X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המיסטיקנית יפה ורשבסקי תשלם 20,000 שקל לרדיו ללא הפסקה ושופט הכדורגל אורן סימניאן ישלם 25,000 שקל להתאחדות לכדורגל
▪  ▪  ▪
הרמל ואיצקוביץ פסקו

בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב הטיל הוצאות גבוהות - יחסית למקובל בערכאה זו - על שני עובדים שתביעותיהם נדחו. פסקי הדין ניתנו בתוך יומיים (10-11.10.18) בידי השופטים אירית הרמל ועידית איצקוביץ.
הרמל דחתה את תביעתה של המיסטיקנית יפה ורשבסקי, אשר תבעה 967,500 שקל מרדיו ללא הפסקה. ורשבסקי טענה, כי שידרה בתחנת הרדיו האיזורי בשנים 2015-2004 אך לא קיבלה תשלום, למרות שבפועל הייתה עובדת של התחנה. הרמל קבעה, כי ורשבסקי לא הוכיחה שהיה חוזה בינה לבין רדיו ללא הפסקה ושלא התמלאו התנאים שנקבעו בפסיקה להוכחת יחסי עובד-מעסיק.
לדברי הרמל, ורשבסקי אומנם שידרה מאולפני רדיו ללא הפסקה, קיבלה שלט לחניון ומפתחות למבנה, השתתפה פה ושם באירועים שארגנה התחנה - אך היא לא הוכיחה שהשתלבה במבנה הארגוני של התחנה, לא הייתה תלויה בה לפרנסתה, לא היה פיקוח על תוכן שידוריה והללו סייעו לה להשיג לקוחות מחוץ לתחנה. "הצדדים לא התכוונו לקשור יחסי עבודה, ויחסי עבודה לא נקשרו ביניהם", מסכמת הרמל, אשר חייבה את ורשבסקי בתשלום הוצאות בסך 20,000 שקל. נציג הציבור מנחם הוכמן הסכים עם הרמל.
איצקוביץ דחתה את תביעתו של אורן סימניאן, שהיה שופט בליגת העל בכדורגל, להורות להתאחדות לכדורגל להשיבו לעבודה לאחר שוועדה מקצועית החליטה שאינו כשיר לשמש כשופט בליגת העל. איצקוביץ מציינת, כי בית הדין העליון של ההתאחדות (בהרכב השופטים המחוזיים בדימוס אמנון סטרשנוב, אסתר קובו ועדי זרנקין) דחה את עתירתו של סימניאן נגד הפסקת העסקתו וקרא לו להשתלב בתפקידים אחרים שהציע לו איגוד השופטים - אך הוא סירב.
הסמכות הייחודית לדון בנושא מצויה בידי בית הדין של ההתאחדות, ממשיכה איצקוביץ. היא בוחנת בצורה פרטנית את טענותיו של סימניאן - בין היתר כאילו הוועדה המקצועית העדיפה מקורבים ליו"ר האיגוד, יריב טפר, ובנוגע לכשלים שנפלו בעבודתה של הוועדה המקצועית - וקובעת, כי אין מקום לדיון נוסף בהן לאחר הכרעת בית הדין של ההתאחדות. היא גם החליטה לדחות את התביעה לגופה, משום שסימניאן כלל לא התייחס בסיכומיו לדרישותיו הכספיות ולא הוכיח אותן. איצקוביץ חייבה את סימניאן בהוצאות בסך 25,000 שקל, בהסכמת נציגות הציבור דבורה פינקלשטיין וצביה דגני.

תאריך:  15/10/2018   |   עודכן:  15/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"ד הטיל הוצאות כבדות על עובדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
סוגיית הגבול בין אירלנד לבין צפון אירלנד נותרה הבעיה המרכזית - כאשר נותרו רק 5.5 חודשים עד מועד פרישתה של בריטניה מהאיחוד
עידן יוסף
אושרה הצעת בנט לשינויים בחוקת הבית היהודי שיאפשרו לו לשריין שלושה מועמדים ולהחליט על הסכמי התמודדות ועזיבת הממשלה    "אנחנו מושכים ימינה, וליברמן, כולנו ויש עתיד מושכים שמאלה. הגיע הזמן להצביע ימין ולקבל ימין"
עידן יוסף
הילה גרסטל, אורנה הוזמן-בכור ויפתח רון טל הם חלק מהאנשים שמהם תורכב הוועדה בראשות רוני גמזו, ותבחר אילו תרופות ייכנסו לסל הבריאות
שני מוזס
כחודשיים לאחר שערוץ עשר חשף טענות נגד בעל השליטה ומנכ"ל פוקס, הראל ויזל, מדווחת הערב החברה כי הבודקת החיצונית סיימה את עבודתה, ושמבדיקתה עולה ש"לא נמצא פגם בהתנהלות החברה ומנהליה בהקשרים האמורים"
מנחם שטאובר
ביהמ"ש השלום הורה על שחרורו למעצר בית של בכיר משרד התחבורה החשוד בקבלת שוחד    שחרורו של גנון עוכב ביום על-מנת שיתאפשר למשטרה להגיש ערר על ההחלטה לשחררו    בין התנאים המגבילים שהוטלו על גנון, הרחקה מכל סניפי משרד התחבורה בארץ וממשרדי חברת הייעוץ "עדליא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il