X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התנאי המתלה לא התקיים

בוטלה עסקת מגוריט לרכישת 31 יח"ד

קרן מגוריט הודיעה על ביטול עסקת הרכישה של 31 יחידות דיור, 35 חניות מוצמדות ושטח מסחרי ברחוב הגר"א בתל אביב המוכר הודיע בעל פה כי התנאי המתלה לא צפוי להתקיים
▪  ▪  ▪
התכנון של מגוריט נגנז

קרן ההשקעות במקרקעין למגורים מגוריט, הודיעה על ביטול עסקת רכישה שבמסגרתה הייתה אמורה לרכוש 31 יחידות דיור ברחוב הגר"א בתל אביב. על-פי ההודעה שמסרה מגוריט לבורסה (יום א', 4.11.18), הגורם השלישי שאמור היה למכור את יחידות הדיור הודיע בעל-פי כי לא התקיים התנאי המתלה שהסכם הרכישה היה כפוף לו, וכי הוא גם אינו צפוי להתקיים. "על כן, הסכם הרכישה מבוטל על ידו", לשון ההודעה.
הסכם רכישת 31 יחידות הדיור פורסם בנובמבר 2017 ובמסגרתו ביקשה מגוריט לרכוש נכס הכולל 31 יחידות דיור, 35 חניות מוצמדות ושטח מסחרי שהמוכר התחייב למכור, לבנות ולמסור למגוריט. התמורה שאמורה הייתה מגוריט לשלם על יחידות הדיור ועל החניות המוצמדות הייתה כ-72.1 מיליון שקל, ותמורת השטח המסחרי כ-5.9 מיליון שקל.
ההסכם המקורי כלל שלושה תנאים מתלים: הראשון הוא היעדר חתימת המוכר והבעלים הרשומים של המקרקעין על התוספות להסכמים המקוריים, וכניסתן לתוקף של עסקות הקומבינציה. התנאי השני הוא קבלת היתר הבנייה לבניית הנכס, כשהוא חתום ומאושר כדין וחתימת החברה על מפרט סופי ותוכניות מכר סופיות של היחידות ושל הנכס. התנאי השלישי הוא חתימת הסכם ליווי בנקאי בין המוכר ובין הבנק המלווה. כל התנאים המתלים היו אמורים להתקיים עד לחלוף 12 חודשים ממועד חתימת הסכם המכר. משמעות הדבר היא שהדד-ליין לקיום התנאים הוא 17 בנובמבר 2018, בעוד 12 ימים. לא נמסר מהו התנאי המתלה שלא התקיים על-ידי המוכר, אולם נראה כי העריך שאין היתכנות להתקיימות התנאים בתוך פחות משבועיים.

אזורים ושותף ביטלו את העסקה

מי שביטלו את העסקה הם חברה הבנייה אזורים ושותף פרטי, שהם בעלי המגרש ביחס 50-50. אזורים והשותף רכשו בעבר את המגרש, ברחוב הגר"א 27-25-23 בדרום תל אביב, בעסקת אחוזים. על-פי עסקה זו, יבנו אזורים והשותף על המגרש שני בניינים – בניין מגורים בן תשע קומות, 64 דירות וחניות צמודות, ובניין משרדים עם קומות קרקע מסחרית.
התוכנית הייתה למכור 31 מהדירות למגוריט, ולתת את יתר 33 הדירות למוכרי המגרש, בעסקת אחוזים מקובלת, כתמורה בעד המגרש. כל דירה כוללת גם את החניה. עתה יהיה על אזורים והשותף לגבש מתווה אחר לפיתוח הנכס.
2.3 מיליון שקל לדירה
העסקה בין מגורים לאזורים והשותף נעשתה בזמנו על-פי הערכה, ששווי כל דירה עומד בממוצע על כ-2.3 מיליון שקל, כולל חניה. זהו מחיר גבוה יחסית לבניין באזור מוזנח וישן, ליד התחנה המרכזית הישנה.
יתכן שהמחיר הגבוה יחסית נובע מתוכניות קבוצת לוינשטיין ושותפיה, לבנות מאות דירות על המתחם הסמוך של התחנה המרכזית לשעבר. בנוסף לבניין המגורים, מתכננים אזורים והשותף לבנות על המגרש בניין משרדים. בניין זה אינו קשור לעסקה עם מגוריט.

תאריך:  05/11/2018   |   עודכן:  05/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוטלה עסקת מגוריט לרכישת 31 יח"ד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
כפי שחשפנו ב-News1: במקביל לחקירה בישראל המותרת עתה לפרסום מתנהלת חקירה באנגליה נגד לב לבייב ואנשיו    לבייב שנמלט מאנגליה לרוסיה דרוש גם הוא לחקירה כאחד החשודים המרכזיים    עד מדינה בכיר גויס - הוטל צו איסור פרסום על שמו וזהותו    על-פי החשד, המעורבים קשרו קשר, תכננו, והוציאו לפועל במשך מספר שנים הברחה של יהלומים למדינת ישראל בשווי כולל של מאות מיליוני שקלים בניגוד לחוק ומבלי לדווח לרשויות המוסמכות
עידן יוסף
ועדת החקירה הפרלמנטרית התכנסה זה השבוע השלישי על חלקה של רשות שוק ההון בכשל האשראי לטייקונים    היו"ר: "הפיקוח של רשות שוק ההון חלש מאוד - כשבבנקים כבר הבינו שהטייקונים בצרות הם המשיכו לקבל כספים משוק ההון, והממונה החדש אף העיד שיש הרבה מה לתקן, יצאנו עם יותר שאלות מתשובות"
מחלקה ראשונה
נחנך קמפוס אוניברסיטת תל אביב
עידן יוסף
על אף ההסכם הקיבוצי טוענים ההסתדרות והוועד כי ההנהלה אינה מסדירה את תשלום הפרשי השכר    תחבורה בדרך שלנו: לא הספיקו לאגד 16 מיליארד שקל
עידן יוסף
רק 3 כתבי אישום הוגשו השנה    יו"ר ועדת המשנה לטיפול בשריפת פסולת: משרד הפנים חייב להנחות רשויות מקומיות לחייב את קבלני הפסולת לניטור המשאיות ושקילתן. משרדי הפנים והגנת הסביבה מתבקשים לזרז הקמת איגודי ערים לטיפול בפסולת, במיוחד במקומות שהרשויות המקומיות אינן מתפקדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il