X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ילדי גן מקבלים שבת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
אושרה הצעת בנט לשינויים בחוקת הבית היהודי שיאפשרו לו לשריין שלושה מועמדים ולהחליט על הסכמי התמודדות ועזיבת הממשלה "אנחנו מושכים ימינה, וליברמן, כולנו ויש עתיד מושכים שמאלה. הגיע הזמן להצביע ימין ולקבל ימין"
▪  ▪  ▪
בנט. "התורה לא שייכת רק לדתיים" [צילום: AP]

מרכז מפלגת הבית היהודי אישר לבצע שינויים בחוקת המפלגה, שמקדם יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט. בכינוס המרכז ברמת גן, אושר (יום א', 14.10.18) שריון של שלושה מועמדים ברשימת הבית היהודי לכנסת - שניים בעשירייה הראשונה ואחד בשנייה. בנט גם ביקש להסמיך את עצמו להחליט על הסכמי התמודדות עם גופים אחרים ולעזוב את הממשלה.
עד ההחלטה היום, כדי לפרוש מהממשלה או להתחבר לגופים אחרים היה צורך באישור המרכז או בהצבעת הסיעה. כעת יוכל בנט לכנס את המרכז בחתימותיהם של רבע בלבד (25%) מחבריו, ואז לאשר את ההחלטה.
כמו-כן אושרה הצעת בנט ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך, לקיים בחירות מקדימות לבית היהודי באמצעות האינטרנט, תוך הותרת מספר קען של קלפיות להצבעה ידנית בריכוזים דתיים גדולים.
לאחר אישור השינויים בחוקה, עלה בנט לבמה ואמר: "ככה נראית מפלגה דמוקרטית, נושמת ובועטת. נולדתי לשני הורים לא דתיים ואפילו לא מסורתיים, וגם כשהגיעו לארץ היו רחוקים מכל זיק למסורת. התורה לא שייכת רק לדתיים, והמסורת היהודית, קידוש ובר מצווה לא שייכים רק לדתיים, זה נכס של כל עם ישראל. יש ניסיון של השמאל הקיצוני להדיר כל סממן של מסורת. אני כשר חינוך אנגיש לתלמידים מי היו האבות, מי היו חז"ל, איך נראה דף גמרא ולעולם לא נגיד לאנשים במה להאמין. אנחנו כאן להחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל.
"שמעתי שיש מקומות שמפסיקים לעשות 'אבא ואימא של שבת' בגלל דיבורים על 'הדתה'. לא נכפה אבל תפקידנו להגיש את המסורת. אני גאה להיות חלק מהמפלגה הזאת. יש כאן אנשים שעכשיו הצביעו נגד אישור החוקה, וזה בסדר; לא חייבים להסכים. יש לנו את הסיעה הכי אידיאליסטית בכנסת", דברי שר החינוך.
לדברי בנט, הבחירות הבאות לכנסת לא יהיו על זהות ראש הממשלה הבא, זה יהיה נתניהו. הבחירות יהיו האם הבית היהודי ינצח וימשוך לימין או שאנחנו נצביע ימין ונקבל שמאל. "אנחנו מושכים ימינה וליברמן, כולנו ויש עתיד מושכים שמאלה. הגיע הזמן להצביע ימין ולקבל ימין והציבור יבין שאנחנו נהיה השותפים הבכירים בממשלה", סיכם יו"ר הבית היהודי.

תאריך:  15/10/2018   |   עודכן:  15/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש מקומות שהפסיקו 'אבא ואימא של שבת'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, השר בנט, החליט לאפשר למתפקדים להצביע באינטרנט בבחירות המקדימות    5 קלפיות רגילות יוצבו למתקשים בשימוש בשיטה המקוונת    המטרה: הגדלת אחוז המצביעים בפריימריז וחיסכון של 90% בעלותן המגיעה ל-2.5 מיליון שקל
עידן יוסף
יו"ר מרצ מתנה את ישיבתה בממשלה אחת עם מפלגות ימניות וחרדיות בכך שקווי היסוד של הממשלה יהיו של ממשלת שמאל-מרכז וכי ההנהגה לא תבוא משורות הימין
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר נוטה להיכנס לזירה הפוליטית ולהקים לשם כך רשימה בראשותו ולא ברשימה קיימת    חושש שחבירה למחנה הציוני או ליש עתד תותיר אותו בעמדת נחיתות באופוזיציה ולא בעמדת השפעה בכירה בממשלה
עידן יוסף
הליכוד מקבל פי שניים מאשר יש עתיד    הימין מקבל לפחות 64 מושבים בניכוי אורלי לוי שעתידה אינו ברור    ירידה לכולנו, למרצ ולרשימה המשותפת
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il