X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אנשי אופוזיציה בארגון טוענים שראשיו הפעילו חוקר פרטי, אשר הוציא תכתובות מתיבות הדוא"ל הפרטיות שלהם ואף שלח נערת פיתוי לאחד מהם
▪  ▪  ▪
פרסומים ביקורתיים [צילום: פלאש 90]

הנהלת ארגון נכי צה"ל השתמשה בצורה בלתי חוקית בתוצרי עבודתם של פצחנים, כולל בהליכים משפטי, ואף הפעילה נערת פיתוי נגד אחד ממתנגדיה העיקריים - נטען בתביעה שהוגשה (יום א', 21.10.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
את התביעה הגישו עו"ד עידן קלימן, העומד בראש מחוז ת"א והמרכז של הארגון (בו רשומים 40% מ-55,000 חבריו); דוד בן-גיגי, החבר בוועדת הביקורת של הארגון; והכלכלן אהוד נאור, אשר הועסק בידי היו"ר הקודם ולטענת התובעים חשף שורה של אי-סדרים. הנתבעים הם יו"ר הארגון, חיים בר; המנכ"ל, חיים רונן; היועצת המשפטית, עו"ד תמר חימוביץ; הדובר חנן גרינברג; והחוקר הפרטי אושרי מסס.
בתביעה נאמר, כי בכירי הארגון שכרו את שירותיו של מסס בעקבות שורה של פרסומים שליליים בתקשורת, בדיקות של מבקר המדינה ורשם העמותות ודיון בוועדה לביקורת המדינה, במטרה לגלות מדליפים. בין היתר התגלה, כי משכורתו של רונן חורגת ב-100,000 שקל מהמותר ובשל כך קיזז ועיכב משרד הביטחון תמיכות בסך 500,000 שקל. עוד נתגלה - טוענים התובעים - כי הארגון מכר ללא מכרז למקורב לחימוביץ נכס בתל אביב בשווי של עשרות מיליוני שקלים.
על-פי התביעה, במארס 2015 הסמיך הוועד הארצי של הארגון את בר ורונן "לאתר את המשמיצים את הארגון ובעלי תפקידים בו, ככל שיידרש ובדרכים חוקיות ולמצות איתם את הדין". התובעים טוענים, כי בכירי הארגון שכרו על חשבונו את מסס, תמורת מקדמה בסך 50,000 שקל ו-400 שקל לכל שעת עבודה. מסס חדר לתיבות הדוא"ל הפרטיות של התובעים, יירט תכתובות פרטיות ולצד זאת - התכתבויות עם משרד מבקר המדינה, רשם העמותות, אמצעי תקשורת, חברי כנסת, עורכי דין ועוד.
התובעים טוענים, כי הנתבעים עשו שימוש בחומרים אלו - שהושגו בניגוד לחוק - בין היתר בהליכים משפטיים המתנהלים בעקבות הגילויים על המתרחש בארגון, ובניסיון למנוע את בדיקות מבקר המדינה ורשם העמותות. התובעים מוסרים, כי הם הגישו במארס אשתקד תלונה למשטרה והתיק מצוי כעת בבחינת הפרקליטות.
עוד נטען בתביעה, כי כאשר התברר לראשי הארגון שאין ברשותם מידע בו יוכלו להשתמש נגד התובעים, הם הורו למסס ליצור מידע מפליל נגד נאור באמצעות נערת פיתוי. המטרה הייתה ליצור מצב בו ניתן יהיה לסחוט באיומים את נאור, אך התובעים אומרים שהוא עמד מיד על כוונותיה והתעמת איתה במקום פומבי ובנוכחות עד מטעמו. התובעים מבקשים פיצוי של מיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יוסי לוי ואייל בן-שושן, וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  23/10/2018   |   עודכן:  23/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פצחנים ונערת פיתוי בארגון נכי צה"ל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לנקות את האורוות.
יוא"ב  |  23/10/18 09:33
2
יש צורך בשינוי דחוף...!
מבשרת  |  23/10/18 10:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
העותרים לא פנו לממשלה לאחר שהחליטה בתחילת החודש על הטיפול בשארית יהודי אתיופיה - ובג"ץ דחה על הסף את עתירתם בשל אי-מיצוי הליכים
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה: כל צרכן אנרגיה גדול, בהם מפעלים ומוסדות ציבור, יבצע סקר התייעלות אנרגטית    הסקר יבוצע אחת ל-4.5 שנים, במקום אחת ל-7 שנים כפי שביקש משרד האנרגיה
אלעזר לוין
הבנקים עשויים לחייב את בעלי הקניון בת"א, גינדי וריבוע כחול נדל"ן, בריבית חריגה    מגעים להסדר עם הבנקים, תוך מחלוקת בין הבעלים איך לפתור את הבעיה
אלה לוי-וינריב
בעל-השליטה בקב' אלעזרא ויו"ר חברת הליסינג וההשכרה אלבר, נחקר במסגרת החקירה נגד החברה, בחשד להונאת המכס ומשרד התחבורה במהלך ביצוע יבוא מקביל של כלי-רכב    חקירת התיק בשלבי סיום לפני העברתו לפרקליטות    בנוסף, הרשות ביקשה מביהמ"ש צו לתפיסת רכושו של אלעזרא במיליוני שקלים    סנגורו של אלעזרא: "אנו סמוכים ובטוחים שבסופו של יום תתקבל בפרקליטות החלטה מושכלת, שלפיה לא דבק כל רבב בהתנהלותו"
עידן יוסף
ראש תחום מיזוגים ופיצולים ברשות המיסים, צביקה בראל: "הבהרנו לבזק מפורשות - אסור לה לקזז את הפסדי yes ללא ביטול מלא ומוחלט של ההפרדה המבנית בבזק"    מנכ"ל משרד התקשורת: "ההפרדה המבנית טובה לתחרות; מה שעומד לנגד עינינו הוא ביטולה של ההפרדה רק כששוק התקשורת ייפתח לתחרות משמעותית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il