X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קים יחזקאל ז"ל
זיו חג'בי ז"ל
כוחות גדולים במקום האירוע [צילום: פלאש 90]
אזור התעשייה ברקן [צילום: דוברות זק״א]
לראשונה - מחבל כפת וירה

קים יחזקאל וזיו חג'בי הוצאו להורג

המחבל: צעיר פלשתיני שעובד במקום ופוטר מעבודתו אישה נוספת פצועה בינוני נתניהו: פיגוע טרור קשה שר הביטחון: עניין של זמן עד שנשים עליו את היד הנשיא ריבלין: זו הייתה התקפה על האפשרות של ישראלים ופלשתינים להתקיים יחד
▪  ▪  ▪
כוחות הצלה באזור התעשייה ברקן

הותר לפרסום שמות הנרצחים בפיגוע בברקן: קים לבנגרונד יחזקאל, בת 28, אם לפעוט בן שנתיים מראש העין וזיו חג'בי, בן 35 ואב לשלושה מראשל"צ. קים התחילה לעבוד במפעל לפני שנה, כמזכירת סמנכ"ל החברה. חג'בי שימש רואה חשבון במפעל. בפיגוע נפצעה אישה נוספת באורח בינוני. כוחות צה"ל פועלים בכפר שוויכה שממנו יצא המחבל, פלשתיני כבן 23. למחבל היה אישור עבודה בתוקף והוא פוטר לפני שבועיים מהמפעל. במרדף אחרי המחבל משתתפים לוחמים מיחידות מיוחדות.
הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט הגיע בצהריים למפעל שבו התרחש פיגוע הירי. רא"ל איזנקוט קיים הערכת מצב עם המפקדים, ולאחריה הוחלט על תגבור כוחות בגזרה.
נתניהו: פיגוע טרור מאוד קשה
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה לפיגוע הרצחני בברקן ואמר כי "מדובר בפיגוע טרור מאוד קשה שבו נרצחו שני ישראלים באכזריות רבה וגם נפצעה אזרחית שלישית. כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחרי הרוצח הנתעב. אני בטוח שהם יתפסו אותו ואני בטוח שגם נמצה עמו את הדין ובהקדם. אני רוצה לשלוח בשמי ובשם הממשלה תנחומים לשני הנרצחים ותקוותנו להחלמה מהירה של הפצועה".
שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "צה"ל וכוחות הביטחון מנהלים מצוד נרחב אחר המחבל בן הבליעל שביצע את הפיגוע הקשה בברקן. זה רק עניין של זמן עד שנשים עליו את היד".
נשיא המדינה, ראובן ריבלין התייחס לפיגוע הבוקר ואמר: "אני מזועזע וחש צער רב מהפיגוע הנורא שהתרחש הבוקר באזור התעשיה ברקן. ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מתפללים לשלום הפצועה. זו לא הייתה רק התקפה על אנשים חפים מפשע החיים את חיי-היומיום שלהם, זו הייתה גם התקפה על האפשרות של ישראלים ופלשתינים להתקיים יחד, בדרכי שלום. אני קורא להנהגה הפלשתינית לגנות את הפיגוע הנפשע הזה ולפעול גם בכוחותיהם ללכידת המחבל והמסייעים לו. תחזקנה ידיהם של אנשי הרפואה אשר הגישו סיוע מהיר ומציל חיים במקום ושל כוחות צה"ל וכוחות הביטחון הדולקים אחר המחבל ומסייעיו. לא נשקוט עד אשר נמצה את הדין עם כל אחד ואחד מהם."
שר הכלכלה והתעשיה אלי כהן: "״הפיגוע הנפשע לא ירתיע אותנו מלהמשיך לבנות ביהודה ושומרון ולפתח את הכלכלה והתעשיה בה. המפעלים שהוקמו בסיוע רב של משרד הכלכלה, פועלים לטובת כלל האוכלוסייה ביו"ש, כולל התושבים היהודים וגם הפלשתינים, המתפרנסים בכבוד. על-רקע הפיגוע הנחתי להאיץ את פיתוח והרחבת אזור התעשיה שנמצא בתפוסה מלאה בימים אלו. מול הטרור נלחם ביד קשה, לא ניתן לגדוע את הדו-קיום האמיתי".
ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, הכיר אישית את קים יחזקאל ז"ל, משום שבילדותה התגוררה עם משפחתה בשכנות אליו בקרני שומרון. "ליבנו כואב את כאבה הבלתי נתפס של משפחתה המדהימה של קים על מותה ברצח של המחבל המתועב. אנו מחזקים ומאמצים לליבנו את המשפחה ומחזקים את כוחות צה"ל במרדפם לאיתורו וחיסולו של המחבל", כתב בדף הפייסבוק שלו.
מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר: "אנחנו עדים להמשך ההסלמה ללא כל שינוי משמעותי במדיניות ההרתעה הישראלית. רק הרס בתי מחבלים גירוש משפחות, פגיעה בתנאי המאסר ופעולות כנגד המחבלים ותומכי הטרור ישיבו את ההרתעה. דומה כי מדיניותנו של שר הביטחון מקבלת את הטרור כגזרת גורל וזוהי שגיאה שיש לה השלכות מרחיקות לכת".
עו"ד בן גביר מראשי עוצמה יהודית: "הגיע הזמן שגם ברמי לוי בגוש-עציון וגם במפעלים בברקן יעשו בדק בית יותר רציני את מי מכניסים לעבודה. לא צריך לפסול אדם בגלל שהוא ערבי, אבל כן צריך לפסול אדם כי הוא שונא את ישראל ולא נאמן למדינה. בעלי המפעילים וראשי המועצות חייביים לנהל מעקב יותר רציני ולדרוש נאמנות למדינת ישראל".

