X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון הודיע כי ממחר יפתח בשביתה ללא הגבלת זמן ״הנהלת האוניברסיטה הוליכה את 2500 עובדי הסגל הזוטר שולל במשך שנה וחצי, וסירבה בעקשנות להביא לשיפור בתנאי העסקתם הירודים"
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]

ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון הכריז (מוצ"ש, 13.10.18) כי החל ביום א׳, ועד להודעה חדשה, ייצאו 2,500 עובדי הסגל הזוטר במוסד, המהווים 75% מכלל הסגל האקדמי בו, לשביתה במחאה על מה שהגדירו תנאי העסקתם ועל סירובה המתמשך של ההנהלה להציע שיפורים של ממש.
במרכז המאבק עומדת הדרישה לעגן ביטחון תעסוקתי לעובדים, ולהביא בין השאר לכך שיזכו להתראה מוקדמת באשר להמשך העסקתם בשנת הלימודים הבאה, למתן שכר הוגן לתלמידי התואר השני, להשוואת תנאיהם של מסטרנטים ודוקטורנטים באוניברסיטה למקביליהם באוניברסיטאות אחרות, להתאמה בין היקפי המשרה לשעות העבודה בפועל, ולשמירה על הזכות לימי מחלה ואבל.
יו״ר הסגל הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון, עמית שמרת, מסר כי ״השביתה שאנו יוצאים אליה מחר היא לא על צ׳ופרים או מותרות, אלא על ביטחון תעסוקתי ושכר הוגן. איפה נשמע הדבר שעובד במוסד אקדמי המבקש להיות בחזית המחשבה החופשית והנאורות, לא יזכה לימי מחלה ואבל, או יפוטר ללא הליך שימוע הוגן? זה לא רק שערורייתי אלא בלתי חוקי. אנו ערים למשמעות השביתה עבור אלפי הסטודנטים, אך נשבות ככל שיידרש בדיוק כדי שנוכל להבטיח שייהנו מהוראה איכותית ומרצים שמתפרנסים בכבוד״.
תגובת הנהלת האוניברסיטה תפורסם כשתגיע.

שנת המולטיברסיטה של אוניברסיטת חיפה

בתוך כך, הודיעה אוניברסיטת חיפה, שכפי שהתחייבה במהלך השנה החולפת, תחל את שנת הלימודים החדשה כשעובדי הניקיון מועסקים באופן ישיר על-ידי האוניברסיטה.
פתיחת שנת הלימודים תיעשה בסימן הפיכתה למולטיברסיטה – אוניברסיטה מרובת קמפוסים, הכוללים את פתיחת בניין דילן טאובר, חלק מרכזי בבית הספר החדש למדעי הנתונים שייפתח בקמפוס הנמל בעיר התחתית. "יחד עם מגדל התגליות ע"ש הלמסלי שנבנה בשיתוף רמב"ם, המחקר הימי שאנחנו מבצעים בחיא"ל וכמובן הפעילות הגדושה שלנו בקמפוס בהר הכרמל – אנחנו מציעים לסטודנטים שלנו את המגוון הרחב והגדול ביותר שיש לנו להציע", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין. נמשכים הדיונים המתקדמים עם מכללת אורט בראודה בכרמיאל על הפיכתה של המכללה לפקולטה להנדסה של אוניברסיטת חיפה בגליל.
את שנת הלימודים פותחת האוניברסיטה עם כ-18 אלף סטודנטים. לאחר שבשנה שעברה ניתן דגש רב על שילובי חוגים שמתאימים לשוק העבודה של המאה ה-21, השנה תתבצע עבודת מטה מקיפה כדי לפתח חטיבות לימוד דיגיטליות, שיהיו חטיבות לימוד חובה בקרב כל הסטודנטים, כך שגם סטודנטים שאינם לומדים לימודים טכנולוגיים יקבלו כלים טכנולוגיים ישומיים כגון תכנות ופיתוח ישומונים.

תאריך:  13/10/2018   |   עודכן:  13/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסגל הזוטר בבן גוריון הכריז שביתה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נשיא ארה"ב שמאוכזב מהעמדה הסעודית בנושא הפלשתיני, הסורי והאירני, מחריף את הטון נגד בית המלוכה    יצואניות הנשק האמריקניות מפעילות לחץ כבד על דונלד טראמפ לא להפסיק את מכירות הנשק לסעודיה אבל בקונגרס מתגבש רוב נגד
עומר כרמון
ארגון השמאל "יש דין": "לעאישה אלראבי היה סיכוי להיות היום בחיים ולילדיה הייתה אמא, אם רק כוחות הביטחון לא היו מועלים בחובתם"    "לא דווח על מצוד אחר המפגעים או סגר על מאחזים והתנחלויות כדי לאתר את הרוצחים"
עומר כרמון
ח"כ אייל בן ראובן: "הדרך היא ויתור על האגו והחלטה על אחד ממנהיגי המפלגות שיוביל את הגוש"    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "אם בני גנץ יקים מפלגה חדשה אפשר לקבוע שנתניהו יהיה ראש הממשלה כי המחנה יתפרק ליותר מדי מפלגות"
עומר כרמון
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כינס את המועצה לביטחון לאומי: "נגן על האינטרסים של רוסיה ושל מאמיני הכנסייה האורתודוקסית בכל מקום"    נשיא אוקראינה: "ההחלטה שמה סוף לפנטזיות הקיסריות של מוסקבה. מדובר כאן בעצמאותנו. מדובר כאן על ביטחון לאומי"
עומר כרמון
עאישה אלראבי, בת 47, נפגעה בראשה סמוך למחסום תפוח ומותה נקבע בבית חולים בשכם    לטענת הפלשתינים המגובה בתמונות מזירת האירוע, אבן הושלכה לעבר רכבם של בני הזוג וניפצה את שמשת הנהג    המשטרה פתחה בחקירה    הוצא צו איסור פרסום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il