X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צ'יינה מוטורס טוענת שחברת פנדן שבבעלות דן שכרה את המנכ"ל שלה לשעבר ובכיר נוסף, המתחרים בה תוך שימוש בסודותיה המסחריים
▪  ▪  ▪
לא לפנות ללקוחותיה

יבואנית הרכב צ'יינה מוטורס טוענת ששני בכירים לשעבר עברו לחברה מתחרה ומשתמשים בסודותיה המסחריים. מדובר במנכ"ל לשעבר, דניאל ברקו, שהתמנה למנכ"ל פנדן תחבורה מתקדמת שבבעלות דן, ובמנהל השירות לשעבר, עומר זוהר, שהצטרף לברקו.
בתביעה, שהוגשה (26.10.18) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר פנדן גייסה את ברקו וזוהר כדי שיעבירו לה סודות מסחריים ואף עובדים. פנדן עוסקת כיום באוטובוסים חשמליים, אך לטענת התובעת בכוונתה להיכנס לתחום של אוטובוסים ומידיבוסים תוצרת סין המונעים בדיזל - תחום פעילותה של צ'יינה מוטורס.
לדברי התובעת, ברקו וזוהר פנו ופונים לחלק מעובדיה ומשדלים אותם לעבור לפנדן. עוד התברר לה, כי פנדן ובכיר בחברת דן פנו מספר פעמים לבכיר בשורותיה בהצעה לעבור לפנדן. היא מבקשת מבית המשפט לאסור על פנדן להעסיק את זוהר וברקו, ואם יועסקו - שלא לפנות ללקוחותיה ועובדיה של התובעת. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד שלומית גוטרמן-כספי וקרן בלום-ברקין, וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  28/10/2018   |   עודכן:  28/10/2018
+ברן זכתה במכרז למקטע בנתיבים המהירים של נתיבי איילון
17:30 28/10/18  |  

קבוצת ברן דיווחה כי חברת ברן ישראל זכתה במכרז למתן שירותי ניהול, תיאום ופיקוח למקטע במיזם "הנתיבים המהירים" של נתיבי איילון - מערכת הסעת המונים שמטרתה לעודד שימוש בתחבורה ציבורית ולעודד השארת הרכב הפרטי מחוץ ללב מטרופולין תל אביב. המיזם מורכב מ-3 מקטעים, כאשר המקטע הראשון יתחיל בראשון לציון ויגיע עד כביש 5, כולל מעבר בנתיבי איילון וכביש 2. היקף המיזם נאמד בכ-300 מיליון שקל, והוא צפוי להימשך כ-3 שנים. ברן תנהל ותפקח על הקמת הקטע המרכזי בנתיב, וזאת בתמורה מוערכת של כ-15 מיליון שקל. ההסכם כפוף לחתימת הסכם מחייב בין ברן לחברת נתיבי איילון, המקימה את פרויקט "הנתיבים המהירים".

+התחדשה תנועת הרכבות בקו המהיר לירושלים
17:21 28/10/18  |  עידן יוסף

הקו המהיר שבהרצה נפתח שוב לתנועה. צוותי רכבת ישראל שללו תרחיש עשן מהתרעת החיישן.

+הופסקה תנועת הרכבות בקו הרכבת המהיר לירושלים
17:04 28/10/18  |  עידן יוסף

בשל התרעת חיישן עשן בקו המהיר לירושלים הנמצא בהרצה, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בקו. צוותי רכבת ישראל ('פנתר') פועלים לבדיקת מקור ההתרעה, ולאחר שלילת תרחיש אש, תנועת הרכבות בקו תחזור לסדרה.

+בוחרים להסתיר מידע
16:31 28/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מדוע מסתירים מפעילי התחבורה הציבורית מידע על דילול השירות וביטול הקווים ביום הבחירות לרשויות, ומדוע משתמט משרד התחבורה מאחריותו להורות להן למסור דיווח מפורט על השינויים

מטרופולין. חברה מצטיינת בהנגשת המידע [צילום: אברהם שטרן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
שירות הסעיות מופעל בין הערים    השירות יתחדש במוצ"ש    בשבוע הבא: תופסק זמנית תנועת הרכבות בין פתח תקוה לרעננה
עידן יוסף
יושב-ראש חברות קווים והורן את ליבוביץ הוא הנחקר בפרשת החשדות לשחיתות במשרד התחבורה    שוחרר ביום חקירתו וכעת שוהה בחוץ-לארץ
עידן יוסף
חוזר בו מהכרזתו, שלא תואמה מול משרד הפנים, כאילו הנסיעות ביום הבחירות תהיינה בחינם    בלו"ז המדולל של רכבת ישראל, השירות לנהריה לא ייפגע ביום הבחירות מעבר למה שכבר נפגע
עידן יוסף
יושב-ראש של חברת תחבורה ציבורית גדולה נחקר על קשריו עם דרור גנון    גנון לא צפוי לחזור לתפקידו    עדות: הכנתי עבודות תואר שני עבור גנון    פרקליטו: להד"ם, לכל היותר דין משמעתי
עידן יוסף
מעקב News1: על-אף דרישת ועדת הכלכלה לספק לה רשימה של תשתיות תפעול הנדרשות לפיתוח ברשויות ולהציג מתווה לפתרון הבעיה, לא מסר משרד התחבורה את המידע הנדרש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il