X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש לשכת עורכי הדין חשוד שסייע לבת זוגו לצאת מהארץ ולהיכנס אליה בלא שתירשם ברישומי המעברים, נתן לה את אישור המעבר שלו וחמק דרך השער
▪  ▪  ▪
נוה. שלוש עבירות [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
הסניגור: ההודעה שגויה
פרקליטו של אפי נוה, עו"ד בועז בן-צור, אומר בתגובה: "אין כל יסוד להעמדתם לדין של מר ושל בת זוגו. הודעת הפרקליטות שגויה, והדברים יתבררו אל נכון בהליך השימוע".

ראש לשכת עורכי הדין, אפי נוה, זומן לשימוע (יום א', 28.10.18) בחשד לביצוע עבירות של קשירת קשר לעוון, יציאה מישראל וכניסה לישראל שלא כחוק בצוותא וקבלת דבר במרמה בצוותא. השימוע יתקיים - אם נוה יחפוץ בו - בפני פרקליטת מחוז מרכז (פלילי), עו"ד רחל אבישר-אבלס.
ההודעה נשלחה לבא-כוחו של נוה, עו"ד בעז בן-צור, על-פי החלטתו של פרקליט המדינה, שי ניצן, אשר קיבל את המלצת המשנה לעניינים פליליים, מומי למברגר, ופרקליטות מחוז מרכז.
על-פי חומר החקירה, החליטו נוה ובת-זוגו לצאת יחד לחו"ל. השניים קשרו קשר להסתיר ולהעלים במרמה ושלא כחוק את יציאת האישה מגבולות ישראל וכניסתה חזרה לגבולות ישראל, ולמנוע במרמה ושלא כחוק את תיעוד הכניסה והיציאה הרשמיים ברישומי המעברים.
על-פי החשד, נוה הזדהה בפני העמדה הממוכנת המוציאה אישור מעבר (gate pass) ליוצאים לחו"ל וקיבל את אישור המעבר. לעומת זאת, האישה לא הזדהתה בעצמה, לא בפני בקר גבולות ולא בפני עמדה ממוכנת וממילא לא קיבלה את אישור המעבר. לאחר ש-נוה קיבל את ה-gate pass, הוא מסר אותו לבת זוגו, והיא עברה בשער המעבר באמצעותו.
במקביל, נצמד נוה אל גבה של אישה אחרת שעברה בשער המעבר באמצעות ה-gate pass של עצמה, צעד מאחוריה ובעקבותיה בזריזות, וכך השתחל ועבר בשער המעבר יחד עימה בו זמנית. בדרך דומה פעלו השניים כאשר חזרו לישראל, ואז נצמד נוה לבת זוגו. באופן זה, נאמר בכתב החשדות, הוסתרו והועלמו לכאורה יציאתה וכניסתה של האישה מישראל ולישראל, ונמנע תיעודן הרשמי בתיעוד המעברים, וזאת במרמה ושלא כחוק.
בעת החזרה, ממשיך כתב החשדות, הבחינה בקריית גבול ששהתה בסמוך לשערי המעבר בהתנהלותם של נוה ובת זוגו, ניגשה אליהם, וערכה להם תשאול ראשוני בנושא. בתשאול זה הציגו השניים מצג כוזב לפיו אינם יודעים במה מדובר, ונוה אף טען שכלל אינו מכיר את האישה.

תאריך:  28/10/2018   |   עודכן:  28/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שימוע לאפי נוה על עבירות מרמה וקשר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אם פלילי או לא אדם כזה לא.....
השכל הישר  |  28/10/18 20:49
2
מבוקש דין זהה לברק כהן: השעיה
וולף  |  29/10/18 00:40
3
עוף מהמרחב
הציבורי  |  29/10/18 06:27
 
- יש לו דווקא כישורים להיות
עוכר דין  |  29/10/18 18:41
4
חבל על הזמן והכסף
ארי כספי  |  29/10/18 07:46
5
הלך הנוכל
אצל השקרן  |  29/10/18 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הפנים אישרה תיקון להצעת חוק שחרור מנהלי של אסירים, לפיו החוק לא יכלול אסירים ביטחוניים    יו"ר הוועדה יואב קיש: הצורך לרווח את בתי הסוהר בדחיפות, לאור פסיקת בג"ץ אינו יכול בשום אופן לכלול שחרור מחבלים
עידן יוסף
רפורמת הסיעוד הממלכתית לא תצא לדרך ב-1 בנובמבר כמובטח    פלוסקוב למשרדי הממשלה: "זאת עבירה על החוק. אתם מצפצפים על הכנסת ועל ציבור הקשישים בישראל"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החקירה הפרלמנטרית: המסקנה הראשונה של הוועדה - הקמת ועדת משנה לאסדרה פיננסית עם סמכויות זהות לוועדת משנה של ועדת החוץ והביטחון - הסודיות לא שייכת לבנקים    ח"כ קיש: אם לא נצליח לקבל חומרים נמליץ על הקמת ועדת חקירה ממלכתית    ברודט ורוסק עמינח נשאלו שאלות קשות על העמדת אשראי לדנקנר ופישמן ללא ביטחונות, על הברחת כספים מחשבונו של פישמן ועל הדלת המסתובבת
איתמר לוין
הפרקליטות אימצה את המלצת המשטרה וסגרה את ששת התיקים נגד ראש המועצה האיזורית חבל מודיעין - שלושה בשל העדר אשמה ושלושה בשל חוסר ראיות
איתמר לוין
בית המשפט העליון: חובת התשלום לחברות להק ושפירית, על פינוי במסוקים של נפגעים בתאונות דרכים, תחול גם אם בדיעבד יתברר שלא היה צורך במסוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il