X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הבית היהודי תקף את התנהלותו של שר הביטחון בנוגע לאירועים בעזה "ליברמן השאיר את ביטחון תושבי הדרום לשיקול דעתו של חמאס" הודיע כי יעלה את הנושא בישיבת הקבינט הקרובה, והדגיש: "הסכמי ליברמן - חמאס קרסו" ישראל ביתנו בתגובה: עדיף שבנט יתמקד בכשלונותיו במערכת החינוך"
▪  ▪  ▪
בנט. התכתשויות בקבינט [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

חבר הקבינט והשר נפתלי בנט תקף (יום א', 30.9.18) את מדיניותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן בנוגעת למתיחות ברצועת עזה. לדבריו, "הוא השאיר את ביטחון תושבי הדרום לשיקול דעתו של חמאס. הגיעה העת לומר את האמת: הסכמי ליברמן - חמאס קרסו". הוא הוסיף כי יעלה את הנושא לדיון בישיבת הקבינט הקרובה.
"בימים האחרונים אנו עדים לתוצאות המסוכנות שהביאה מדיניות ההבלגה והחולשה של שר הביטחון מול רצועת עזה - יותר הבלגה, יותר טרור", מסר בנט. "כך לא מנהלים מדיניות ביטחון, כך נראית מדיניות שהיא כישלון. כבר בתחילת האירועים הצגתי תוכנית סדורה להתמודדות עם רצועת עזה המבוססת על עיקרון ברור: הבלגה תוביל להסלמה - והיא הובילה. מצביעי הימין הלאומי מצפים לראות יד קשה ואפס סובלנות כלפי טרור פלשתיני מסוכן".
ליברמן מסר בתגובה, באמצעות דוברות מפלגת ישראל ביתנו: "ביום שישי האחרון נהרגו שבעה מתפרעים פלשתינים, מעל 500 נפצעו ואף ישראלי לא נשרט, כתוצאה ממדיניות נחושה ועוצמתית שהוכיחה את עצמה. המתקפות החוזרות ונשנות של שר החינוך על שר הביטחון מצביעות כנראה על ההיסטריה, ועל הקנאה שבהן הוא שרוי. עדיף שיתמקד בכשלונותיו במערכת החינוך ולא יפריע לדברים שמחייבים ניסיון, אחריות ושיקול דעת. השר בנט הוא שותף מלא להחלטות הקבינט וגם כשכבר טרח להופיע לדיונים בנושא עזה, לא זכור שאי פעם הביע התנגדות למדיניות הקבינט.
היה זה סוף שבוע של הפרות סדר בגבול רצועת עזה, בהן נהרגו שבעה פלשתינים. כ-20,000 מתפרעים השתתפו בהפרות הסדר שהוביל חמאס אמש לאורך גדר המערכת. לדברי צה"ל, המתפרעים חיבלו בתשתיות הביטחון, ניסו לפרוץ את גדר המערכת במספר מוקדים והשליכו יותר מ-100 מטענים מאולתרים ורימוני נפץ לעבר הלוחמים והגדר.
"חמאס ממשיך בפעולות הטרור לאורך רצועת עזה, תוך שימוש ציני בתושבי הרצועה וסיכון ילדים הנשלחים לגדר, ככסות לפעילויות טרור. חמאס אחראי להכוונת הפרות הסדר האלימות ולתוצאותיהן. צה"ל ערוך לפעול למול אירועים דומים ונסיונות לבצע פעילות טרור יתקלו בתגובה קשה", נמסר מדובר צה"ל.

תאריך:  30/09/2018   |   עודכן:  30/09/2018
+נתניהו עם סגן נשיא אינדונזיה
20:30 30/09/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

אינדונזיה היא המדינה המוסלמית המאוכלסת בעולם  ▪  לאחר חתימת הסכם אוסלו חלה התחממות בקשרים בין שתי המדינות וראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל, אף ביקר בג'קרטה. אולם החל משנת 1997, כשהמו"מ בין ישראל לרשות הפלשתינית נקלע למבוי סתום, שוב התקררו הקשרים

פגישה חשאית שהתפרסמה. נתניהו וקאלה
+חברי כנסת במתקפת הסברה בעולם נגד ישראל
19:50 30/09/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ח"כ ג'מאל זחאלקה נפגש עם הסנאטור האמריקני ברני סנדרס: "חוק הלאום גזעני"  ▪  דרום אפריקה על חוק הלאום: "אפרטהייד"  ▪  ח"כ יוסף ג'בארין: "אחרי שנתניהו טען באו"ם שישראל מבטיחה שוויון לכל אזרחיה, אנחנו מצדיעים לממשלת דרום אפריקה על שחשפה את האמת"

ללחוץ על ישראל. זחאלקה, סנדרס וג'בארין
+כביש 35 נסגר עקב בלון תבערה
11:33 30/09/18  |  עידן יוסף

חבלני משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר לכביש 35 סמוך לצומת גבעתי בעקבות בלון תבערה, על אודותיו דווח למוקד 100 במשטרה. כביש 35 נסגר זמנית עד סיום עבודתו המקצועית של החבלן בקטע בין צומת נגבה ועד צומת גבעתי.

