מצלמות אכיפה ונתיבי תחבורה ציבורית שהם חוצי שנת תקציב, התקשרויות חוצות שנות תקציב שונות הנוגעות לתפעול המשרד, התקשרויות חוצות שנות תקציב בנושאים שונים בגופי הביטחון וההצלה השונים שתחת המשרד - כבאות והצלה, שב"ס, משטרה. בנוסף נוצר העודף כתוצאה מתשלום למאבטחים שמבוצע רק כעת עם פתיחת שנת הלימודים ונקבע אשתקד.
  • כ-76 מיליון שקל עודפי משרד המשפטים - העודפים נוצרו עקב יתרת התחייבויות לתשלומים הוצאות תפעול שונות, התחייבויות חוצות שנת תקציב בגין שיפוצים ומיזמי מחשוב למשרד הראשי וליחידות השונות שתחת משרד המשפטים, בנוסף נוצרו העודפים בעקבות המשך תשלומים בגין הליכים משפטים המתארכים ומבוצעים לפי התקדמות ביחידות השונות.
  • כ-46 מיליון שקל עודפי משרד החוץ - העודפים נוצרו עקב תשלומים לפעילויות שבוצעו במהלך השנה והתשלום עבורם טרם בוצע כאירוח משלחות ודיפלומטים מחו"ל הוצאות שוטפות ותשלומים לספקים. בנוסף נוצרו העודפים מתשלומים חוצי שנת תקציב בגין נציגיויות המשרד בחו"ל - תפעול, תחזוקה, שכירויות, בינוי והקמה וכן עבור תשלומים במסגרת פעילות דיפלומטית חוצת שנת תקציב בחו"ל.
  • 279 אלף שקל עודפי מנהלת גמלאות ופיצויים - העודפים נוצרו בגין אי-התאמה לקצב הביצוע של העלויות התפעוליות של המנהלת.
  • כ-334 מיליון שקל עודפי משרד החינוך - עיקר העודפים נובעים מהתקשרויות חוצות שנות תקציב של המשרד בתחומי מנהלת הטיולים וחדר המצב בו, בניית הספרייה הלאומית, פיתוח בקרב אוכלוסיות מיעוטים, תוכניות לימוד ייחודיות, שעות הוראה ע"י גורם חיצוני, פעילויות תקשוב, טכנולוגיה ומדעים (36 מיליון שקל) והארכת יום הלימודים.
  • כ-47 מיליון שקל עודפי המשרד לשירותי דת - העודפים נוצרו כתוצאה מתשלומים למיזמים והתקשרויות חוצי שנת תקציב של המשרד עצמו וגופי הדת שתחת אחריותו.
  • כ-82 מיליון שקל עודפי משרד הרווחה - העודפים נוצרו בגין תשלומים הנדרשים עבור תוכניות טיפול, סיוע וכד' למגוון אוכלוסיות מיוחדות ונזקקות ששולמו חלקית אשתקד ונדרש המשך תשלום בשנה הנוכחית, או שאלה נכללות במסגרת התקשרויות ותוכניות חוצות שנות תקציב. בנוסף נועדו העודפים לתקצוב שירותים שוטפים חוצי שנת תקציב על-פי צרכי המשרד.
  • כ-7 מיליון שקל עודפי הרשות לניצולי השואה - העודפים נוצרו עקב יתרה בכרטיסים נטענים לניצולי השואה ששטרם נוצלה, עקב התקשרויות חוצות שנת תקציב לעניין טיפולים רפואיים בניצולים וכן בעקבות התחייבויות עבור ארגון יום השואה הבינ"ל והתקשרויות חוצות שנת תקציב עבור שירותי מחשוב, יועצים מקצועיים וועדות רפואיות.
  • כ-262 מיליון שקל עודפי המשרד להגנת הסביבה - רובו המכריע של העודף (221 מיליון) מגיע מפעילות הקרן לשמירת הניקיון ונוצר עקב הכנסות שהתקבלו בשנים הקודמות ומיועדות להוצאות במסגרת הוראות החוק לשמירת ניקיון, בעיקר בתחום עידוד המחזור והפחתת ההטמנה. בנוסף העודפים נוצרו עקב פעילויות ארוכות טווח של הקרן החוצות שנות תקציב, חלקם בשיתוף הרשויות המקומיות, דוגמת מכרזים להקמת מתקני טיפול פסולת.
