X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תגובתו של טראמפ לטבח בבית הכנסת בפיטסבורג זהה לתגובתו לאירועים קודמים: אין קשר לחוקי הנשק; צריך להוסיף נשק בידיים מהימנות
▪  ▪  ▪
זירת האירוע בפיטסבורג [צילום: ג'ין פוסקר, AP]

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אומר (מוצ"ש, 27.10.18), כי שומר חמוש בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג היה מונע את הטבח שהתחולל בו מוקדם יותר. דבריו של טראמפ עולים בקנה אחד עם תגובותיו אחרי מעשים דומים, כולל בבתי ספר: דחיית הטענות נגד חוקי הנשק המקלים בארה"ב וגישה לפיה תוספת של כלי נשק - בידיים מהימנות - היא הפתרון.
"מה שקורה עם השנאה, אצלנו ובעולם, הוא דבר נורא וצריך לעשות משהו", אמר טראמפ לעיתונאים בבסיס חיל-האוויר אנדרוז בוושינגטון. "ההתרחשויות הרבה יותר מדכאות מכפי שנדמה היה בבוקר", הוסיף. כאשר נשאל האם הטבח בבית הכנסת גורם לו לחשוב בצורה שונה על חוקי הנשק, השיב טראמפ:
"יש רק קשר מועט בין הדברים. אם הייתה בפנים אבטחה, התוצאות היו הרבה יותר טובות. הוויכוח הזה תמיד יימשך. לא הייתה להם אבטחה, וכך היורה יכול היה לעשות דברים שלא אמורים היו להיות ביכולתו". בהמשך שב טראמפ ואמר: "אם היה בפנים שומר חמוש, הוא היה יכול לעצור אותו מיד, ואולי איש לא היה נהרג מלבדו". לדברי טראמפ, "אני שונא לחשוב על האפשרות של צורך בשומרים חמושים בבתי כנסת, אבל בעולם כזה - זו בהחלט אפשרות".
טראמפ הוסיף: "מי שעושה מעשים כאלו, צריך לקבל את עונש המוות וצריך לבצע אותו מיד, לא לחכות שנים. צריך להקשיח מאוד את החוקים. מי שעושה כזה דבר לחפים מפשע בבית כנסת או בכנסייה - היו מקרים רבים בכנסיות - צריך לשלם את המחיר הכבד ביותר".

תאריך:  27/10/2018   |   עודכן:  27/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טראמפ: שומר חמוש היה מחסל את הרוצח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון, עידן יוסף
הטבח התרחש בבית הכנסת הקונסרבטיבי "עץ החיים" בעיר פיטסבורג בפנסילבניה ארה"ב    היורה צעק: "כל היהודים צריכים למות"    הנשיא דונלד טראמפ: "אם הייתה אבטחה, התוצאות היו שונות"
עומר כרמון
דיווח: הג'יהאד האיסלאמי שיגר רקטות לעבר ישראל כדי לשבש את שיתוף הפעולה בין ישראל למדינות המפרץ לסיכול כוונות אירן לחסום את תנועת מכליות הנפט במפרץ הפרסי    מטוס נתניהו חלף בבחריין בה שוהים כעת מזכיר המדינה האמריקני ושרי חוץ ממדינות המפרץ ואירופה, אשר דנים בהקמת "ברית נאטו ערבית"
עומר כרמון
ביקורת חריפה על התנהגותו של נשיא ארה"ב זמן קצר לאחר שתומכו נעצר בחשד ששלח מעטפות נפץ לאיל ההון היהודי ולשורה של בכירים דמוקרטיים    אלפי בני אדם הפגינו בהונגריה: לא לסגור את "האוניברסיטה של סורוס"
עומר כרמון
שתי נפגעות חרדה בעיר שדרות    חלק מהרקטות יורט בידי כיפת ברזל    צה"ל תקף עשרות יעדי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי: "רואים גם במשטר הסורי ובכח קודס האירני כתובת לאירוע. העברנו מסרים ברורים ברוח הזאת"
עומר כרמון
יו"ר יש עתיד: "ארבע שנים הממשלה הזאת לא הצליחה להחליט מה היא עושה. זה מה שקורה כשאין מדיניות"    ח"כ חיים ילין: "יותר מדי זמן שאנחנו חשים לבד מול הטרור"    ח"כ מרב מיכאלי: "עכשיו ביבי כבר לא מנהל מו"מ עם חמאס אלא עם הג'יהאד האיסלאמי"    ח"כ עמיר פרץ: "צריך לגור בשדרות כדי להבין את הפער בין ההצהרות של ראש הממשלה לבין המציאות בשטח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il