X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר ארדן: "אני קורא למדינות אירופה לאמץ את הקו התקיף שנוקטת גרמניה נגד ה-BDS שרואה בה תנועה אנטישמית שיש לפעול נגדה" גרמניה מתכוונת להציב נציג לענייני ביטחון פנים קבוע בישראל
▪  ▪  ▪
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן עם שר הפנים הגרמני, הורסט סיהופר [צילום: חורחה נובומינסקי]

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נפגש (יום ה', 4.10.18) עם שר הפנים הגרמני, הורסט סיהופר (Horst Seehofer). השרים דנו במאבק המשותף בטרור היחידים, ההסתה ברשת וה BDS וחתמו על מזכר הבנות להרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות במאבק נגד הפשיעה הבינלאומית, פשיעת סייבר, המאבק בטרור ובהסתה וההגנה על ילדים ברשת.
השר ארדן ציין את ההחלטות הרבות שהתקבלו בערים גרמניות (כולל בברלין, מינכן ופרנקפורט) נגד ה-BDS, והחלטתם של בנקים גרמנים לסגור חשבונות של ארגוני דה-לגיטימציה לישראל. השר ארדן ביקש ממקבילו לקדם צעדים ברמה הפדרלית למנוע כל מימון ממשלתי לגורמי BDS, ולעודד את מגמת סגירת חשבונות הבנק של ארגוני החרם מצד הבנקים הגרמניים. שר הפנים הגרמני ציין כי גרמניה תנקוט צעדים ממשיים נגד ה-BDS.
השר ארדן אמר במפגש המשותף כי: "גרמניה השכילה להבין את מה שבאירופה עוד לא הבינו: ה-BDS היא תנועה אנטישמית שחותרת תחת עצם הלגיטימציה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי. אני קורא למדינות נוספות ביבשת לאמץ את אותו קו תקיף שנוקטת גרמניה נגד ה-BDS שרואה בתופעה ביטוי לאנטישמיות שיש לפעול נגדה".
השרים דנו בהמשך שיתוף הפעולה בפיתוח טכנולוגיות ללוחמה בטרור, דוגמת אמצעים להתמודדות עם איום הרחפנים ופיתוח רובוט פורץ דרך להתמודדות עם אירועי טרור בלתי קונבנציונלי - הרובוט היחידי מסוגו בעולם, שהוצג בכנס שרי ביטחון הפנים הבינלאומי נגד הטרור שכינס השר ארדן השנה לראשונה בירושלים.
השר ארדן תיאר לשר הפנים הגרמני את מרכזיותה של ההסתה מצד גורמים איסלאמיים קיצוניים ומצד הרשות הפלשתטינית בגל הטרור האחרון. השר ארדן ציין את החקיקה בגרמניה המחייבת את הרשתות החברתיות בהסרת תכנים מסיתים וכן ציין בפניו את פעילותו לקידום חקיקה דומה בישראל. השר ארדן הדגיש שהמדינות הדמוקרטיות בעולם חייבות לפעול יחד כדי לקבוע את האיזון הנכון בין חופש הביטוי ברשת לבין הצורך להילחם בהסתה וטרור.
שר הפנים הגרמני סיהופר אמר לשר ארדן בפגישה כי: "ישראל וארה"ב הם שתי השותפות הכי חשובות לנו. אני נפעם מהדרך שבה אתם מתגברים על האתגרים הביטחוניים הקשים ביותר. זכותה של ישראל להתקיים היא חלק מסיבת הקיום של גרמניה ולכן אנחנו ננקוט צעדים ממשיים כדי להאבק ב BDS".
השר סיהופר הודיע לשר ארדן כי גרמניה מתכוונת להציב נציג לענייני ביטחון פנים קבוע בישראל על-מנת להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות. השר ארדן בירך על היוזמה.
גרמניה פועלת נגד ה-BDS
בשנתיים האחרונות נקטה גרמניה במספר צעדים נגד ה BDS כגון ביטול שידורים מתוכננים של הופעות הזמר ופעיל ה BDS רוג'ר ווטרס, חקיקת חוקים לאי שיתוף פעולה של הממשל עם ארגוני BDS וארגונים אנטי ישראלים, ביטול הפגנות, מיצגים ואירועים של גורמי BDS בשטחם של מוסדות ציבוריים.
כמו-כן, הפרלמנט הגרמני העביר החלטה לפיה גרמניה לא רואה בעין יפה פגיעה בקיומם של חיים יהודים בגרמניה או הטלת ספק בזכות הקיום של מדינת ישראל. לפי ההחלטה, נכללות גם הצהרות אנטישמיות המוצגות כביקורת על מדיניותה של מדינת ישראל אך בפועל הם ביטוי לשנאת העם היהודי ודתו. כחלק מהצעת ההחלטה אישר הבונדסטאג את מינויו של ממונה למאבק באנטישמיות אשר יהיה אמון על המאבק באנטישמיות במדינה ועל הקשר עם הארגונים היהודים בגרמניה, תחת שר הפנים הגרמני.
באפריל 2018 הודיע אווה בקר, סגן ראש עיריית פרנקפורט, כי בכוונת עיריית פרנקפורט לעבוד רק עם בנקים להם אין קשרים עסקיים עם ארגוני BDS אנטישמיים ועוד.

תאריך:  04/10/2018   |   עודכן:  04/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר הפנים הגרמני: "ננקוט צעדים ממשיים נגד ה-BDS"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביל גייטס יורד למקום השני, לראשונה אחרי 24 שנים    במקומות הבאים: וורן באפט, מארק צוקרברג, לארי אליסון, לארי פייג', צ'רלס ודייוויד קוך, סרגיי ברין ומייקל בלומברג
מחלקה ראשונה
איזנקוט קיים הערכת מצב בהשתתפות בכירי צה"ל והשב"כ שבסופה הוחלט על תגבור כוחות נרחב בימים הקרובים בפיקוד דרום
איתמר לוין
מלכה טען בחקירתו במח"ש: אפרים ברכה אסר עלי לחקור חשד לפיו חצרו של פינטו קיבלה סכומים משמעותיים מארגון פשיעה שהלבין הון    אומר בעדותו: צר לי, אך זו האמת
מירב ארד
קנצלר גרמניה אנגלה מרקל פתחה את היום השני לביקורה בישראל בסיור במוזאון "יד ושם"    קיבלה תואר ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה    צפויה לסעוד עם הנשיא ריבלין ולהיפגש ביחידות עם נתניהו
איתמר לוין
הבולשת ראיינה ארבעה בני אדם שלטענת בלייסי-פורד נכחו במסיבה בה ניסה קוואנו לאנוס אותה - אך כולם אמרו שאינם זוכרים מסיבה כזאת    דבורה רמירז - היחידה שרואינה בנוגע לטענותיה לאונס באוניברסיטת ייל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il