X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חמאס מקווה לשחזר את הצלחת ההתנתקות [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]
מטען שהונח על גדר הגבול [צילום: דובר צה"ל]
התפרעויות קשות שמארגן החמאס:

מטענים ורימונים הושלכו על חיילי צה"ל

קצין צה"ל נפצע קל הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים - אחד מהם בן 12 החמאס: נמשיך באסטרטגיה המוצלחת שהובילה את ישראל לתוכנית ההינתקות שריפות בעוטף עזה בשל בלונים ששוגרו מהרצועה צה"ל הפציץ שתי עמדות תצפית של חמאס: "משתמש באזרחי רצועת עזה כמגן וככסות לפעולות טרור"
▪  ▪  ▪

נמשכות ההתפרעויות שמארגן החמאס לאורך גבול רצועת עזה במה שהוא מגדיר כ"צעדות השיבה". כותרת ההפגנה היום (ו', 14.9.18): "ההתנגדות היא הבחירה שלנו". ארגון חמאס הודיע: "נמשיך ונגביר את ההתנגדות שגרמה לאויב הציוני לשנות את האסטרטגיה שלו לאסטרטגיית נסיגה לפני 13 שנים" (תוכנית ההינתקות שהוביל ראש הממשלה, אריאל שרון, ע.כ)
הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים מירי חיילי צה"ל: שאדי עבד אלעזיז מחמוד עבד אלעאל - בן 12; מחמוד חליל שקורה, בן 21 מאלבריג'; האני רמזי עפאנה, בן 30. דובר צה"ל בשפה הערבית טען שיכן והנער בן ה-12 מת מיידוי אבנים ולא מירי צה"ל.
צה"ל הפציץ שתי עמדות עמדת תצפית של החמאס בתגובה לשני מטענים שהונחו לאורך הגדר, לניסיונות חדירה והשלכת רימונים ומטעני צינור על חיילים. קצין צה"ל נפצע קל מרסיסי מטען צינור. במהלך היום נמשך שיגור בלוני תבערה. הוצתו מספר שריפות בעוטף עזה. בלוני תבערה נמצאו אף בגן ילדים בקריית גת.
דובר צה"ל מסר: "כלי טיס וטנק של צה"ל תקפו שתי עמדות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה בתגובה למספר רימונים ומטענים שהושלכו לעבר לוחמי צה"ל במהלך הפרות הסדר האלימות לאורך גדר המערכת. בנוסף, קצין צה"ל נפצע באורח קל מרסיסי מטען צינור שהושלך. לקצין הוענק טיפול רפואי בנקודה. ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה. לוחמי צה"ל ימשיכו לסכל ניסיונות פגיעה באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל על-מנת להגן על גבולות מדינת ישראל ואזרחיה".
קודם לכן מסר דו"צ: "בשעות האחרונות כ-13,000 מתפרעים במספר מוקדים לאורך הגדר בעזה. מספר מפרי סדר זרקו שני רימונים לעבר רכב צבאי בצפון הרצועה לעבר הכוחות ומספר מטעני צינור לעבר הלוחמים".
"כוחות צה"ל זיהו תשעה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום הרצועה. החשודים חזרו מיד לשטח הרצועה. בעקבות התפרעויות האלימות, לוחמי צה"ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות".
"הבוקר נוטרל באופן מבוקר מטען שאותר במהלך השבוע על-ידי כוחותינו בסמוך לגדר הביטחון בדרום רצועת עזה. מדובר במטען שני שנוטרל השבוע. אין נפגעים ולא נגרם נזק. חמאס ממשיך לנסות ולפגע בתשתיות ההגנה ובכוחות הביטחון במרחב גדר הביטחון תוך שימוש באזרחי רצועת עזה כמגן וככסות לפעולות טרור".

תאריך:  14/09/2018   |   עודכן:  14/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטענים ורימונים הושלכו על חיילי צה"ל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אל
שמ   |  15/09/18 12:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דני זקן
לפי המידע שהגיע לידי "גלובס" טראמפ אישר את המתווה וגם את הסכום    בחודש האחרון קיצץ ממשל טראמפ למעלה מחצי מיליארד דולר מכספי הסיוע שהיה אמור להעביר לפלשתינים וסגר את משרדי אש"ף בוושינגטון    גורמים מדיניים בוושינגטון ובירושלים אישרו את הפרטים
הרב אליהו קאופמן
המדינות הללו - מדינות מושחתות ו/או קיקיוניות וחסרות משמעות רק מצביעות על "הישגי" משרד החוץ הישראלי, ועוד בעידן ליברמן ונתניהו
אסתר שניאורסון גרי
החלטות ועידת דרבן למשל היו למסתכל מהצד כמו קרקס כל כך הזוי, כל כך אבסורד, עד כי חלק מן המשתתפות בוועידה דחו את מסקנותיה על הסף והסתלקו ממנה לאות מחאה
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ הודיע על סגירת משרדי אש"ף בוושינגטון כעונש על סירובם לחזור למו"מ עם ישראל ופנייתם לבית הדין הבינלאומי בהאג. הרש"פ ומדינות ערב מגלות חולשה והנשיא האמריקני שועט קדימה לישום בפועל של "עסקת המאה"
ד"ר רבקה שפק ליסק
מדובר בכיבוש ערבי של כ-400 שנים בלבד    הכיבוש לא הביא להתנחלות ערבית-מוסלמית בארץ    רוב אוכלוסיית הארץ מהמאה ה-4 עד המאה ה-14 הייתה נוצרית לא ערבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il