X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הנשיא הכחיש את הפרסום בישראל היום והבהיר: את הטיפול בתופעות שכאלה יש להשאיר לאנשי מקצוע בנט סותר את נתניהו: ייפזר את הכנסת אחרי הבחירות המקומיות
▪  ▪  ▪
[צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

בית הנשיא הכחיש (יום ד', 24.10.18) את הפרסום בישראל היום לפיו קיים חשש כי הנשיא ריבלין לא ייתן לרה"מ בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה גם במקרה שבו יינצח, בשל הסכסוך ביניהם.
מבית הנשיא נמסר כי ״קראנו לעומק את הדברים אך התקשינו למצוא מידע של ממש מלבד תיאור מפורט של פרנויה שאינה נשענת על שום צעד מוחשי או אפילו מחשבה שהתרחשו במציאות. כידוע, את הטיפול בתופעות שכאלה יש להשאיר בידי אנשי מקצוע שאינם דוברים״.
לפי הדיווח בישראל היום גורם בליכוד המקורב מאוד לריבלין שוחח בימים האחרונים עם חבר וחברת כנסת מהליכוד וכן עם איש תקשורת המקורב לליכוד, הציג בפניהם את המהלך וביקש מהם לשתף פעולה במידה שייצא לפועל.
ח"כ דוד אמסלם ינסה להעביר הצעה לשינוי החוק המייתרת את תפקיד בהחלטה על מי תוטל מלאכת הרכבת הממשלה. על-פי החוק שיוצע נשיא המדינה יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על חבר כנסת שהינו ראש המפלגה שהצליח להשיג את תמיכתם מספר חברי הכנסת הרב ביותר מבין ראשי המפלגות.
יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם אמר בתגובה: "הפרסום הבוקר בישראל היום הוא מחשבה הזויה בכל רובד. זה לא מוסרי, לא דמוקרטי ולא הגיוני. אני חושב שזה לא יקרה ולא יכול לקרות, אבל לצערי גם דברים מובנים מאליהם יכולים לקבל פרשנות מעוותת ולהיות מנוצלים לרעה. לכן אנסח הצעת חוק שתסדיר את העניין. ראש המפלגה הוא האדם הכי דומיננטי והוא זה שלרוב מביא את קולות המצביעים לאותה מפלגה. המחשבה שאפשר לעקוף אותו ולמנות מישהו אחר במקומו אחרי הבחירות זה סוג של מהפכה. לנשיא יש סמכות חוקית לפעול על-פי שכל ישר ולא לעשות מניפולציות. בגלל שהדבר לא מוסדר בחוק אני מתכוון להניח הצעת חוק שנשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה על ראש המפלגה שהביא את מרב ההמלצות להרכבת הממשלה".
ראש האופוזיציה לבני בתגובה לפרסום: "והפעם מבית היוצר של נתניהו: נשיא על הכוונת. אחרי הערבים, בתי המשפט, משטרת ישראל, משפחות שכולות והרמטכ״ל - הגיע התור של נשיא המדינה. במקום דיון ענייני, כל הצעת חוק מלווה בשפיכת רפש ולעזאזל כל השאר".
בנט: נתניהו יכריז על בחירות לאחר הבחירות המקומיות
בתוך כך פורסם כי יו"ר סיעת "הבית היהודי" ושר החינוך נפתלי אמר בישיבה סגורה כי נתניהו מעוניין לפזר את הכנסת, בניגוד למה שהוא מצהיר כלפי חוץ, ובכוונתו לעשות זו אחרי שיתקיימו הבחירות המוניציפליות ב-30 באוקטובר.

תאריך:  24/10/2018   |   עודכן:  24/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"החשש מריבלין - פרנויה הדורשת אנשי מקצוע"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה מפחידה של בית הנשיא
דוקא  |  24/10/18 09:02
 
- הרבה יותר מפחיד
ארי כספי  |  24/10/18 10:53
2
מאמין לאבו מאזן יותר מלריבלין ל"ת
בבר  |  24/10/18 11:02
3
לא נאה ולא יאה תגובת בית הנשיא
מיכל מירושלים  |  24/10/18 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עידן יוסף
אושרה הצעת בנט לשינויים בחוקת הבית היהודי שיאפשרו לו לשריין שלושה מועמדים ולהחליט על הסכמי התמודדות ועזיבת הממשלה    "אנחנו מושכים ימינה, וליברמן, כולנו ויש עתיד מושכים שמאלה. הגיע הזמן להצביע ימין ולקבל ימין"
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, השר בנט, החליט לאפשר למתפקדים להצביע באינטרנט בבחירות המקדימות    5 קלפיות רגילות יוצבו למתקשים בשימוש בשיטה המקוונת    המטרה: הגדלת אחוז המצביעים בפריימריז וחיסכון של 90% בעלותן המגיעה ל-2.5 מיליון שקל
עידן יוסף
יו"ר מרצ מתנה את ישיבתה בממשלה אחת עם מפלגות ימניות וחרדיות בכך שקווי היסוד של הממשלה יהיו של ממשלת שמאל-מרכז וכי ההנהגה לא תבוא משורות הימין
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר נוטה להיכנס לזירה הפוליטית ולהקים לשם כך רשימה בראשותו ולא ברשימה קיימת    חושש שחבירה למחנה הציוני או ליש עתד תותיר אותו בעמדת נחיתות באופוזיציה ולא בעמדת השפעה בכירה בממשלה
עידן יוסף
הליכוד מקבל פי שניים מאשר יש עתיד    הימין מקבל לפחות 64 מושבים בניכוי אורלי לוי שעתידה אינו ברור    ירידה לכולנו, למרצ ולרשימה המשותפת
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il