X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היורה צעק: "שונא יהודים" [צילום: טים לאוסן]
טבח ב"בריתה" בארה"ב
11 נרצחו בירי בבית כנסת בפיטסבורג
הטבח התרחש בבית הכנסת הקונסרבטיבי "עץ החיים" בעיר פיטסבורג בפנסילבניה ארה"ב היורה צעק: "כל היהודים צריכים למות" הנשיא דונלד טראמפ: "אם הייתה אבטחה, התוצאות היו שונות"

11 יהודים נרצחו ושישה נפצעו (שבת, 27.10.18) כשאש נפתחה לעברם במהלך אירוע טקס מתן שם לתינוקת בבית הכנסת הקונסרבטיבי "עץ החיים" בעיר פיטסבורג בפנסילבניה ארה"ב.
לאחר שירה על היהודים, החשוד ירה על שוטרים שהגיעו למקום והצליח לפגוע בשלושה. היורה, רוברט באוורס (48), גבר לבן ומזוקן, צעק לעבר השוטרים "כל היהודים צריכים למות". כוחות משטרה נוספים פרצו לבית הכנסת ולכדו את החשוד. הוא נלכד והועבר לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הרוצח פרסם רשומות שנאה בפייסבוק לפני הרצח.
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עוקב אחר האירועים. כוחות אכיפת החוק נמצאים בזירה. האנשים באזור צריכים לשמור על מחסה. נראה שיש מספר רב של נפגעים". אחר כך הוסיף הנשיא: "אם הייתה אבטחה בבית הכנסת, המצב היה שונה".
ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון: "לבי נשבר והזדעזעתי מההתקפה הרצחנית על בית הכנסת בפיטסבורג היום. עם ישראל כולו מתאבל עם משפחת הנרצחים. אנו עומדים יחד עם הקהילה היהודית של פיטסבורג, אנו עומדים יחד עם העם האמריקני העומד בפני האלימות האנטישמית הנוראית הזאת וכולנו מתפללים להחלמה מהירה של הפצועים".
יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג: "טבח נורא בעת תפילת שבת בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג. אנו בסוכנות היהודית כואבים ודואבים את האסון של הקהילה היהודית החמה של פיטסבורג. הסוכנות היהודית נכונה לסייע בכל דרך לקהילה היהודית בפיטסבורג ומביעה את צערה העמוק על אבדן החיים והפגיעה בפצועים".
שר החינוך והתפוצות נפתלי בנט: "מדינת ישראל וממשלת ישראל קיבלו בהלם ובכאב את הדיווחים על המתקפה הנוראית כלפי הקהילה היהודית בפיטסבורג.אנו עוקבים בדאגה אחר הדיווחים ומתפללים שהאירוע יסתיים בהקדם. במקביל, הנחיתי כעת את משרד התפוצות להיערך לסייע לקהילה בכל שרק ניתן. לבנו עם המשפחות".
נשיא המדינה ראובן ריבלין: "תפילותינו ודאגתנו העמוקה נתונים למתרחש בפיטסבורג, פנסילבניה, אל אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה. לבנו ומחשבותינו עם משפחות הנרצחים ואנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים. אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון ורשויות החוק בארה"ב יחקרו את האירוע".
יעקב חגואל סגן ומ"מ יו״ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש צוות המשימה למאבק באנטישמיות בסוכנות היהודית: "הפרטים הראשוניים עדיין בבדיקה. אנו לומדים מקרוב את פרטי האירוע המצער. ההנהלה הציונית שלוחת את תנחומיה לבני הקהילה ומתחייבת להמשיך להיאבק כנגד גילויי השנאה כלפי יהודים בכל מקום בעולם. אני קורא לרשויות החוק בארה״ב לגלות אפס סובלנות כלפי כל גילויי האנטישמיות וההסתה. אנו מרכינים ראש לזכר הנרצחים אך ממשיכים להיות גאים ביהדות שלנו".

תאריך:  27/10/2018   |   עודכן:  27/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
11 נרצחו בירי בבית כנסת בפיטסבורג
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ברית מילה בשבת ? מוזר ל"ת
חשדנית  |  27/10/18 22:49
 
- conservatives
trde  |  27/10/18 23:08
 
- היהודים נוהגים למול גם בשבת ל"ת
אין צורך לחשוד  |  28/10/18 02:26
 
- עכשיו זה כבר לא מוזר - הסיבה
חשדנית  |  29/10/18 08:29
2
עוד FALSE-FLAG גלובליסטי
רון ה.  |  27/10/18 22:59
3
אלו יהודים סמולנים ליברלים
משה דב  |  27/10/18 23:08
4
דמעות התנין של נתניהו מבישות
אלטע קאקער  |  28/10/18 00:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
דיווח: הג'יהאד האיסלאמי שיגר רקטות לעבר ישראל כדי לשבש את שיתוף הפעולה בין ישראל למדינות המפרץ לסיכול כוונות אירן לחסום את תנועת מכליות הנפט במפרץ הפרסי    מטוס נתניהו חלף בבחריין בה שוהים כעת מזכיר המדינה האמריקני ושרי חוץ ממדינות המפרץ ואירופה, אשר דנים בהקמת "ברית נאטו ערבית"
עומר כרמון
ביקורת חריפה על התנהגותו של נשיא ארה"ב זמן קצר לאחר שתומכו נעצר בחשד ששלח מעטפות נפץ לאיל ההון היהודי ולשורה של בכירים דמוקרטיים    אלפי בני אדם הפגינו בהונגריה: לא לסגור את "האוניברסיטה של סורוס"
עומר כרמון
שתי נפגעות חרדה בעיר שדרות    חלק מהרקטות יורט בידי כיפת ברזל    צה"ל תקף עשרות יעדי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי: "רואים גם במשטר הסורי ובכח קודס האירני כתובת לאירוע. העברנו מסרים ברורים ברוח הזאת"
עומר כרמון
יו"ר יש עתיד: "ארבע שנים הממשלה הזאת לא הצליחה להחליט מה היא עושה. זה מה שקורה כשאין מדיניות"    ח"כ חיים ילין: "יותר מדי זמן שאנחנו חשים לבד מול הטרור"    ח"כ מרב מיכאלי: "עכשיו ביבי כבר לא מנהל מו"מ עם חמאס אלא עם הג'יהאד האיסלאמי"    ח"כ עמיר פרץ: "צריך לגור בשדרות כדי להבין את הפער בין ההצהרות של ראש הממשלה לבין המציאות בשטח"
עומר כרמון
שעות אחדות לפני ההתפרעויות הקשות לאורך הגדר ושיגור הרקטות לישראל, אמר אביגדור ליברמן: "יש לי תקווה ואני מעריך ששישי זה יעבור שקט יותר. אתמול והיום נכנסו משאיות דלק. דלק קטרי ודלק נוסף"    "כדי להבין את המגמה צריך לפחות עד סוף חודש נובמבר לראות מה יקרה ואז אפשר יהיה להסיק מסקנות. חמאס כל פעם מעלה דרישות נוספות מעבר לדלק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il