X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"שתי מחנות". שר החוץ הסורי וליד אלמועלם [צילום: אלכסנדר זמליאנצ'נקו/AP]
סוריה מאיימת על ישראל: נכבוש את רמת הגולן
משטר אסד מתמלא תעוזה בעקבות הגיבוי הרוסי שר החוץ הסורי: "העולם מתחלק כיום לשתי מחנות. האחד בראשות רוסיה - מעודד שלום, קיום הסכמים בינ"ל ומתינות. ואילו השני בראשות ארה"ב - מעודד אלימות, טרור, קולוניאליזם ואי קיום הסכמים"

ימים אחדים לאחר שהתבשר כי משטרו יקבל ממוסקבה טילי נ"מ מתקדמים מסוג S-300, שר החוץ הסורי וליד אלמועלם, מכריז בנאום בעצרת האו"ם כי כשם שצבאו הצליח לכבוש מחדש את רמת הגולן הסורית, כך בכוונתו לכבוש בכוח את רמת הגולן המחוזקת כיום בידי ישראל.
"ישראל ממשיכה לכבוש חלק נכבד מרמת הגולן והאנשים שם סובלים מדיכוי אלים", אמר מועלם. "כפי ששחררנו את דרום סוריה, כך נשחרר את רמת הגולן עד לקווי הארבעה ביוני 1967".
שר החוץ הסורי גינה את התקיפות שמבצעת ישראל בשטח סוריה, הסיוע שהעניקה "לארגוני טרור" שפעלו ברמת הגולן הסורית, את העברת "חוק הלאום" בישראל ואת החלטת ארה"ב להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים וביטול הסיוע לאונר"א.
אלמועלם טען בנאומו כי העולם מתחלק כיום לשתי מחנות: האחד, בראשות רוסיה - מעודד שלום, קיום הסכמים בינ"ל ומתינות. ואילו השני - בראשות ארה"ב, מעודד אלימות, טרור, קולוניאליזם ואי קיום הסכמים. לדבריו, הטרוריסטים שלפני חודשיים רצחו מאות דרוזים וחטפו עשרות בעיר סווידא בהר הדרוזים, לא רחוק מגבול ישראל, מקבלים סיוע והגנה מכוחות ארה"ב הנמצאים בסמוך באזור א-טאנף. "ארה"ב שחררה טרוריסטים מכלא גואנטנמו ושלחה אותם לסוריה", הוא אמר. "ארה"ב וטורקיה ממשיכות לכבוש שטח סורי ואנו מתייחסים אליהם ככובשים ונפעל נגדם בהתאם".
שר החוץ הסורי הדגיש כי ארצו השמידה את כל מאגרי הנשק הכימי שלה והיא מתנגדת לכל שימוש בנשק זה. לדבריו, השימוש שיוחס לצבאו בנשק זה הוא הונאה של המודיעין הבריטי בשיתוף פעולה עם ארגון טרור המסונף לאל-קאעידה.
אלמועלם טען בנוסף כי דלתות סוריה פתוחות לרווחה לשובם של הפליטים שנמלטו בשבע שנות מלחמת האזרחים, אך מי שמונע את חזרתם הם כמה ממדינות המערב שמפיצות בקרבם בהלה כדי לעשות שימוש בסוגיית הפליטים לצורך השגת מטרות מדיניות - החלפת השלטון בסוריה.

תאריך:  29/09/2018   |   עודכן:  29/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוריה מאיימת על ישראל: נכבוש את רמת הגולן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עומר כרמון
מנחה הקורס ומחבר המילון הראשון העברי-אינדונזי אומר ל-News1: "שאלתי את עצמי כיצד יכול להיות שהאומה היהודית קשורה תמיד לסטיגמה שלילית ולדימוי ירוד"
ד"ר חיים משגב
השחקן גברי בנאי מדליק מדורות שמסכנות את הישוב היהודי    הוא יוצא נגד מי שמתגורר מעבר ל"קו הירוק" בשטחים שנכבדו ב-1967, אך הוא מסכן גם את מי שמתגורר ביפו בבתים ובשטחים שנכבשו ב-1948 בהם התגוררו ערבים שברחו    בנאי מתנהל בצביעות כמו רבים מחבריו בשמאל
עידן יוסף
ישראל מודה כי היא תקפה בסוריה, אך אומרת כי הירי שביצעו הסורים היה חסר הבחנה, פגע במטוס שכלל לא היה במרחב הלחימה, ובוצע בהפרש זמן מהתקיפה    מטילה אחריות גם על אירן וחיזבאללה
עידן יוסף
משרד ההגנה הרוסי הודיע שמערכות הנ"מ הסוריות, שהופעלו בעקבות התקיפה הישראלית בלטקיה, הפילו את מטוס התובלה אתמול מול חופי סוריה    שרידי המטוס אותרו כ-30 ק"מ מהחוף ונאספו חפציהם של 15 החיילים שנהרגו    שר ההגנה שויקו לליברמן: ישראל אשמה בהפלת המטוס, שומרים את הזכות לנקוט צעדים נוספים
עידן יוסף
על-פי סוכנות הידיעות הרשמית במדינה, כוחות ההגנה האווירית בצבא אסד בלמו מתקפה שביצע חיל-האוויר הישראלי הערב סמוך לנמל התעופה    בירושלים לא מגיבים על הדיווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il