X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חגיגה זמנית? "טבע" בוול סטריט [צילום: ריצ'ארד דרו/AP]
זינוק במסחר במניית החברה
הראש של "טבע" כואב פחות
מינהל המזון והתרופות בארה"ב אישר לשווק את התרופה החדשה נגד מיגרנות של חברת "טבע" כאב הראש עדיין לא חלף: בחודש הבא יוכרע גורלה של התרופה החדשה נגד מיגרנות שפיתחה חברת "איליי לילי" מי שישלוט בשוק התרופות בתחום, צפוי להגיע בשנת 2022 למכירות שנתיות של 500 מיליון דולרים

מניית חברת התרופות הישראלית-אמריקנית, "טבע", זינקה בשישה אחוזים בסוף השבוע במסחר בבורסה לניירות ערך בניו-יורק, לאחר שמינהל המזון והתרופות בארה"ב אישר לשווק את התרופה נגד מיגרנות, ה-Ajovy.
חברת "טבע" תולה תקוות רבות בכך שהתרופה החדשה תאפשר לה לצאת מהמשבר החריף אליו נקלעה בעקבות חוב בגובה 40 מיליארד דולרים. בשל החוב, הודיעה החברה בשנה האחרונה על תוכנית התייעלות במסגרתה צומצם מספר עובדיה ברחבי העולם ב-14 אלף עובדים, כרבע ממצבת כוח האדם.
למרות האישור לתרופה החדשה, ל"טבע" עדיין אין סיבה לחגיגה. בחודש הבא צפוי מינהל המזון והתרופות בארה"ב להחליט האם הוא מאשר לשיווק את התרופה החדשה נגד מיגרנות שפיתחה חברת "איליי לילי".
"טבע" לא חסכה מאמץ בניסיון למנוע מ"אילי ליילי" את שיווק התרופה. בין השאר פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו מניעה לשיווק וייצור שלה, בטענה כי מדובר בהפרת פטנטים שלה.
לפי הערכות, כ-36 מיליון אמריקנים סובלים ממיגרנות (כאבי ראש חזקים). מי שישלוט בשוק התרופות בתחום, צפוי להגיע בשנת 2022 למכירות שנתיות של 500 מיליון דולרים.

תאריך:  15/09/2018   |   עודכן:  15/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
אישה טוענת כי כשהיה תלמיד תיכון, מייקל קוואנו אחז בה ביד אחת בחלק גופה התחתון כשבידו השנייה סתם את פיה, וניסה לכפות את עצמו עליה. במקביל, חברו הגביר את המוזיקה כדי שלא ניתן יהיה לשמוע את צעקותיה המבוהלות
עומר כרמון
פרופ' חוזה בסלגה קיבל עשרות מיליוני דולרים מחברות תרופות, ביניהן השוויצרית "רוש", ולא דיווח על כך במאמריו שהתפרסמו בכתבי עת רפואיים    היה שותף בפיתוחן של מספר תרופות: "ארביטוקס", "פרטוזומאב", "הרצפטין" ו"לפטיניב"
עומר כרמון
שלדון אדלסון, התורם הגדול ביותר לקמפיין של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יכול להיות מרוצה מעמדותיו של טראמפ בנושא הפלשתיני, אך מלחמת הסחר בה פתח טראמפ מול סין, גורמת לעצבנות רבה בקרב משקיעיו בבורסת הונג קונג
עומר כרמון
דיווח: המיליארדר היהודי וראש עיריית ניו-יורק לשעבר יתמודד מטעם המפלגה הדמוקרטית    הוא בן 76 ובבעלותו חברת החדשות והמידע הפיננסי השנייה בגודלה בעולם    יחסו לישראל חם ואוהב
עומר כרמון
קצין צה"ל נפצע קל    הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים - אחד מהם בן 12    החמאס: נמשיך באסטרטגיה המוצלחת שהובילה את ישראל לתוכנית ההינתקות    שריפות בעוטף עזה בשל בלונים ששוגרו מהרצועה    צה"ל הפציץ שתי עמדות תצפית של חמאס: "משתמש באזרחי רצועת עזה כמגן וככסות לפעולות טרור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il