  • כ-10 מיליון שקל עודפי משרד הבינוי והשיכון - העודף נוצר כתוצאה מהתקשרויות תפעול חוצות שנת תקציב ושירותי תפעולים שונים של מטה המשרד, וכן להתקשרויות שטרם שולמו במסגרת שיקום שכונות חברתי ושיקום שכונות ליוצאי אתיופיה ואבטחה במזרח ירושלים.
  • כ-59 מיליון שקל עודפי משרד העלייה והקליטה - רובו המכריע של העודף נוצר בעקבות תשלומים לתוכנית לקליטת עולי אתיופיה הכוללת מרכזי קליטה, שטרם שולמו בשל עניינים ביורוקרטים.
  • כ-39 מיליון שקל עודפי משרד האנרגיה - מרבית העודף נוצר בעקבות: עיכוב בהוצאת מכרז לרכישת מלאי דלקים לחרום בעקבות הליך ביטוחי הנדרש להובלתם ארצה, עיכוב בעמידה בתנאי פרויקטי התייעלות אנרגטית ומחקרים לגילוי טכנולוגיות חדשות בתחום זה שמנעו את תשלום המענקים בגינם, וכן בגין פרויקטי ייעוץ חוצי שנת תקציב.
  • כ-37 מיליון שקל עודפי משרד התיירות - מרבית העודף נוצר בעקבות פעולות שיווק שמבצע המשרד בחו"ל, אשר חלקה הגדול מתבצע בחלק האחרון של השנה בהתאם לתנועת התיירות בחו"ל, ובשל כך התשלומים מתבצעים בשנה העוקבת, וכן עבור נוהל עידוד טיסות לישראל במסגרתו משולם תגמול לחברות הטסות לארץ, התגמול מבוצע בתום השנה, לאחר בדיקת מספר הטיסות שהגיעו ארצה של אותה חברה.
  • כ-60 מיליון שקל עודפי משרד הכלכלה והתעשיה - רובו של העודף (כ-41 מיליון שקל) נוצר מהתחשבנות עם משרדים שונים לעניין תוכנית מו"פ בינלאומי למימון השתתפות ישראל בתוכנית המסגרת של האיחוד האירופי למו"פ, כאשר מספר משרדים אחראים למימון וכן מהתחייבות על תשלומים לשנה הבאה.
  • כ-7 מיליון שקל עודפי משרד התקשורת - עיקר העודפים הם בגין רכישת מערכת מחשוב לניהול ספקטרום התדרים של ישראל לשימוש אזרחי וצבאי, עבור התקשרויות שונות שבוצעו בסוף השנה ונוגעות להוצאות שוטפות שונות של המשרד, מיזמי מחשוב ואחרים, וכן עבור התחייבויות לתמיכה בשידורים בשפה האמהרית.
  • כ-15 מיליון שקל עודפי משרד התחבורה - מרבית העודפים נובעים מהתקשרויות חוצות שנת תקציב של המשרד לענייני תפעול, אבטחה, מחשוב וכד', חידוש חוזי אבטחה של רשות הספנות והנמלים שביצועם חוצי שנת תקציב, תשלומים שוטפים של רשות התעופה האזרחית ותשלומים פעילות בדרכים בכלל הרשויות בישראל ותשלומים עבור פרסום והוצאות שוטפות של הרשות אשר חוצות שנת תקציב.
  • כ-7 מיליון שקל עודפי משרד הבינוי והשיכון - העודפים ברובם נובעים מהתקשרות ארוכת טווח מול הבנקים לסבסוד אשראי להלוואות לדיור, עבור התחייבות למשרד הקליטה עבור העמדת סיוע לזכאים לסיוע בשכר דירה שטרם שולמה וכן בגין תשלומים לבנקים שלא מוצו במלואם.
