X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועד השכונה מבקש לבטל את החלטת הוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית להעברת המכללה אליה, בטענה שהיא התקבלה בניגוד לעמדת הוועדה המקומית
▪  ▪  ▪
[צילום: גידי אבינרי, פלאש 90]

ועד שכונת עין כרם מבקש (17.10.18) מבית המשפט המחוזי בירושלים לבטל את הפקדת התוכנית להעביר את המכללות הצבאיות, ובראשן המכללה לפיקוד ומטה, ממחנה גלילות לשכונה שבירושלים.
לטענת הוועד, החלטת הוועדה המחוזית התקבלה בחוסר סמכות, תוך עקיפת הוועדה המקומית ירושלים ונציגי מועצת העירייה, אשר התריעו בפני הוועדה המחוזית, כי מדוב במחטף המקודם בניגוד לעמדת מרבית נציגי המועצה. ימים אחדים לאחר קבלת ההחלטה בוועדה המחוזית, ביקשה ממנה הוועדה המקומית למשוך את התוכנית, החלה על קרקע השייכת לעירייה, ולהמתין עד שהיא תדון בה לאחר הבחירות המקומיות.
הוועדה המחוזית דחתה את הפנייה, התעלמה ממעמדה התכנוני של הוועדה המקומית וממעמדה הקנייני של העירייה כבעלת השטח, התעלמה בחרה להתעלם מהוראות החוק הקובעות את הדרך שבה ניתן לבטל הפקעה ולהעביר את השטח מהעירייה למדינה, התעלמה מהעובדה שקיימות חלופות שונות טובות יותר, כשלה בשיקולים זרים והיא ממשיכה לקדם את התוכנית כדי להשביע את רצונו של משרד הביטחון.
עוד נטען, כי לדברי רוב חברי המועצה - ראש העירייה היוצא, ניר ברקת, סיכל דיון בוועדה המקומית ובעירייה, מתוך ידיעה שיש בהן רוב נגד התוכנית. לטענת הוועדה, ההחלטה נגועה בשיקולים זרים משום שהיא מעדיפה אינטרסים של משרד הביטחון על פני האינטרסים של העיר והוועדה המקומית. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד יובל גלאון ושלי לב-שרמן, וטרם הוגשה תגובת המדינה.

תאריך:  19/10/2018   |   עודכן:  19/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נמנע מלהטיל במישרין את האחריות על יורש העצר, מוחמד בן סלמאן    אומר שאם תוכח מעורבות של ממשלת סעודיה, התוצאות יהיו רציניות - אך מדגיש את חשיבות היחסים בין המדינות
עידן יוסף
חגי אלעד נאם במועצת הביטחון והאשים את ישראל כי היא מתירה פגיעה בפלשתינים    השגריר באו"ם דנון ענה: "אתה אזרח ישראלי בשירות האויב. תתבייש, משת"פ"    שגרירת ארה"ב באו"ם: "דברי אלעד מסולפים"    נתניהו: "נאום רצוף שקרים"
איתמר לוין
קובע שהסמכות לאסור כניסת פעילי BDS נוגעת למי שעוסקים בהווה בקריאה לחרם על ישראל, ולא במי שעל-פי הנטען עסקו בכך בעבר וכיום אין חשש שיפגעו במדינה
איתמר לוין
שר האוצר האמריקני ביטל את השתתפותו בוועידת השקעות בראשותו של מוחמד בן סלמאן    פומפאו: צריך לתת לסעודיה עוד כמה ימים להשלים את חקירתה
איציק וולף
בימים האחרונים פורסמו עדויות של לפחות שבע נשים, בהן עיתונאיות ותיקות, שטענו כי העיתונאי הבכיר תקף אותן מינית וניסה לכפות את עצמו עליהן    "ביום שלישי בבוקר הודעתי לעורך הארץ אלוף בן על התפטרותי מהעיתון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il