X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון הנחה לקדם תכנון בניין דירות חדש שיוקם מעל לשוק הסיטונאי בחברון, על אדמות בבעלות יהודים "משיכים בתנופת פיתוח היישוב היהודי בחברון, שכמותה לא הייתה זה 20 שנה"
▪  ▪  ▪
עשרות אלפים יגיעו מחר לחברון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אישר הקמת בניין דירות חדש מעל לשוק הסיטונאי בחברון. מדובר במבנה שיוקם על אדמה בבעלות יהודים. הבוקר (יום ה', 1.11.18), בתום עבודת מטה ויממה לפני שעשרות אלפי יהודים מגיעים לחברון לשבת פרשת חיי שרה, הורה ליברמן על קידום תכנון הבניין.
ממשרד הביטחון נמסר כי קידום הפרויקט התעכב במשך שנים רבות, בשל קשיים משפטיים. לאחרונה, בהנחיית שר הביטחון ליברמן גיבש היועץ המשפטי למערכת הביטחון, עו"ד איתי אופיר, חוות דעת משפטית שמאפשרת לראשונה קידום של הליכי בנייה במקום. חוות הדעת קיבלה גם את אישור היועץ המשפטי לממשלה.
מדובר בפרויקט המגורים השני ששר הביטחון, אביגדור ליברמן, מקדם בתוך זמן קצר בחברון, לאחר כ-20 שנים שבהן לא נבנו יחידות דיור חדשות ביישוב היהודי. מתווה התוכנית שאישר שר הביטחון, יכלול פרויקט לשימור קומת החנויות בשוק הסיטונאי הישן ובניית מספר קומות למגורים מעליהן.
"אנחנו ממשיכים בתנופת פיתוח היישוב היהודי בחברון, שכמותה לא הייתה זה 20 שנה. לאחר שאישרנו סמל מוניציפלי ליישוב היהודי ואישרנו בממשלה הקמת 31 יחידות דיור וגני ילדים ברובע חזקיה, כעת נקדם תכנון של בניין דירות נוסף בשוק הסיטונאי. נמשיך לחזק את היישוב בחברון, במעשים", אמר.
שרת המשפטים איילת שקד על השוק הסיטונאי בחברון: "מתנה לעם היהודי וליישוב היהודי בחברון לקראת שבת "חיי שרה" שנחגוג השבת. השבוע עשינו פריצת דרך משמעותית בהשבת האדמות היהודיות שנשדדו בפרעות תרפ"ט-1929 במה שנקרא "השוק הסיטונאי". מדובר בשטח חשוב ביותר בלב היישוב היהודי בחברון שבמשך 25 לא הוסדר, למרות שהוא שייך ליהודים לפי כל הרישומים".

תאריך:  01/11/2018   |   עודכן:  01/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן אישר בניין דירות חדש בחברון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תומר גלאם, שמילא בשנה האחרונה בפועל את תפקיד ראש העיר לאחר השעיית שמעוני בשל כתב האישום החמור שהוגש נגדו, ניצח בפער של 400 קולות    "חווינו חוויות לא נעימות, ועכשיו נחזיר את העיר למקום הנכון"
איציק וולף
בתום עשר שעות של ספירת כ-1,500 מעטפות החיילים והאסירים התברר כי ד"ר עליזה בלוך ניצחה את ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, ותחליף אותו בתפקיד    "עם ישראל מסתכל הבוקר על העיר בית שמש ומתעורר לתקווה חדשה. בית שמש החליטה לבטל את החומות והמחיצות"
יפעת גדות
החל מהיום ייכנסו לתוקף תקנות חדשות של המשרד להגנת הסביבה לצמצום זיהום אוויר מכלי-רכב: משאיות, אוטובוסים ומיניבוסים ישנים בעלי מנוע דיזל לא יוכלו לחדש רישיונם אלא אם יתקינו מסנן
איציק וולף
ראש הממשלה הספיד את השר אזולאי שהלך לעולמו השבוע לאחר מאבק במחלת הסרטן    הוא שאף תמיד להימנע ממחלוקות, הוא ביקש לגשר, להגיע לעמק השווה. אבל כשהיה דבר שמאוד היה חשוב לו, ושלא הושגה לגביו הסכמה, הוא לא נרתע ממאבק וידעתי שהוא מדבר מהמיית לבו, שום דבר לא היה מזויף
מחלקה ראשונה
דרך חולון משנה את שמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il