  • כ-366 אלף שקל עודפי המרכז למיפוי ישראל - העודפים הם בגין מכרז שפורסם אך טרם נבחר לו זוכה, בתחום אספקת נתוני תנועה וניווט.
  • כ-6 מיליון שקל עודפי המרכז למיפוי ישראל - עיקר העודפים נובע מפרויקטים ארוכי טווח של המרכז מצד פורום הנדל"ן, פורום התשתיות ופיתוח מערכת מידע גאוגרפית לאומית.
  • נדחתה הצבעה לגבי העברת כ-194 מיליון שקל עודפי הדיור הממשלתי - מרבית המיזמים ארוכי טווח וחוצי שנת תקציב - הקמה, בינוי, שיפוץ והנגשת קריות ומשרדי ממשלה, בינוי בתי משפט, תשלומי שכירות ארוכי טווח עבור משרדי הממשלה ופעולות תחזוקה הנוגעים אליהם, עבור פרויקטי שכירות לטווח ארוך עבור משרדי ממשלה שמרכזת חברת "דירה להשכיר" שקצב הביצוע בהם לא עומד בהתחייבויות וכדומה. הוועדה החליטה שלא לקיים הצבעה בגין העדר תשובות לעניין תוכניות קונקרטיות לבינוי בתי דין.
  • כ-50 מיליון שקל עודפי רשויות הפיקוח - עיקר העודפים הם בגין עודפי רשות הטבע והגנים (כ-18 מיליון) עבור שיקום בתי גידול של בעלי חיים, עבור פעולות למניעת פגיעות בבתים כתוצאה משריפות, עבור שיקום בג'אסר א-זרקה במטרה למנף את התיירות בכפר ועבור מיזמי שיקום ופיתוח בים המלח ובאתרי הרשות. כ-8 מיליון שקל הם עודפי מנהל התכנון, מהתאמת מזומן לביצוע בפועל במסגרת הרפורמה בחוק התכנון שטרם בוצעו, כ-7 מיליון שקל עודפי רשות הגז הטבעי שנוצרו בין היתר בשל עיכובים בפריסת רשת חלוקת הגז הטבעי שהביאו לעיכוב בחלוקת מענקים בנידון.
  • כ-4.16 מיליארד שקל עודפי משרד השיכון - העודפים נוצרו עקב הכנסות שונות משיווק אשר נועדו לממן ביצוע עבודות פיתוח קרקע לבניה חדשה למגורים בקרב אזורים ומגזרים שונים (בין היתר כ-1.69 מיליארד עודף לקידום ופיתוח קרקע במשקים סגורים), כאשר התשלום מבוצע על-פי קצב התקדמות ולאורך מספר שנים. בנוסף נוצרו העודפים עקב התקשרויות ארוכות טווח שונות נוספות לעניין פיתוח הקרקעות והבנייה בישראל, הן לצרכי דיור והן לצרכי מבני ציבור. חלק מהעודפים משמשים למימון הסכמים ארוכי טווח עם חברות עמידר ועמיגור לעניין ניהול הדיור הציבורי ותחזוקו, וכן משמש העודף למימון רכישת דירות לדיירי הדיור הציבורי (למעלה מחצי מיליארד שקל), לאחר שישנה יתרה שטרם שולמה לחברות שמבצעות את הרכישה נוכח הימשכות הליכים.
  • כ-502 מיליון שקל עודפי משרד הבינוי והשיכון - העודפים נובעים מהעברת יתרת תקציב האשראי משנים קודמות לצורך מימון תוכנית ההלוואות לדיור מכוח החוק בנושא, ועבור מימון העמדת אשראי לצעירים יוצאי אתיופיה לשילובם המיטבי בחברה הישראלית.