+נאומים לחוד ומציאות לחוד
10:10 30/09/18  |  פרופ' צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה

פוטין לא יעשה שום חשבון לאף אחד אלא רק עבורו ועבור רוסיה. אנחנו לא במשוואה הזו כי אנו מזוהים עם המערב, ובצדק

פוטין. בז למערב [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]
+שני זרזירים ועורב אחד
09:30 30/09/18  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

ה"דוקטור" מכחיש השואה, הארכי מחבל הזה שתכנן את הטבח במעלות, שארגן את המימון לטבח במינכן, שהיה יד ימינו של הרוצח ערפאת ומי שקורא ככרות על שם רוצחים ערבים ומממן את פעילותם ומשפחותיהם ביד רחבה - הוא "החבר" של העבריין אולמרט והוא זה אותו אולמרט "מכבד מאד"? תצלינה אזני השומע

עבאס. מנהיג הרוצחים [צילום: פלאש 90]
+חייל נפצע קל במהלך התפרעות פלשתינים בגוש-עציון
08:28 30/09/18  |  

חייל נפצע קל במהלך פעילות בכפר נחלין שבגוש-עציון. במקום התפתחה הפרת סדר במהלכה פלשתינים תקפו את הלוחמים ויידו אבנים לעברם. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

+ראש הממשלה - שעת רצון
08:14 30/09/18  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה

מאחר שטראמפ איננו יהודי, ורק היהודים אומרים שאדמה היא דבר לא חשוב שלא ראוי להילחם עליו, ורק יהודים מכנים חלקים מרכזיים במולדתם "שטחים כבושים" או "גדה מערבית", יהודים שעל פניו מכנים עצמם נורמלים, אז מזלנו שהנשיא האמריקני, הוא גוי גמור

נתניהו וטרמפ. ידידות גדולה [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט נגד ליברמן: "כך נראית מדיניות שהיא כישלון"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איש לא יקח מליברמן תואר השקרן
ריגול נגדי  |  30/09/18 09:15
2
סיקריקים אמרנו......
דוברין  |  30/09/18 10:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אסתר שניאורסון גרי
מאחר שטראמפ איננו יהודי, ורק היהודים אומרים שאדמה היא דבר לא חשוב שלא ראוי להילחם עליו, ורק יהודים מכנים חלקים מרכזיים במולדתם "שטחים כבושים" או "גדה מערבית", יהודים שעל פניו מכנים עצמם נורמלים, אז מזלנו שהנשיא האמריקני, הוא גוי גמור
עומר כרמון
משטר אסד מתמלא תעוזה בעקבות הגיבוי הרוסי    שר החוץ הסורי: "העולם מתחלק כיום לשתי מחנות. האחד בראשות רוסיה - מעודד שלום, קיום הסכמים בינ"ל ומתינות. ואילו השני בראשות ארה"ב - מעודד אלימות, טרור, קולוניאליזם ואי קיום הסכמים"
עומר כרמון
"ישראל צריכה להיות הכוח הדומיננטי מבחינה ביטחונית, עם הסכם שלום או בלעדיו. זה התנאי שלי. אנשים שואלים: האם ניתן להגדיר את זה כמדינה פלשתינית. אני לא יודע. תחליטו אתם"    "אעיין בתוכנית השלום האמריקנית ברצינות ובראש פתוח"
עומר כרמון
בתגובה לנאום נתניהו באו"ם, רוסיה מרחיבה את רשת ההגנה שלה גם לביירות    שר החוץ הרוסי: "התחלנו בהעברת הטילים למשטר אסד. מזהירים את ישראל לא להפר את המרחב האווירי של לבנון"    "אירן היא בעלת בריתנו ואינה תומכת בטרור"
עומר כרמון
מנהיג החמאס יחיא סנוואר הגיע לגדר הגבול עם ישראל כדי לתמוך במתפרעים    צה"ל: כלי טיס תקפו בתגובה לרימונים ומטענים שהושלכו לעבר הכוחות
רשימות נוספות
אבו מאזן ברך שאהידים וזכה לתשואות  /  איציק וולף
הנשיא לא יתעקש על שתי מדינות  /  עידן יוסף
טראמפ: מצדד בפתרון שתי המדינות  /  עידן יוסף
"זריקת היהודים לים"   /  שאול מנשה
שתי מדינות - לא להבהל  /  אלכס נחומסון
נשיא בדורינו  /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il