תאריך:  07/10/2018   |   עודכן:  07/10/2018
+חשד: המחבל ביקש לקחת בני ערובה
19:43 07/10/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

כפיתת ידיה של קים יחזקאל ז"ל לפני שנורתה למוות מעלים חשד שבכוונת המחבל אשרף נעלווה היה להוציא אל הפועל פיגוע מיקוח  ▪  כוחות הביטחון עדיין מנהלים מצוד אחריו  ▪  קים יחזקאל vuctv knbuju,; הלווית זיו חג'בי - מחר ב-14:00

קים יחזקאל ז"ל. נכפתה ונורתה
זיו חג'בי ז"ל. נורה במשרדו
+טראמפ: פיל "לבן" בחנות חרסינה שחורה
13:18 07/10/18  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

בהשוואה ל"אפיריון הזהב" בו הגיע אובמה לנשיאות ובו נישא שתי קדנציות תמימות ללא סיבה של ממש וללא הישג ראוי לציון, למעט היותו הנשיא האפרו-אמריקני הראשון  ▪  טראמפ חי בהוריקן פוליטי מטופש, מעשה ידי יריביו מהמפלגה הדמוקרטית, שחוזרים ומוכיחים שהחוק תקף עבורם, רק כאשר ובתנאי שהוא משרת את מטרותיהם

טראמפ. דרך אישית [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]
+מכתב מאזרחית ישראלית ליחיא סינוואר
10:28 07/10/18  |  ד"ר רבקה שפס-ליסק   |   לרשימה המלאה

למרות שישראל איננה אחראית להעדר הסדרה בחרת לשרוף את שדותינו ולאחרונה גם לשלוח בלונים עם מטעני נפץ המסוגלים להרוג בנו כדי שנעזור לך להציל את החמאס מהמשבר החמור בו הוא נמצא

יחיה סינוואר [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קים יחזקאל וזיו חג'בי הוצאו להורג
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
''נבליג. לא ננקום. נקמה תועבה.
קורןנאוה טבריה  |  7/10/18 17:03
2
פטפטני הצמרת לא סותמים ת'פה.
נתין מדמנת ישראל  |  7/10/18 17:10
3
ביבי וליברמן צמד שמאלנים.
יהודי אחד   |  7/10/18 18:05
4
עברית!!!
סתם אחד  |  7/10/18 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
פרנצ'סקה בורי, שראיון שערכה עם מנהיג חמאס ברצועת עזה הוצג בעיתון ידיעות אחרונות כראשון לתקשורת הישראלית: "שאלתי את יחיא סנוואר: מדוע החלטת להתראיין לראשונה לתקשורת מערבית. בידיעות אחרונות הוצגה השאלה: מדוע החלטת להתראיין לראשונה לעיתון ישראלי"
עומר כרמון
בכירת המחנה הציוני מותחת ביקורת על העברת הכספים לחמאס כדי שיוכל לשלם משכורות לאנשיו: "ביבי לא חזק מול חמאס"    יו"ר מרצ תומכת בהסדרה עם חמאס: "את המשמעות של מלחמה אנחנו כבר מכירים. את זה צריך למנוע"
עומר כרמון
עיתון לבנוני: כדי לגרום לחמאס לוותר על תוכניתו ההתקפית, הסכימה ישראל שקטר תשלם את משכורות אנשי החמאס ותרכוש דלק עבור תחנת הכוח ברצועה    ישראל הסכימה בנוסף להעניק אישורי כניסה לרשות ל-5,000 תושבי עזה
עומר כרמון
שלושה מתפרעים פלשתינים נהרגו    צה"ל תגבר את כוחותיו בעוטף עזה והוצבו סוללות כיפת ברזל    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון: הזהיר את תושביו מפני אפשרות להסלמה ביטחונית
מנחם רהט
קולות בשמאל המשיחי מציעים את עסקת המאה לנתניהו: איתרוגו נוסח שרון תמורת הקמת מדינת-פלשתין-יודן-ריין
רשימות נוספות
עיריית י-ם תסגור מוסדות אונרא  /  איציק וולף
צה"ל מתגבר כוחות בדרום  /  מחלקה ראשונה
ליברמן: נחשוף מתקנים נוספים באירן ובביירות  /  איציק וולף
מלכוד עצמי  /  יוני בן מנחם
יהודים מנותקים בארץ ובעולם  /  אסתר שניאורסון גרי
אייקון פלשתיני או בלון תקשורתי?  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il