  • כ-368 מיליון שקל עודפי הוצאות פיתוח של הממשלה - העודפים נובעים בעיקרם מהתקשרויות שטרם שולמו של תאגיד השידור (עודפים בכ-167 מיליון שקל) לרכש נדלן, ציוד הפקה והפקות ובוצעו בהתאם לתהליך הקמת התאגיד. חלק מההתקשרויות נוגעות למפרק רשות השידור ותקצוב לרכישת פנסיות גישור לפורשי הרשות שטרם הסתיימו או חצו שנת תקציב. בנוסף נובע חלק ניכר מהעודפים מהתקשרויות שוטפות שטרם שולמו (כ-108 מיליון שקל) בגין רכש מניות של הבנק האסייני להשקעות בתשתיות במסגרת השתתפות ישראל בארגון לפיתוח בינלאומי שבבנק העולמי.
  • כ-1.4 מיליון שקל עודפי בחירות ומימון מפלגות - העודפים נוצרו עקב התארכות לא מתוכננת של פרויקט שיפוץ ופיתוח של המרכז הלוגיסטי של ועדת הבחירות. במסגרת התוכנית מתוקצבים גם מיזמי מחשוב חוצי שנת תקציב.
מוקדם יותר אישרה הוועדה הקלות במס על תרומות ל-69 עמותות חברתיות, שעוסקות במטרות ציבוריות, שאינן מתוקצבות ישירות ע"י המדינה, זאת בהתאם לסעיף 46 לפקודת מס הכנסה. בין העמותות שאושרה להן ההטבה: מוסדות חינוך, רווחה, תרבות, בריאות, דת, סעד, ספורט, הגנת הסביבה, מדע, קליטת עלייה וגופים שעוסקים במניעת אבטלה.

תאריך:  05/09/2018   |   עודכן:  05/09/2018
+"לא נהפוך את המעונות לבית האח הגדול"
19:18 05/09/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מחלוקת בוועדה לזכויות הילד בין חלק מחברי הכנסת ונציגי ההורים למשרד המשפטים האם לאפשר בחוק שהמצלמות גם יקליטו קול מתוך המעונות  ▪  מנכ"ל המועצה לשלום הילד: "התעללות נפשית גדולה לפעמים מהתעללות פיזית; בלי הקלטת קול, לא נוכל לדעת על כך"

[צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  האיחוד האירופי / Europian Union  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  רשות השידור  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרו העברות תקציביות בכ-7.45 מיליארד שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
מירב ארד
דברי יו"ר ועדת המשנה לכ"א ולמשאב האנושי בצה"ל בדוין בנוגע לההעברת הטיפול בחיילים לקפות החולים    צה"ל מנע מהקרפ"ר להגיע לדיון
עידן יוסף
אומרת כי כאשר הליכוד קיבל מספר דומה של מושבים בכנסת זה גרם להינתקות    לפיד: אנצח את נתניהו ואהיה ראש ממשלה    גבאי: לפיד יישב עם נתניהו באותה ממשלה ואני לא. אין סרט שנתניהו יגיע ל-30 מושבים
עידן יוסף
סמוטריץ': "זהו מצע חברתי שונה מהותית ממה שמפלגות אחרות הציגו עד היום - לא קפיטליסטי ולא סוציאליסטי ובעיקר לא פופוליסטי    השר אריאל: "רואים בתוכנית כבסיס למו"מ קואליציוני עתידי"
עידן יוסף
שדולת ארץ ישראל הודיעה כי מיד עם פתיחת מושב החורף תקדם את חוק ההסדרה השני ותדרוש מהממשלה לקדם את הסדרת היישובים הצעירים    הממשלה מעכבת הסדרה תכנונית והקמת ועדת הסדרה
עידן יוסף
"זהו חוק עם משמעות כבדה, המאזן בין המדינה היהודית לדמוקרטית"    יו"ר הכנסת מותח ביקורת על עודף אסדרה ופועל להגברת פיקוח הכנסת על הממשלה
רשימות נוספות
גילה גמליאל נגד המפלגות החרדיות  /  עידן יוסף
סתיו שפיר לא תרוץ לראשות עיריית ת"א  /  איציק וולף
ועדת הכלכלה עושה סדר במכסות החלב  /  עידן יוסף
על המשילות  /  איתמר לוין
ציון 99  /  עידן יוסף
מחוקקים שטחיים  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il